Podłoga podwozia , otwory

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Podłoga podwozia , otwory

Post autor: stekvw »

Witam ,za jakiś czas zabieram się za robienie podłogi w moim polo
kiedy zdejmę wykładzine podłogową to pod materiałem są otwory na wylot które oczywiście są fabrycznie zatkane gumowymi
korkami , 3 otwory mam wyżarte przez rdzę i te korki wypadły , nie wiem czy te otwory są do czegoś potrzebne , bo powietrze chyba nie wchodzi nimi .
I tu mam pytanie czy warto spawać te otwory , czy po prostu po oczyszczeniu pokryć matą z żywicą .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

są to otwory odpustowe , powinieneś je mieć albo wspawać nowe elementy i wraz z nimi korki.
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

mareck
To może zamiast spawać , to łatwiej było by uformować otwory matą i żywicą nadając okrągły kształt
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

[quote="mareck"]są to otwory odpustowe[/quote]
Wybacz ale nie mogłem :rotfl:
[quote="stekvw"]I tu mam pytanie czy warto spawać te otwory , czy po prostu po oczyszczeniu pokryć matą z żywicą .[/quote]
To zależy jak duże są dziury. Jeżeli nie masz połowy podłogi i blacha jest cienka jak papier to spawaj. Jeżeli same otwory to żywica i mata załatwi problem. Oczyszczenie i danie lakieru reagującego z rdzą (właściwej nazwy nie pamiętam).
Obrazek
S
Sako11
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 719
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sako11 »

Witam mam ten sam problem ja u siebie zastanawiam się czy nie wycinać chorej blachy i spawać blachę ?? te korki są zaślepione po co one są ??co o tym sądzicie
Było POLO 6N 1.0 1997r Yellow Bahama

JEST COŚ CO NIGDY NIE UMIERA TO MIŁOŚĆ DO VOLKSWAGENA!!!!!!!!!!!!!

Byłe Moje Polo >>> viewtopic.php?f=29&t=23723
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

[quote="sabled_"]To zależy jak duże są dziury. Jeżeli nie masz połowy podłogi i blacha jest cienka jak papier to spawaj. Jeżeli same otwory to żywica i mata załatwi problem. Oczyszczenie i danie lakieru reagującego z rdzą (właściwej nazwy nie pamiętam).[/quote]
Kiedy zdjąłem wykładzinę to 2-óch korków nie było a ten co ledwo się trzymał , wyjąłem go i dopasowałem do pordzewiałych
otworów jest 5mm - 7mm różnicy ,cała podłoga jest ok ale chodzi o otwory , najgorsze jest jak popada
to tam gdzie nie ma zaślepek to wykładzina jest wtedy mokra lub wilgotna i muszę mieć w garażu pootwierane drzwi żeby podeschłą . Czyli twoim zdaniem otwory nie są do niczego potrzebne ?
Bo według mnie ,wolał bym je całkiem zakryć .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Sako11
Właśnie mnie też to zastanawia o co chodzi z tymi korkami , są też takie przy kołach w progach i służą do konserwacji
wewnętrznej profila za pomocą sondy , ale te w podłodze to do konserwacji nie bardzo ,ja myślę że spełniały jakąś funkcję
przy produkcji , ja może po prostu je zalepie żywicą + mata a zostawię te co służą do konserwacji wewnętrznej profili .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="mareck"]są to otwory odpustowe , powinieneś je mieć albo wspawać nowe elementy i wraz z nimi korki[/quote]
Że jak? że co? to są otwory montażowe i w eksploatacji nie są one do niczego potrzebne.
Zastanawialiście się kiedyś jak trzyma się buda na taśmie produkcyjnej? No to macie odpowiedź. Zresztą pisaliśmy już kiedyś o tym.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

czaja

To mogę je całkiem zakleić , i inne pozostałe żywicą ?
I zakonserwować wszystko .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="stekvw"]To mogę je całkiem zakleić , i inne pozostałe żywicą ?
I zakonserwować wszystko .[/quote]
Tak. możesz.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

No dzięki czaja bo i tak mi są one nie przydatne a tylko dywaniki mokną jak pada
w trakcie remontu zrobię fotki .
A w miarę fundusza zainwestuję w matę wygłuszającą i pokryję całość .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”