Trochę trwało zanim napiszę bo nie mogłem się zebrać

Całe szczęście, że kumpel użyczył warsztatu i montaż przebiegł wygodnie i profesjonalnie..
3 h z hakiem zajął montaż gwintu..
Najcięższe pod koniec kiedy trzeba regulować tak, żeby każdy amor był na tak samo ustawiony.
W ruch poszła submiarka i musiałem mierzyć z każdej strony i identycznie ustawiać na każdym za pomocą załączonego klucza do regulacji.
Na początku chciałem symboliczną glebę tj. -30 mm i przez to źle ustawiłem sprężyny: zamiast zwojów powstał "komin", zawieszenie zachowywało się dziwnie sztywno i fura podskakiwała, ale był istny beton wprost na tor! :crazy:
Z bliska zawias wyglądał tak:
Z daleka buda prezentowała się następująco:
Następnie wyregulowałem zawieche tak, żeby buda jeszcze troche opadła tj. ok - 50 mm.
Musiałem niestety zrezygnować z dystansów (22mm, na sprzedaż) bo przy takich wymiarach butów, koła nie weszłyby mi w nadkola i nie mogłbym spuścić budy.
To dało wymarzone efekty.
Polo siadło zacnie na glebie i prowadzi się świetnie.
Nic nie stuka, nic nie piszczy, nie ma najmniejszych zastrzeżeń, zawias chodzi sztywno, ale bez przesady, tłumi dziury i wyboje - jak narazie jestem bardzo zadowolony z wyboru (na miasto i krótkie trasy w zupełności wystarcza)
Zdjęcia przedstawiające obecny stan:
Jako, że sezon letni rozpoczęty rozglądam się za alusami Enzo V H15 ET 42 6,5J i letnimi butami będą to najprawdopodobniej Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50/15
