Polo Classic dławi się na benzynie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
cartoon

Polo Classic dławi się na benzynie

Post autor: cartoon »

Więc od początku:
Polo 1.4 benzyna + LPG, silnik AEX,

Problemy zaczęły się po remoncie silnika; wydmuchało mi uszczelke pod głowicą i cały silnik i wszystko pod maską było w oleju. Po remoncie silnik zaczął dławić się na benzynie, tzn po odpalenie (czasem z problemami) chodzi ok przez ok 1 minutę (w tym czasie sygnał z sondy lambda jest ładnym sinusem) po ok. minusie zaczyna się dławić tak że obroty skaczą + - 100 (sygnał z lambdy jest sinusem, chyba że się silnik zadławi to jest wtedy poszarpane coś). Vag wywala błąd 537 oxygene sensor regulation. Pomimo tego auto nie ma problemów z mocą, chodzi zwinnie, powiedziałbym że nawet lepiej niż przed remontem. Jeszcze jedno, po remoncie po przejachaniu ok 100 km (na benzynie) zauważyłem że filtr powietrza nie został wymieniony i silnik zasysał oleistą maź, po wymianie filtra nadal bez zmian. Na LPG chodzi super.

czyszczona była przepustnica i przeprowadzona została adaptacja; wymieniany był mapsensor (też byl w oleju)
Ma ktoś jakieś pomysły?
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

co do oleistej mazi to zobacz odme
jeśli chodiz dobrze na lpg a na benzynie nie to szukaj przy wtryskach:) moze wtrysk leje i go zalewa - dostaje bogatszą mieszankę to skaczą obroty - analogicznie jak przy ssaniu.
Bo czerwone jest szybsze

cFk
c
cartoon

Post autor: cartoon »

sorki, źle się wyraziłem: mając na myśli falowanie obrotów chodziło mi o to że silnik dławiąc się zmniejsza obroty o ok 100, a potem równa do nominalnych obrotów, może ma przez chwilę minimalnie więcej (ok 70)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”