[quote=""Toto""]wkładkę K&N, ale jak mam go zasyfić olejem to dziękuję[/quote]
Filtr taki musi byc zawsze naoliwiony

tylko specjalnym olejkem. Ja bym sie tym nie przejmował albo puscil odme pod auto.
[quote=""Toto""]pociskam za bardzo...szczerze to mnie to trochę irytuje bo za dużo tego oleju tam[/quote]
Czym wyzsze obroty tym wieksze ciśnienie tym wiecej gazów i wiecej syfu sie wydostaje. Zgadzam sie z mechanikem w 100 %
Chlopaki .... nie przejmujcie sie

Ja bym sie martwil jak by olej na bagnecie ginol a niebieski dym byl by za mna. A jak auto jezdzi na syntetyku oleju bierze max 1l na 10-15 tys to jest to norma i nie ma sie czym przejmowac ze tak odma przybrudza czy cos. Podam wam ciekawostke u mojego ojca w Megane 1.6 16V w kolektorze ssacym nie wiadomo zkad jest 0,5 l oleju, mozna go wylac i po 5 tys znowu bedzie 0,5 przy czym na bagnecie nic nie ginie

Nie ma co meczyc tematu . Take efekty jakie tu widzicie to jest normalna sprawa w silnikach spalinowych. nawet majacych 500 km z fabryki