[quote=""rangerek""][quote=""turzol""]Nic nie planowaliśmy, mam swoje powody
znikam z forum. Miło było, ale czas się pożegnać[/quote]
mam nadzieję że nie wyjeżdżasz do Australii i czasem jeszcze zajrzysz z sentymentu

i że spotkamy się na śląskich drogach

[/quote]
Wracam na stare śmiecie

Ostatnimi czasy 6N2 mojej lubej przeszła sporo modyfikacji więc postaram się odkurzyć nieco temat.
Niestety mój aparat zaniemógł więc zdjęć nie ma, ale nadrobię to niedługo
Z ciekawszych "retro-fitów" jakie dostała polówka:
- montaż oryginalnej nawigacji MFD ver D wraz ze zmieniarką, anteną i całym okablowaniem tak jak wypuszczała to fabryka
- oryginalny zestaw retrofit : moduł świateł dziennych oraz moduł komfortowych kierunkowskazów
- big brake setup z 6N2 GTI - czyli jarzma pod tarcze 256x25mm, tarcze przód Nordmann nacinane i nawiercane, tył Zimmermann nawiercane. Klocki przód i tył Ferrodo DS Performance. Zaciski przód i tył po całościowej regeneracji , piaskowane i malowane proszkowo
- licznik 6N2 GTI z daszkami
- montaż fabrycznych spryskiwaczy reflektorów
- montaż fabrycznego czujnika temperatury na pasie przednim
Niedługo auto wjeżdża do lakiernika i ruszę dalej z montażem teili które zalegają w garażu. W kolejce czekają:
- zderzak GTI zrobiony na gładko
- wszystkie lampiony na aucie wymienione będą na nówki świeżynki
- zestaw retrofit ramion i piór wycieraczek z Lupo GTI
- nowa szyba przednia
- lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu i zmierzchu
- symetryczne lusterka 150x105 z wkładami z Golfa MK4 R32
- samopoziomowanie ksenonów na tylną belkę