[9N3] roznica oznakowan na pompie wspomagania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
r.richardo77
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 21 lut 2011, 1:33

[9N3] roznica oznakowan na pompie wspomagania

Post autor: r.richardo77 »

Witam.To moj 1szy post,wiec prosze o wyrozumialosc.Posiadam VW polo 1.2, 2006.niestety pompa wspomagania jest kompletnie zniszczona(kolizja)moj problem polega na tym ze znalazlem kilka podobnych pomp,i nawet nr sa te same,ale roznia sie dwie ostatnie litery,oto przyklad pompy ktora mam okazje kupic
Volkswagen Part No. 6Q0 423 156 AB/ LHD SYSTEM NO. 6Q1 423 051 AN/RHD SYSTEM NO. 6Q2 423 051 AA. natomiast na mojej pompie pisze Volkswagen Part No. 6Q0 423 156 AB/ LHD SYSTEM NQ. 6Q1 423 051 BK/RHD SYSTEM NO. 6Q2 423 051 AF.Cala akcja toczy sie na przedziwnej wyspie,czyli UK :bomb: :crazy: , tu nikt mi nie potrafi odpowiedziec na moje pytanie,spoko serwis moze mi zalatwic ten sam identyczny produkt,ale zadaja za to 680f :butcher: ,a hindus za stowke chce mi opylic tylko obydwoje nie mamy pojecia czy to bedzie pasowalo, zwrotow nie przyjmuje:(.Ps.sorki za litery,ale nie mam Polskiej klawiatury.Dzieki za odpowiedz i pozdrowienia z krainy deszczowcow i :jester:
p
pawnow
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 09 paź 2009, 21:19

Post autor: pawnow »

Wizualnie to będzie to samo ,ale mogą się różnic poziomem oprogramowania, albo to po prostu inny model.
s
sokar
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 23 mar 2009, 17:03

Post autor: sokar »

W przypadku 9N i pompy Koyo to dwie ostatnie litery oznaczają numer serii czy tam rok produkcji i każdy numer jest kompatybilny z sterownikiem silnika. W 9N3 pewnie jest tak samo ale ręki se uciąć nie dam. Ja bym zaryzykował skoro to aż takie przebicie cenowe, chociaż przydało by się z tym kolesiem dogadać bo on może opychać pompę uszkodzoną a powie że się numery nie zgadzają i dlatego nie pykneło w twoim aucie.
r
r.richardo77
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 21 lut 2011, 1:33

Post autor: r.richardo77 »

Dzieki Panowie za pomoc w mojej sprawie.Podjalem decyzje i wzialem pompe.Ps.bankowo nie jest uszkodzona bo przy mnie wyciagali ja z kompletnie skasowanego polo,ale pompa nie naruszona.Dam znac jak skoncze blacharke i przeloze pompe co i jak i czy wszystko zatrybilo. :piwo: ostatecznie jesli bedzie wszystko dzialalo a kontrolki nie bedzie szlo wykasowac to rozbiore licznik i plastelina zakleje diode :lol:
s
sokar
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 23 mar 2009, 17:03

Post autor: sokar »

Jeżeli pompa jest wyjęta z całkowicie skasowanego polo to na 100% jeżeli w owym polo wyskoczyły poduszki to trzeba będzie skasować najpierw błędy w pompie (oczywiście po poprzednim podłączeniu do twojego auta). Jest to standardowa procedura w polach tych, że jeżeli elektronika wykryje crasha to wyłącza pompę wspomagania "dla bezpieczeństwa".
r
r.richardo77
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 21 lut 2011, 1:33

Post autor: r.richardo77 »

Ludzie jestescie Wielcy!wiecie wiecej niz :crazy: dauny z servisow na wyspie.Fakt,poduchy mial wystrzelone.dzieki tej informacji wiem ze jak podlacze pompe i nie zatrybi to oznacza ze trzeba w niej wykasowac blad,dobrze mysle?.Dzieki wielkie. :thumbsup:
J
JanKa0802
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2011, 11:08

Post autor: JanKa0802 »

Powiedz Kolego gdzie taką pompę można tanio załatwić, bo mam identyczny problem, nawet numery te same co przy twojej pompie
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”