problem z ciśnieniem oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

problem z ciśnieniem oleju

Post autor: artgtitdi »

Witam
pacjent polo 1.0 97 50km stał 2 miesiące po odpaleniu zaczeła świecić kontrolka od oleju,po odpięciu ukumulatora i ponownym odpaleniu kontrolka zapaliła się po dodaniu gazu świeci chwile i gaśnie, na wolnych obrotach sie nie świeci po kilku minutach pracy zaczeło coś stukać więc go wygasiłem teraz kwestia czy to panewka czy tylko pompa nie podała oleju na wałek i zaczeło dzwonić
jakie pomysły
drugi temat jakie silniki pasują ewentualnie pod tą skrzynie bo bym wymienił na coś większego
Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 23:08 przez artgtitdi, łącznie zmieniany 1 raz.
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Pod ta skrzynie podajdzie Ci w sumie 1.0, 1.3, 1,4 i chyba 1.6. Ale 1.3 i 1.4 maja wielopunktowy wtrysk, wiec sterowanie silnika Ci nie bedzie pasowalo.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote=""marcin86""]Pod ta skrzynie podajdzie Ci w sumie 1.0, 1.3, 1,4 i chyba 1.6. Ale 1.3 i 1.4 maja wielopunktowy wtrysk, wiec sterowanie silnika Ci nie bedzie pasowalo.[/quote]
No i kolejny specjalista od swapów :commando:

Pod tą skrzynię podejdzie ci 1.0 45km, 1.0 50km, 1.3 55km, 1.4 60km i 1,6 75 km. Auto masz z rocznika 97 czyli na wielopunkcie to musisz szukać silnika 1.0 50km o kodzie AER ALL, 1.4 60km AEX APQ AKV i 1,6 75 km AEE. Te silniki co opisałem będą ci pasowały na starym osprzęcie i bez zmian w instalacji ele.Choć przy silnikach 1,4 i 1,6 Przy wyższych prędkościach będą utrzymywały się na wysokim poziomie z racji przełożeń skrzyni biegów od 1.0.

A w swoim starym silniku sprawdzałeś stan oleju. Może po długim postoju zamarzła odma i wywaliło olej.
a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

Post autor: artgtitdi »

dziwna sprawa bo olej był , wstawiłem go do ciepłego garażu i dziśaj jest dobrze, fakt że tylko kawałek sie przejechałem ale zanim go zajarałe to podlałem troche oleju na wszelki wypadek żeby wałek nie chodził na sucho gdyby okazało sie że to pompa zobacze w poniedziałek wykręce czujnik i zobacze czy w ogóle daje jakieś ciśnieni,może coś przyłapało na tym mrozie dwa miesiące stał na dworzu zobaczy sie w poniedziałek
Michał88 dzięki za te silniki pozdro
a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

Post autor: artgtitdi »

panewki poszły się je....jutro składam silnik tylko nie wiem z jakim momentem przykręcić korby i podpory wału
może ktoś by podrzucił momenty
a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

Post autor: artgtitdi »

panewki poszły się je....jutro składam silnik tylko nie wiem z jakim momentem przykręcić korby i podpory wału
może ktoś by podrzucił momenty
a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

Post autor: artgtitdi »

nikt nie podrzuci tych momentów??
a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

Post autor: artgtitdi »

motor zmieniony na 1.6 1.0 to szmelc teraz przynajmniej jeździ
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”