Stare Polo 86c2f - silnik 1.1

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
PIX_F10
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 09 lis 2009, 18:18

Stare Polo 86c2f - silnik 1.1

Post autor: PIX_F10 »

Witam.
Prosiłbym o wypowiedzenie się użytkowników, osoby które miały do czynienia z silnikami 1.1(stare polo 86-c2f). Jak te silniki się sprawują, mają jakieś wady "wrodzone", żywotność tych motorów, spalanie oraz jak trawią LPG?

Czy model coupe ma krótszy rozstaw osi niż "kombi"?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

KOlego poszukaj na forum
masz tu temat
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=21
głównie to 6n ale i nasz model trafia sie

A jesli chodzi o wymiary polo to rozstawi osi jest taki sam 2.335
a dl calkowita to w coupe 3.725 a Steilheck 3.765
Sciagnij sobie książke w pdf albo kup
,,Sam naprawiam VW POLO" z WKŁ i bedziesz mial podstawowe informacje z teorii i budowy

A jeśli chodzi o LPG to kumpel mial takie polo jak ja i mowil ze bylo dobre póki nie mial gazu. założył i z polo zrobila sie skarbonka. Ja osobiście mam 1.3 i gazu nei mam zamiaru zakladac bo to psuje silnik a na moj na razie nei narzekam. A przeciesz polo nei pali jakis chorendalnych ilości paliwa :) kumpel ma chryslera 300c to mowi ze jazda ze mna polo to jak by jazda na oparach :D :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

O gaz to najlepiej jedź zapytaj gazownika jak silnik znosi to paliwo, bo tutaj większość się wypowiada co nie jeździ i odradza,krytykuje, zasada jest taka jak dbasz tak masz, tyle na ten temat. A silnik wytrzyma tyle co powinien wg. tej zasady czyli jak dbasz to dużo :)
Aha i link ze spalaniem mam w podpisie i zmień nazwę tematu...
Obrazek
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisał adam przejechałem swoja tysiączką ponad 80 kkm i odpukać ok w reduktorze wymieniłem membrany a przy silniku wymieniłem raptem pasek rozrządu , pompę wody , obudowę termostatu (to normalka w polówkach) ,kable ,świeczki itp.
No i wkurza mnie jak to się niektórzy dziwią że 9-10 litrów na krótkich odcinkach to dużo tylko że ja mam samochód dla siebie a nie odwrotnie nie jeżdżę zgodnie z zasadami ecodriwingu i głowicy też nie robię co chwilę (raz się zdarzyło że miałem zdjętą bo uszczelka poszła wszystko przez tą nieszczęsna obudowę termostatu trzasła płyn uciekał a ja sobie jeździłem jak sprawdziłem to było już za późno ale zaworów czy gniazd nie wymieniałem nawet jej nie planowałem ! ).
Znajomi mówią że gaz to hujnia że głowicę żre że jak jedzie na gazie i wychyli się do wyprzedzania to mu czkawki dostaje i musi przełączyć na benę żeby się zebrał no chwila jak jest max okiełznany to nie ma co się dziwić .
A i sobie jeszcze dopiszę na budziku 270kkm i jest ok . Po tym przebiegu ford 1.3 miałby już drugi kapitalny :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

PIX_F10 wady wrodzone?? mankamentem jest zawieszenie czyli wahacze
żywotności silnika są różne zalezy od użytkowania ale zwyle między 280-350 tyś (niekiedy wymiana uszczelki pod głowica się zdarzy ale to ujdzie)
LPG normalnie.. jak się dba to się jeździ jak się nie dba to są problemy
trzeba pamiętać że trzeba odczasu na benzynie pojeźdizć i odpalać
osobiście odradzałbym do auta powyżej 200 tyś zakładać gaz bo się to nie opłaca chyba że ktoś naprawdę dużo jeździ
kombi i derby jest deko dłuższy od coupe ale to nie wielka rożnica
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”