problem z silnikiem 1.6 75KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
derbik
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 sty 2010, 20:32

problem z silnikiem 1.6 75KM

Post autor: derbik »

kupiłem 6N 1998r. 1.6 75km
problem w tym że samochód pali olej, nie ma mocy ja mu w gaz a on ja by na 2 cylindry tylko palił, szarpie. na wolnych obrotach nie gaśnie.
Pojechałem do mechanika sprawdził ciśnienie, i jest wszystko ok. Powiedział że pierścienice są do wymiany.
Dodam tylko że podczas weekendowego wypadu przejechałem nim 500km i polowe tej trasy silnik się poprawił nie szarpał, nie kaszlał.
Jestem ciekaw czy sama wymiana pierścieni i uszczelniaczy wyleczy polo ?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Sprawdź układ WN no i zapłon.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Najpierw robotę zacznij od wymiany uszczelniaczy, jest to dużo tańszy zabieg, niż wymiana pierścieni. Kopci ci auto zaraz po uruchomieniu zimnego silnika ? Silnik nie był przegrzany czasem ?
Obrazek
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

[quote=""derbik""]kupiłem 6N 1998r ...[/quote]
byłeś świadom tego co kupowałeś? Może da się podpiąć pod wady ukryte :roll:
Awatar użytkownika
derbik
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 sty 2010, 20:32

Post autor: derbik »

[quote=""kolunio21""]Sprawdź układ WN[/quote]
a co to jest WN?
kopci po odpaleniu potem przestaje...
wiedzialem ze jestcos z silnikiem, grosze za niego dalem.
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""derbik""]kolunio21 napisał(a):Sprawdź układ WNa co to jest WN?kopci po odpaleniu potem przestaje...wiedzialem ze jestcos z silnikiem, grosze za niego dalem.[/quote]
WN to pewnie wysokie napiecie.Mniemam,ze chodzi o kable zaplonowe i swiece,ale moge sie mylic.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

wygląda na uszczelniacze na zaworach
Obrazek
Awatar użytkownika
derbik
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 sty 2010, 20:32

Post autor: derbik »

zacznę od ustawienia zapłonu...i nowych kabli.
nigdy tego nie robiłem... czego będę potrzebował i jak to się robi?
z góry dzięki.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

przede wszystkim do ustawienia zapłonu będziesz potrzebował lampę stroboskopowa z regulacja kąta wyprzedzania zapłonu. z reszta nie będzie problemu.
Obrazek
Awatar użytkownika
derbik
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 25 sty 2010, 20:32

Post autor: derbik »

[quote=""adam""]przede wszystkim do ustawienia zapłonu będziesz potrzebował lampę stroboskopowa[/quote]

tego już szukam .. ale jak to się technicznie robi?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

tegoż sam nie wiem dokładnie, trzeba było by zasięgnąć informacji z mądrej książki typu sam naprawiam, jutro może ci poszukam, ale dopiero na wieczór bo pracuje no chyba że ktoś będzie szybszy
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”