1.4 BENZYNA NIE PALI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
STEFN
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 02 gru 2010, 19:53

1.4 BENZYNA NIE PALI

Post autor: STEFN »

Drodzy Koledzy,

Auto odmuwiło posłuszeństwa i przestało palić. Na liczniku 102 tys. Od około 3 miesięcy był problem, że gasł przy wciśnięciu sprzęgła przy dojeżdzaniu do skrzyzowania lub świateł. Kumpel poradział wlaś STS, żeby przeczyścic zawory. Po wlaniu wspomnianego ulepszacza zrobiłem jakieś 150 km i auto przestało palić. Nadmienie, że w te ostatnie mrozy paliło na dotyk. Po przekręceniu stacyjki odpala i zaraz gaśnie. Jak da sie gazu przy odpalaniu wskoczy na wyższe obroty i zdycha. Wycieku oleju nie widać płynu z chłodnicy też nie ubyło. Jeden z miłośników motoryzacji twierdzi, że mógł paść rozrząd.Jako zwykły uzytkownik chciałem zaczerpnąc opini i rad odnośnie usterki i ewentualnych kosztów naprawy. Człowiek zorientowany w temacie nie da sie tak bardzo zczesać z kasy.
Więc jeszcze raz proszę o pomoc.

Pozdrawiam

używaj wyszukiwarki a jeśli to rozrząd to nie zazdroszczę
d4ri0
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

z tym wcześniejszym gaśnięciem przy dojeżdżaniu do świateł przy wciśniętym sprzęgle to w 99% przypadków zabrudzona przepustnica, ale co się stało z silnikiem po wlaniu tego specyfiku to nie wiem
Obrazek
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

[quote=""STEFN""]Po przekręceniu stacyjki odpala i zaraz gaśnie[/quote]
Przeważnie tak reaguje immo ale w Twoim wypadku jakoś stawiam na pompę paliwa ;-) Rozrząd wg mnie odpada.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

podepne się pod temat:
Mialem ostatnio problem, mianowicie nie chciał mi zapalic rano, jak zapalił to chodzi tak jakby tylko na 2 garach albo i 1.. caly slnik sie telepal i ledwo trzymał 5 tys obrotów a po wcisnieciu gazu zgasł, za drugim razem bylo dokladnie tak samo. Dopiero po dluzszej chwili sprobowałem jeszcze raz, odpalił i chodził juz bez zadnych problemów? czego to moze byc przyczyna?
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Kamil K - kable, świece, kopułka sprawdzane? Kable nie "świecą" w nocy?
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

STEFN
U Ciebie postawiłbym na pompę paliwa- rozrząd odpada bo wogule by nie palił

Kamil K
a tutaj tak jak JarekF
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Świece byly wymieniane na NGK 10 tys temu wiec odpadają. Przewody oryginalne same z siebie ulegly by zniszczeniu? Kopułki i palca nie wymienialem i zajrzę czy nie sa nadpalone. Dzieki ;)
Awatar użytkownika
alpkamil
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:25
Lokalizacja: RSR - Strzyżów

Post autor: alpkamil »

a moze zabrudzona przepustnica?? preparat STP i problem znika :)
F
Flarex
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 29 sie 2010, 9:27

Post autor: Flarex »

A to i ja się podepnę pod temat, bo ogólnie mam problem z gaśnięciem silnika przy hamowaniu przed zatrzymaniem się auta, plus np, że jak wyrzucam bieg, przy ok 1300 obr. to wskazówka spada do prawie 500 obr i albo zgaśnie albo postraszy kontrolką akumulatora.

Powiedz mi, nie miałeś tak, że Ci wachlowały obroty, po wyrzuceniu biegu przy hamowaniu ? w sensie, stawały na 900 obr. dopiero jak auto stanęło a tak to góra dół, góra dół ??
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

moja mama tak miała w swoim samochodzie ze na ludzie jej co chwila gasł i jak się okazało to trzeba było go odpowietrzyć czy jakoś tak w każdym razie jej pomogło
S
STEFN
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 02 gru 2010, 19:53

Post autor: STEFN »

Dzięki za wypowiedzi. Przyczyną awari był imobiliser.


Panowie po jakim przebiegu nalezy wymienic rozrzad, jakie sa z tym związane koszty ? Kolejna sprawa może ktos podesłac adrs do jakiegos sklepu internetowego gdzie mozna dobry termostat zakupić.

Pozdrawiam
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

A mówiłem, że immo (albo pompa :grin: )
Rozrząd teoretycznie co 90 tys .. W praktyce różnie bywa ...
Koszt samego paska ok 60 zł .. jeśli do tego jakaś rolka czy napinacz (nie pamiętam jak było w 1.4) to plus 100-130 zł ... Do tego wieloklin (czy pasek klinowy) znów parę zł ...Pompa wody zależnie od tego czy czujesz potrzebę czy następnym razem to koszt ok 150 zł ... Wymiana wszystkiego od 60 do 100 zł :-)
Termostat dobry to i na allegro spokojnie kupisz ;) np. wahler jakiś :roll:
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""Flarex""]A to i ja się podepnę pod temat, bo ogólnie mam problem z gaśnięciem silnika przy hamowaniu przed zatrzymaniem się auta, plus np, że jak wyrzucam bieg, przy ok 1300 obr. to wskazówka spada do prawie 500 obr i albo zgaśnie albo postraszy kontrolką akumulatora.Powiedz mi, nie miałeś tak, że Ci wachlowały obroty, po wyrzuceniu biegu przy hamowaniu ? w sensie, stawały na 900 obr. dopiero jak auto stanęło a tak to góra dół, góra dół ??[/quote]
Tu pomoze czyszczenie przepustnicy i pozniejsza adaptacja.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

[quote=""JarekF""]Rozrząd teoretycznie co 90 tys .. W praktyce różnie bywa ...[/quote]

mi się coś kojarzy że co 60 tys :P
[quote=""STEFN""]olejna sprawa może ktos podesłac adrs do jakiegos sklepu internetowego gdzie mozna dobry termostat zakupić.[/quote]

Termostat tak jak napisał JarekF wahlera, koszt ok 60-70 zł w ASO, w normalnym sklepie labo na allegro też kupisz ;). DO tego czasami potrzebna jest wymiana króćca termostatu. Wpisz w wyszukiwarce to znadjziesz, było o tym wiele tematów :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”