Jak w temacie nie chcę pisac centralny zamek itp itd.chodzi mi o rzeczowe podejście do tematu.mianowicie prawdopodobnie mam nieszczelność w klapce wlewu paliwa.mam centralny pneumatyczny oryginalny.wszystko jest ok poza rygielkiem.Zamykam z pilota wszystkie drzwi,klapę i klapkę bagażnika rygluje-pompka działa 5sek mniej więcej w tym czasie i jest ok-drzwi zamkniete.otwieram pilotem i pompka wyje jakby miała zaraz zakończyć żywot,rygle w drzwiach ani drgną,w klapce wlewu paliwa słychać delikatnie sssssssssssssssss-jak popchnę palcem rygielek wszystko się otwiera-pompka przestaje wyć.z tego wynika że coś jest nie tak z samym ryglowaniem klapki.oto moje pytanie:Jak się dostać do całego ustrojstwa łacznie z rygielkiem w klapce.chciałbym jakiś rzeczowych odpowiedzi gdyż chcę to naprawić a nie uśmiecha mi się na deszczu stać i metodą prób i błędów z tym walczyć.Pompkę dam radę wyjąc ze styropianu,styropian tak ciasno siedzi że raczej nigdy go nikt nie wyjmował.od pompki odchodzi przewód który idzie w trójnik i jedna część idzie do słupka C a drugi przewód idzie za blachą na której zamocowany jest prawy tylny pas.nie ma jak się dostac tam ręką,myślałem że jak złoże oparcie i zdejmę plastik to się dostanę ale chyba nie ma to sensu.przejrzałem Etkę i nic ciekawego nie znalazłem,instrukcję obsługi od auta ale też nei za specjalnie bo gebelsowemu tam napisane,forum przejrzałem łacznie z wgolf.pl ale golf to golf-polo jest polo i miejsca mniej na wkładanie rąk gdziekolwiek.jak ktoś ze 100licy udzieli mi kluczowych info w postaci fotek,skanów czy czegokolwiek jak gdzie sie dostać co rozłożyć stawiam% na jakimś spocie
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Jest tylko jedna droga aby dostać się do rygla wlemu paliwa - wyjmujesz pompkę razem ze styropianem i dostęp masz bezproblemowy. Rygiel zamocowanyjest na dwóch śrubkach krzyżakowych.
A teraz co do naprawy rygla - NIE DA SIĘ! Najprawdopodobniej masz to co ja, czyli dziurawą uszczelkę (taki kondonik gumowy). Samej uszczelki nie kupisz nawet w ASO, tylko cały rygiel - koszt około 150PLN. Kupować używkę to też loteria ile w niej uszczelka wytrzyma. Osobiście odłączyłem ten rygiel, zaślepiłem przewód ciśnieniowy i reszta zamków działa.
A przy okazji to temat był już poruszany - poszukaj.
dobra zanim przeczytałem spać nie mogłem i poszedłem działać i wyjąłem.rzeczywiście ten kondonik jest pęknięty,no coż trzeba będzie cos działać dalej.pozdrawiam
Kilka zdjęc dla potomnych.Tak jak kolega napisał,trzeba wyjąc pompkę ze styropianu-odłączyć,wyjąc styropian.Po wyjęciu styropianu ukazuje się ta biała część zaworu regulacyjnego który jest przykręcony 2 śrubkami na śrubokręt krzyżak.po odkręceniu zaworek sam wpada nam w ręce wraz z rygielkiem.na zdjęciach widać resztę co zrobił ząb czasu z tym :kondonikiem".gdyby ktoś chciał zamawiać to podaję nr zaworka 6n0 862 160a
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
a nie można było tak użyć opcji szukaj?? Pytam się teraz. PO JAKĄ CHOLERĘ ODPOWIADAMY W INNYCH TEMATACH ROZWIĄZUJĄC IDENTYCZNE PROBLEMY? ŻEBYŚCIE ZAKŁADALI KOLEJNE WĄTKI O TYM SAMYM??
ZAYKAM!