Pobawiłem się dziś trochę i oto do jakich wniosków doszedłem.
Wszystko robione przy otwartej klapie bagażnika.
Korzystałem z takiej oto 12V próbówki podpiętej do masy bądź do kabla, który masą powinien być.
Jak widać na zdjęciu poniżej prąd leci w kabelku czerwonym.
Co ciekawe jak już wspomniałem w poście wyżej prawdopodobnie w brązowo-czerwonym nie ma masy przez co żarówka robi za bezpiecznik i puszcza prąd z czerwonego na brązowo-czerwony.
Tu fota na potwierdzenie, że nie ma masy w brązowo-czerwonym.
Prąd jest w czerwonym nawet przy wypiętym zamku i tym ustrojstwie z postów wyżej. Tym z 3 pinami. Tak więc albo jest coś konkretnie popierdzielone w tym całym okablowaniu, albo prąd ma lecieć non stop kablem czerwonym, a to ustrojstwo z zamka ma załączać masę w momencie otwarcia klapy. Sam już nie wiem. Chciałbym to naprawić że tak powiem po fabrycznemu, bo równie dobrze mogę zmajstrować jakiś przełącznik, który będzie doprowadzał masę w momencie otwarcia klapy.