Czas na aktualizację tematu, bo coś tam się jednak działo z autem przez ten długi czas (mimo ogromu różnych zawirowań w życiu

) i będzie dziać się dalej

kolega Łojek już jakiś czas temu pytał, czy auto sprzedałem, więc zostałem odpowiednio zmobilizowany i wrzucam update :cool2:
Ze spraw technicznych zaszły następujące zmiany:
- wymiana miski olejowej (oryginalna blać przegniła), co za tym idzie świeży olej + filtr
- wymieniony simmering wybieraka + olej w skrzyni
- mechanizm wybierania biegów został zregenerowany i wyregulowany, dzięki czemu nie trzeba się siłować z drążkiem a zmiana biegów to przyjemność
- wyczyszczony z rdzy i zapodkładowany wózek silnika oraz wahacze (minią, a co! na to pójdzie jeszcze baranek NOVOL

)
- wyczyszczone i pomalowane - osłona kolektora wydechowego oraz ekran rozdzielacza zapłonu
- przetoczony płyn hamulcowy na świeżutki Ferodo DOT4
- dokładnie wyczyszczona odma i wąż odmy
- wymyte błotniki (nadkola demontowane) i zakonserwowane odpowiednio miejsca, gdzie "coś" zaczęło się dziać
- generalnie walka z wykwitami na całym aucie
Ze spraw bardziej "przyjemnych"
- zamontowany włącznik świateł pod halogeny + ori wiązka
- dokładka z 6N2 GTI - wskoczy na nowy sezon, ale wstępnie już jest przypasowywana
- zamontowane ori wygłuszenie maski (jakby, ktoś chciał wiedzieć...klamry z Golfa IV są inne - krótsze, ale trzymają. Zamówiłem w ASO ori tak na wszelki wypadek

)
- zamontowana ori osłona dolna silnika
- wyleciał znaczek
POLO z klapy

(foto w trakcie walk z rudzielcem)
...to na razie tyle
