polo 6n 1.4 AEX problem ze spalaniem.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kaziu1991
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 09 wrz 2009, 9:58
Lokalizacja: Skoki

polo 6n 1.4 AEX problem ze spalaniem.

Post autor: kaziu1991 »

witam wszystkich,
w zeszłym tygodniu miałem dośc nietypową usterkę. Mianowicie zapaliła mi sie polóweczka, na szczęscie pożar okazał sie nie groźny, stopiły sie zaledwie kable WN i delikatnie filtr powietrza. po oględzinach okazało sie ze wywaliła uszczelka (oring) 3 wtryskiwacza. oringi wymieniłem na wszystkich wszystkich wtryskiwaczach, kable WN tez wymieniłem. Niby wszystko gra, ale od samego początku jak posiadam polówke strasznie dużo paliła i w sumie dobrze, że doszło do tego wypadku, z zapalniem sie, ponieważ zaraz po tym pojechałem do gazownika, zeby sprawdził instalacje, jak podłaczył sterownik od gazu do kompa (stag 300) zauważyłem, ze wartosci czasu wtrysku dla benzyny są dośc wysokie znajdują sie w przedziale 4.8-5.1 ms. i moje pytanie brzmi co jest odpowiedzialne za kąt i czas wtrysku? coś mi sie wydaje, ze problem pochłaniania paliwa przez polówke jest własnie to, zbyt długie czasy wtrysku. Czy to dobry trop?? dodam jeszcze tylko, ze po nocy gdy odpale i odrazu ruszam, to przez dobre 400-500m samochód nie ma jakby siły, tak delikatnie szarpie.
Kaziu
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Sprawdz sonde lambda. Problem wysokiego spalania byl juz wiele razy omawiany.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
k
kamikadze100
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 27 paź 2010, 19:31

Post autor: kamikadze100 »

lambda to jedno ale czy nie masz czasem problemów z temperaturą? to odnośnie dużego spalania.

drugi trop to ilość powietrza które trafia do wymieszania się z za dużą ilością paliwa [powiedziałeś ze ma długie czasy spalania]
może ktoś przed tobą miał jakieś zapędy rajdowe i pozmieniał te czasy potem widząc że niewiele to dało sprzedał ci twoją polówkę....pseudo fachowców jest co nie miara :-)
k
kaziu1991
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 09 wrz 2009, 9:58
Lokalizacja: Skoki

Post autor: kaziu1991 »

a więc tak. sonda lambda jest sprawna sprawdzałem miernikiem i napięcia ładnie skaczą od 0,15-0.9V więc jest sprawna. problemy z temperaturą?? co masz na myśli?? jeśli chodzi o to, to samochód jest dobrze dogrzany, wskazuje prawidłowe 90 stopni. termostat teżjest nowy. zauwarzyłem też oprócz ciągłego dymienia na biało zwłaszcza przy dużym obciązeniu to, że z wydechu wylatuje mi woda. tzn po postoju powiedzmy 10 min i włączonym silniku pod wydechem jest plama wody. uszczelke głowicy odrzuczam, ponieważ płynu chłodniczego mi nie ubywa, olej też w normnie. co to może być za cholerstwo??
Kaziu
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Chrzczone paliwo :P Ogólnie jak masz kiepskiej jakości paliwo, to silnik będzie go spalał więcej niż tego dobrej jakości by zużył.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
k
kaziu1991
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 09 wrz 2009, 9:58
Lokalizacja: Skoki

Post autor: kaziu1991 »

ale nie ma zasady co zatankuje, czy z małej stacji w polu czy z shela vpover to ciągle mam taki sam efekt
Kaziu
k
kaziu1991
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 09 wrz 2009, 9:58
Lokalizacja: Skoki

Post autor: kaziu1991 »

dodam jeszcze, że gdy przełącze na gaz ten biały dym sie nasila
Kaziu
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”