Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

ja właśnie muszę pomierzyć średnicę dolotu bo czeka mnie wymiana oleju więc i filtr powietrza by się zdało wymienić, i się zastanawiam jaki stożek kupić.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

suff w ciemno to Ci mogę K&na polecić, z tańszych Greena, co do Simoty się nie wypowiem bo doświadczeń brak. Poszukaj na allegro bo w miarę tanio i w sumie dobrze chodzą Pipercrosy (bardzo popularne w Anglii), jakość całkiem przystępna jak za tą cenę.

Stary nowy na szczęście pasujący już aparat zapłonowy:
Obrazek

Z wydatków doszły właśnie membranki do gaźników co oznacza, że kupie dwa kompletne zestawy naprawcze, no i z niektórych planów zakupowych muszę zrezygnować :-(


Nie trzeba było dwóch zestawów wystarczył jeden na dwa gaźniki :grin: Co prawda kosztował trochę więcej niż zestawy z Eter-motu dostępne na necie ale ilością elementów bije tamte na głowę. No i mam już swojego dealera części do gaźniorów :)
Obrazek
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Zakupiłem króciutkie trombocyty mocowane do gaźników w celu założenia filtrów powietrza :)
Obrazek
Z otrzymanych przez mechesa informacji niestety polowagen wymaga dodatkowo ingerencji elektryka - coś się pokićkało ze stacyjką. Plus jest taki, że przy okazji ogarnie sygnał dźwiękowy (podpięcie przycisku), przeniesie aku do bagażnika i załatwi sprawę z światłami długimi.

A teraz będzie kontrowersyjnie........... Przeglądając ostatnio dokonania naszych angielskojęzycznych kolegów na polu dłubania polówek natknąłem się pod tym adresem:
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.p ... pic=159429
na 6nkę kolegi glen432 i oniemiałem.....

Obrazek
Obrazek

Te poszerzenia nadkoli nie dają mi spać w nocy :grin: Dlatego przeprowadziłem małe śledztwo i okazuje się, że robi je jeden gość z wspomnianego w linku forum, cena przystępna bo 65 funciaków za kpl.. Za 20 funciaków może je przesłać do Polski bo już to robił tzn. sprzedał parę do naszego kraju :!: Teraz przyznać się bez bicia kto ma u nas takie i się nie ujawnia :vinsent:
Jeżeli uda się je załatwić to moje maźnę na czarny mat, a nowe felgi albo na biało, albo kontrastowy czerwony (zgodnie z koncepcją kolorystyczną niebieski/czerwony/czarny) albo może wrócę do złotości :grin:
Oczywiście dla właściwej prezencji będą wymagały szerokich w miarę felg (nie jakieś 6 cali które mam teraz) i małego ET, względnie (lub też łącznie) dystansów (oczywiście przykręcanych bo przelotowe nie wchodzą u mnie w grę) ale cóż, trzeba się czasami poświęcić :crazy:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

ryly Ci sie te nadkola podobają? Mnie nic a nic, ale to nic ;) Chcesz to zrobić w celu polepszenia prowadzenia czy lansu? Żeby wsadzic tam taką jak mówsz szeroką fele z małym ET tak naprawdę wypadałoby wogóle wyciąć ori nadkole bo i tak będzie schowane pod tym plastikiem.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Ryli, ryli ;) Przypominają mi klimat aut z berg cup, wyścigowych z dawnych lat oraz tego (wtajemniczeni złapią o co biega, zresztą przez analogię jest nick mojej 6nki - przeklęta a i wiele innych elementów wspólnych z poniższym bohaterem się znajdzie):
http://img117.imageshack.us/img117/3217/devilz1dp2.jpg
http://img16.imageshack.us/f/devilzi.jpg/
http://c2.api.ning.com/files/wmkUMYNRol ... DevilZ.jpg
http://fc04.deviantart.com/fs13/f/2007/ ... hanzel.jpg

:grin:

Dlaczego? I dla prowadzenia i dla lansu :grin: No dobra dla lansu więcej :blush2:

Co do nadkola to jak trzeba będzie to się wychlasta - od razu zrobię w ten sposób naprawę blacharską bo ranty błotników już ciamka ruda :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Skfarek, jestem pod ogromnym wrażeniem ogromu pracy włożonej przez Ciebie w tę Twoją "przeklętą" 6N.

Mam pytanie, które nasunęło się mi jak czytałem ostatnie twoje posty i plan montażu gaźników, dlaczego chcesz zepsuć "oszpecić" Swój samochód? Wygląd tych nadkoli, które proponuje "angol" w porównaniu z tym co pokazujesz w linkach to dwa różne światy. Szanuję Twoje zdanie i zrobisz ze Swoją "przeklętą" 6N co zechcesz, ale moje zdanie jest takie, że lepiej wypchnij (naciągnij) nadkola tak jak robią w cultstylu niźli miałbyś zamontować tamto szkaradztwo.

To mówiłem ja
Maciej madxmad Dombrowski


Ps. Jeśli dobrze widzę na zdjęciach to datsun 250 lub 260 Z ?
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

madxmad podziękował.
Co do nadkoli to pisałem że będzie kontrowersyjnie i jest :P
Jak dla mnie są mocno podobne, z tym że te na zdjęciach są polakierowane i wyglądają gorzej niż czarne. Ponadto właściciel tej czerwonej napisał, że z tyłu są trochę za nisko założone i mogły by wyglądać lepiej.

Poniżej dla porównania parę zdjęć takich zamontowanych na skodziance, polo, datsunie itd.:
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... sblack.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... ilf1-1.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... ilf2-1.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... Wilf-1.jpg
http://i144.photobucket.com/albums/r161 ... G_0124.jpg
http://i144.photobucket.com/albums/r161 ... G_0126.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... OBJDM1.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... n/JDM3.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... n/JDM2.jpg
http://i48.photobucket.com/albums/f215/ ... n/JDM1.jpg

Jak przyjdą i przymierzę to podejmę decyzję czy zostają, jak nie będą mi leżeć na żywca to zawsze mogę je rzucić na sell na alledrogo :grin:

PS.1 dobrze widzisz :)
PS.2 Cultostylowa to moja wogóle nie jest, poszerzenia takiego samym wypchnięciem/naciągnięciem nie uzyskasz.

:angry2: :angry: :assasin: :vinsent: :butcher: :commando: :banghead: :roulette: :skull: :sinking: :starwars: :konik: :argh: :mad: :dizzy:
właśnie dzwonił kumpel mechanik, stwierdził że załamuje ręce i nie chce mu to wszystko wyjść, tzn. mówi że trzeba by jednak dedykowany kolektor dolotowy skołować, całe szczęście że się przyznaje do błędu, poczuwa i odda część kasy za te flansze mozolnie gromadzone i dorabiane itp., łapy mi opadły, jak się wk.... to mu powiem niech spowrotem złoży to na monowtrysku, a jak dorwę kolektor to wrócimy do tematu. Boję się ze jak jeszcze postoi to auto przez zimę w oczekiwaniu na kolektor to już nie będzie co odpalać, a buda zgnije całkiem....
Problem polega na tym że kolektory te co znalazłem zagrabanicą są ogólnie określane do silników 8v vw, i ciul wie czy będzie to pasować, kosztują cholerstwa po 300 $ albo 250 $, do tego trzeba doliczyć przesyłkę. W Polsce za wyspawanie kolektora biorą najmniej ok. 1000 zł a jeszcze muszą mieć pacjenta na miejscu (ponoć w Kraku nie ma za bardzo u kogo) więc koszt lawety się kłania......
:angry2: :angry: :assasin: :vinsent: :butcher: :commando: :banghead: :roulette: :skull: :sinking: :starwars: :konik: :argh: :mad: :dizzy:

Pisałem że to auto jest przeklęte i to się potwierdza.... jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości :(
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

[quote=""Skfarek""]Pisałem że to auto jest przeklęte i to się potwierdza.... jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości[/quote]
Ostatnio stwierdzam, ze nie tylko Twoje... :P
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

A w czym jest problem z tym kolektorem. Nie może gaznika ustawić poziomo czy jak
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

bruczyk no właśnie o to chodzi, jak gaźniki są poziomo to mu się nie mieszczą z filtrami pod maską - wchodzi na ścianę grodziową, a nie mam zamiaru jej chlastać bo dokładnie tam jest wybity numer nadwozia. Rozmawiałem ze znajomym, który ponoć ma kogoś kto może wyspawać kolektor - zobaczymy może będzie coś taniej niż ten tysiak. Drugie wyjście może uda się "poprawić" ten pierwszy kolektor, który dostałem do gaźników. Trzecie - może ktoś z Was ma jakiegoś "szpeca" co by się tego podjął a nie zdarł przy tym skóry :grin: :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Myślę że nowy kolektor to nie był by aż taki problem. Zrobić model potem z aluminiowych rur wyspawać. tym bardziej że masz kolektor z którego możesz średnicę ściągnąć,
Jak nie masz pomysłu jak model zrobić to Ci parę mogę rzucić.
A nie myślałeś żeby zamiast filtrów dać trąbki wyliczyć box do tego i dolot dać na nadkole. Może taka kombinacja by się zmieściła z tym że dźwięk napewno nie będzie ten sam.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

bruczyk myślałem, tylko z tym boxem też ponoć jest problem jeżeli chodzi o miejsce :( A ponoć wszystko się miało zmieścić, bo wszystko pomierzył :butcher: Zdaje się że będę sam musiał się mocniej pochylić nad tematem, bo kumplowi coś nie idzie :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Skfarek
ja znam kolesia który od ładnych kilku lat robi pionierskie projekty przy pomocy kwasiaka i Tiga, generalnie wydechy, ale też całe customowe układy pod turbo-głównie BMW. Koszt kolektora u niego to ok 1100zł, myslę że Tobie by spokojnie coś wydumał. Wiem że taka robota na odległość troche nie teges, ale zawsze mógłby w mojej polówce pomierzyć popatrzec :grin:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Borek no to super by było, zobaczę jeszcze co ten znajomy mi powie, jak trzeba to wymiary gaźników porobię, pikczery też i będziemy powoli przez zimę myśleć. Wygląda na to że tanio nie będzie cóż ale lepiej zapłacić i mieć jak trzeba niż kombinowac i mieć :censored:
Przed chwilą po rozmowie z mechanikiem zapadła decyzja o złożeniu całości na monowtrysku, odpaleniu, tak aby nie zastał się do reszty. Zimę przeznaczam na "akcję kolektor" a na wiosnę jak już wszystko skompletuję wracam do tematu konwersji.
Nie ma tego złego bo przy okazji założę do auta kupę gratów, które już się piętrzą w garażu i pobawię się trochę stylistycznie ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

To 1100 to za kolektor wydechowy, taki dolotowy pod gaźniki myslę że wyszedłby z połowe taniej bo to właściwie 2 flansze połączone krótkimi rurkami. Jak coś to dam kontakt na PW
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”