Gaśnie brak pomysłu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Gaśnie brak pomysłu

Post autor: barmaz91 »

Witam znalazłem tu dużo tematów na temat gasnących polo i sprawdziłem wszystko i nic to nie dało polo gaśnie a mianowicie przy hamowaniu samochód gaśnie i obojętne czy jest zimny czy ciepły. wymieniłem świece, przewody, palec, kopułkę, hall sprawny, krokowy dobry otwiera i zamyka bez problemu, zapłon przyspieszałem spowalniałem gdy nic nie dało zostawiłem na takiej pozycji jak był wcześniej gdy chodził dobrze, sprawdzałem ładowanie bo może coś z napięciem jest dobre, aku nowy,
Na prawdę nie ma już pomysłów PROSZE O POMOC :bow: :bow: :bow:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2010, 16:19 przez barmaz91, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

objawy gasnącego silnika przy hamowaniu często spotykane są przy instalacji gazowej., posiadasz taką ??
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Nie ja gazu nie uznaje sama benzynka.
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

KOledzy dzisiaj znajomy mechanik pwoeidzial ze przyczyna tego ze gasnie moze byc zapchany katalizator. Czy moze to byc prawda ???
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jak najbardziej maże mieć racje, znajomy miał w astrze 2 z 2002 r skruszony katalizator i w ogóle sie nie wkręcał silnik na obroty
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

są jakieś rozsądne wyczyszczenie kata? tak żeby go nie niszczyć?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie słyszałem o czyszczeniu kata,raczej tylko likwidacja po przez wybicie bądz zakup nowego czego nie polecam. najprościej jedz gdzieś gdzie spawają tłumiki w jego miejsce niech ci wspawają rure bądz strumiennice spalin
Awatar użytkownika
lubusik
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 18 paź 2009, 10:43
Lokalizacja: Bolszewo / Wejherowo

Post autor: lubusik »

ostatnio też chciałem usunąć sobie w polo kata , ale pan w tłumikarni , zaproponowałe dużo rozsądniejsze (wg. niego )wyjscie aby zamiast kata wstawic tłumik rozprężny ...

może ktos to potwierdzi , jeżeli beziesz chciał to jest to dużo tańsze wyjscie nic wymiana kata .

[quote="pawelzvw"]ajprościej jedz gdzieś gdzie spawają tłumiki w jego miejsce niech ci wspawają rure[/quote]
to jest najszybsze i naj tańsze wyjscie oczywiście trzeba pszespawać sonde lambda w nową rurę :)
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

tak OT. Nie zostawiać zużytego kata w warsztacie, w którym wspawają wam rurę/strumienicę/itp. Są zakłady skupujące katalizatory...można z 50-150zł dostać, ale zależy w jakim stanie jest katalizator i komu sprzedajemy.
Chyba, że ktoś dogada się, żeby w warsztacie wstawili rurę/strumienicę/tłumik rozprężny (oczywiście warsztat daje swój materiał) w zamian za katalizator. U mnie się sprawdziło. Wymieniałem na nowy środkowy i końcowy, zamiast kata strumienica i panowie wzięli pieniążki wyłącznie za nowy środkowy i końcowy. Strumienice i montaż pokrył katalizator. Myśle, że koło 100zł wychodziło. Więc moim zdaniem taki układ się opłaca.
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Wspawałem strumienicę w miejsce kata i zero poprawy samochód dalej gaśnie macie jeszcze jakis pomysły :banghead: :banghead: :banghead:
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

barmaz91, diagnostyke zrób:
viewtopic.php?f=25&t=18892

tam jest niektualny link do pdefa. podaje dobry:
http://www.4shared.com/document/KkyZmE7 ... styka.html
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

mnie to pachnie bardzo prosta usterka, a mianowicie na werzach podcisnioeniowych jest zawor zwrotny jak on bedzie nieszczelny to moze przy hamowaniu go dusic
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Ale on nawet obrotów po odpaleniu nie może utrzymac. i krokowy jak by wogóle nie pracowal nie otwiera sie ani nic a był nowy. To sie stało po tym jak samochod stał nie używany bo był malowany i wczesniej bylo dobrze a teraz jest lipa. bruczyk mowisz ze węże podobno były sprawdzane i sa dobre. Ale jutro jeszcze raz sprawdze sam a jesli to bedzie dobre co dalej szukać.
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Panowie po dogłebnym sprawdzeniu mysle ze to podstawa monowtrysku. Jest popękana i jutro wymieniam dzisiaj odkrecilem stara i teraz pytanei jak wybic ze starej podstawy szpilki mocujące zeby ich nei uszkodzic bo nie chca wyjsc a boje sie wybijac je mocnej :) jakis dobry patent potrzebuje :)
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

barmaz91, przeciez nowa podstawe dostajesz ze szpilkami (wlasciwie to jest jeden element szpilki+podstawa wtrysku)...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”