[6n2] syczenie przy dodawaniu gazu z okolic turbiny

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

[6n2] syczenie przy dodawaniu gazu z okolic turbiny

Post autor: gallus »

Witam.
1/Dziś od rana świeciła mi się informacja serwice insp. w prawym zegarze. Z tego co czytam po forum to jest to inspekcja serwisowa jak ją skasować też wiem, ale nie w tym problem. Chodzi o to że dziś zauważyłem że przy przyśpieszaniu (dodawaniu gazu) od około 2000 zaczyna być słyszane coraz mocniejsze syczenie(jak by ktoś dmuchał w balon)? Syczenie wzrasta wraz z dodawaniem gazu i ustaje po choć by małym zwolnieniu pedału gazu. To syczenie ma ton narastający. No i jestem wystraszony czy to nie turbina przypadkiem. Przyznaje że jeden z wężyków podciśnieniowych jest już od paru miesięcy nie wpięty na swoje miejsce (ale mimo tego auto jeździło i takiego jak teraz syczenia nie było). Może mi ktoś coś na to poradzić co z tym fantem zrobić.
Jak by ktoś nie był pewien to moja pola to:
6n2 1.4 TDI 2001r.
Silnik: AMF
75 koni

2/Czy napis service insp. jest tylko informacją czy tak jak np kontrolka "check" jest oznaką że z silnikiem jest coś nie tak?.

3/Czy ktoś moż mi podać z ETKI nr fabryczny WIĄZKI ELEKTRYCZNEJ POMPOWTRYSKÓW. (SILNIK AMF) bo muszę jutro zamówić nową bo moja jest w rozsypce i cieknie przez nią olej.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 11:25 przez gallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
Awatar użytkownika
ZbysheK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 273
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:05
Lokalizacja: WZW / WR / LU
Kontakt:

Post autor: ZbysheK »

1/ :?: :?:

2/ Service insp. oznacza, że zbliża się okresowy przegląd auta, napis ten nie informuje o usterkach w silniku.

3/ Numer wiązki elektrycznej do pompowtrysków to 045971600, wymiana wymaga zdjęcia pokrywy zaworów.
Sprawdzałem na stronie gajosa wiązka kosztuje ponad 250zł. Poszukaj na allegro, szrotach może taniej kupisz.
Obrazek

Pozdrawiam
Obrazek

Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gallus »

1. Mnie się wydaje że to jakiś wężyk podciśnieniowy do turbiny pęknął albo go jakaś zakichana kuna przegryzła.
2. Już skasowałem
3. Wiązka kosztuje w ASO 218 zł jutro po nią jadę dziś zamówiłem z rana.
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

po co Ci nowa wiązka?? kup sam oring!!! kosztuje pewnie z 2 zł :acute: zapewne cieknie CI od strony wtyczki?? mi też tam ciekło wymyłem dokładnie oring i zakręciłem, teraz nie cieknie ale jak znowu zacznie to odkręce pokrywe zaworów i wymienie sobie oring, jak byś odkręcił tą wtyczke to byś zobaczył o co chodzi. chyba ze źle CIe zrozumiałem no ale chyba nie :)
I miejsce plac manewrowy
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

z tego co się orientuje u kolegi gallus rozwalona jest cała wtyczka i dlatego konieczna jest wymiana całej wiązki :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

a to chyba ze tak :oki:
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gallus »

[quote="Toto"]z tego co się orientuje u kolegi gallus rozwalona jest cała wtyczka i dlatego konieczna jest wymiana całej wiązki :)[/quote]
właśnie. Toto zna tą sprawę z autopsji bo widział sam ale powiem że jestem mega zadowolony bo wtyczka jest już zrobiona do porządku no i znalazłem W KOŃCU odpowiedniego mechanika dla mojego Skarba. Nie powiem jest skurczybyk drogi
200zł za
-Wymianę wtyczki
-założenie jednej opaski na wężyk podcisnienia, już nie syczy przy dodawaniu gazu
-jeden był wymieniony na nowy podobno 10 zl za1m a tam bylo może 30 cm
-dopompowanie kół
-fachowa wiedza
-kawka z mlekiem
ale ale ale... widać że wie co robi i wie co mówi. Wiele rzeczy mi pokazal i doradzil. No i zna sie na TDI-kach
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”