[6n2] Problem z elektrycznymi szybami (i nie tylko)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
ps77
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 10 kwie 2010, 11:19

[6n2] Problem z elektrycznymi szybami (i nie tylko)

Post autor: ps77 »

Witajcie.
Jakiś czas temu posypał mi się mechanizm podnoszenia prawej przedniej szyby (sterowanie mam tylko na przednie). Z pomocą znajomego mechanika rozebraliśmy drzwi i okazało się, że do wymiany jest zarówno całe rusztowanie, jak i silniczek. Kupiłem więc nowe rusztowanie, silniczek używany od Audi (parametry te same) i szyba zaczęła jeździć jak trzeba. Ostatnio jednak znowu mi padła, a kilka dni po niej lewa szyba. Z obu stron nie jeżdżą w żadną strone. Na wolnych obrotach próba opuszczenia czy podniesienia szyb powoduje lekki spadek obrotów, przy czym słychać z silniczków "tyknięcie" więc wnioskuję, że są OK. Oprócz tego lampka w bagażniku (już od dawna) nie świeci, a miernikiem zmierzyłem na niej napięcie 3,6V zamiast 12V. Wspomnę jeszcze o alarmie, który uzbrojony po jakimś czasie sam z siebie zaczyna wyć, więc zacząłem zamykać samochód centralnym bez alarmu - na kluczyk. Czy ktoś zna przyczynę powyższych usterek, a poza tym jakiegoś godnego polecenia dobrego elektryka samochodowego w Warszawie ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

by the way... padł mi silnik od strony kierowcy. Jaki silnik od audi dopasowałeś bo od 6n2 nie można dorwać i szukam już miesiąc. Pozdro
p
ps77
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 10 kwie 2010, 11:19

Post autor: ps77 »

Silniczek miał mój mechanik - z tego co pamiętam to od A4. Wielkość gabarytowo i parametry były identyczne.
To chyba było coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/silniczek-opu ... 77908.html
ale lepiej najpierw sprawdź.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

Hmmm tak w ogóle zauważyłem że wiele części z a4 podchodzi wstępnie do 6n2. Różnica jest w obudowie i wtyczce. Pewnie trochę lutowania i dało by się to ogarnąć ale ja chcę raczej plug and play :mrgreen: Dalej bede czatował na silniczek specjalnie do 6n2.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”