Wszystko jest do zrobienia tylko kwestia czasu i pieniędzy jedno z drugim idzie w parze, dlatego większość wybiera najtańsze rozwiązanie - czysta ekonomia.
Ważne, że układ airbag znowu działa poprawnie.
Vjarecki w sumie to mozesz mieć rację mój błąd. Rzeczywiście w początkach zegary mogły być na CAN'ie 920 lub bez 919. tak samo było z golfami IV po lifcie. sorry mój mały błąd. nie mniej jednak, dało rade z nimi połączyć poprzez linie K.
Często jak rozładuje się akumulator, sterownik poduszek łapie błąd o za niskim napięciu zasilania. Trzeba podłączyć kompa i skasować. Skoro przed rozładowaniem akumulatora nie świeciły to dlaczego po rozładowaniu akumulatora miałaby się zerwać taśma poduszki ? Pozdrawiam Daniel.
Witam wszystkich wypowiadających się, i dzięki za podpowiedzi , i nie żadna taśma tylko ,,MAGISTRALA CAN " CZYLI PODŁĄCZENIE pod kompa i kilka minut i zrobione, i 20 PLN trzeba było wykasować błąd. pozdrawiam wszystkich