Wymiana filtru przeciwpyłkowego

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

[quote=""tom_1612""]ale co powoduje ta mała dziurka w nagrzewnicy??[/quote]

płyn wylatuje i paruje
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

Z tymi rajstopami na zimę super sprawa
A przy okazji wymiany filtra warto udrożnić odpływy wody z podszybia(po obu stronach)szczególnie jak parkujesz pod drzewkiem.
Ja woziłem tam "wiadro wody"
K
KrzychuGT
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 24 sie 2010, 18:11
Lokalizacja: Żmigród

Post autor: KrzychuGT »

Podepnę się pod temat i lekko odgrzeję kotleta.
Jak to po zakupie autka wziąłem się za wymianę filtrów itp itd. Na pierwszy ogień poszedł filtr kabinowy. Po zdjęciu podszybia ku mojemu zaskoczeniu ukazał się "jakiś" silniczek z zębatką na końcu zamontowany w otworze prowadzącym do dmuchawy, który po włączeniu zapłonu zaczyna się kręcić. Ktoś może mi powiedzieć do czego on może służyć/służył bo jak narazie przeszkadza on w założeniu filtra.
Awatar użytkownika
ruwado
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:22
Lokalizacja: mazowieckie (WOT)

Post autor: ruwado »

Podłącze się i ja. Ponieważ mam polówke od kilku dni, nie wiem jeszcze o niej zbyt wiele. Jak jest w Polo z filtrem kabinowym? Czy mają go tylko egzemplarze z klimą, czy i te bez klimy? Drugie moje autko to Octavka z klimą, więc tam filterek jest. A w Polo klimy nie mam i nie wiem czy tam znajdę filtr, czy nie :niewiem:

PS.
Skfarek widzę, że spotykamy się na drugim forum 8-)
...pierwsze Polo... nowa przygoda
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

te bez klimy tez maja
Awatar użytkownika
ruwado
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:22
Lokalizacja: mazowieckie (WOT)

Post autor: ruwado »

[quote=""rolf""]te bez klimy tez maja[/quote]
a więc trzeba tam zajrzeć, co się zalęgło :D
Dzięki

No i filterek wymieniony. Od razu widać, że razem Polówka żony z moją Octavką to jedna grupa VAG :-D

Filterek umorusany i sporo syfu w podszybiu. Nie wiem, czy poprzedni właściciel wiedział o jego istnieniu.
...pierwsze Polo... nowa przygoda
Awatar użytkownika
zyga3
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:46
Lokalizacja: Biała Podlaska/Lublin

Post autor: zyga3 »

witam, jest to mój pierwszy post :) czy przyczyną mokrego filtra kabinowego mogą być zatkane kanaliki ? czy woda może dostawać się pod uszczelką szyby i spływać na filtr ? z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Awatar użytkownika
zyga3
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:46
Lokalizacja: Biała Podlaska/Lublin

Post autor: zyga3 »

uporałem się z problemem, przyczyną mokrego filtra kabinowego był zatkany kanalik odpływu wody i również woda przemakała pod uszczelką
Awatar użytkownika
ruwado
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:22
Lokalizacja: mazowieckie (WOT)

Post autor: ruwado »

[quote=""zyga3""]witam, jest to mój pierwszy post :) czy przyczyną mokrego filtra kabinowego mogą być zatkane kanaliki ? czy woda może dostawać się pod uszczelką szyby i spływać na filtr ? z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam[/quote]
Co prawda dłużej mam do czynienia z moją Octavią 1 (od 2005 roku) - tam tak może być. Albo nieszczelne podszybie.

Może w Polo (mam je, a właściwie moja żona ma od 2011 roku) jest tak samo. Albo zatkane odpływy z podszybia, albo nieszczelne podszybie.
...pierwsze Polo... nowa przygoda
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”