Więcej koników w 1,9d AEF

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote="nigol_jom"]no w golfie 4 116 KM też na 6 biegów wystarcza :d[/quote]

Nie patrz na konie. 105 konny tdi na pompowtryskach idzie lepiej jak 110 konny na pompie VP. Nie konie sie licza.

Kata zawsze mozna wywalic zwlaszcza jak czuc ze przypchany albo auto jezdzone na krótkich dystansach. Ja mysle jeszcze o nowych wtryskach znaczy sie koncowkach. Nie chodzi by tu miec zaraz 10 koni wiecej ale chodzi mi tu o ladnie ciagnacy dół, zeby palil od strzala itp.
Awatar użytkownika
oberbas
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 25 lut 2010, 9:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oberbas »

witam. zapytam sie o moj silnik 1.0 50km.jest jakas mozliwosc podniesienia odrobine mocy?zmiana map paliwowych itp?cy to wogole istnieje w tym molelu silnika?
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

[quote="nigol_jom"]jakoś nie mam nerwów żeby jechać 120 kmh i mieć te 3000rpm[/quote]
[quote="nigol_jom"]trochę 4 bym "wydłużył" i 5... ale to kiedyś[/quote]
Tutaj temat na forum busów, w którym poruszają sprawę wydłużenia piątego biegu poprzez wymianę kół zębatych:
http://www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f ... i%C4%85tka
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

O!
już zakładam nowe konto na nowym forumie :)

Podziękował.
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

Chciałbym odświeżyć temata...

Pompa lucasa po regeneracji, wtryski mają nowe końcówki.

I takie pytanie bo w biblii nic nie piszą o ustawianiu kąta wtrysku tak wiec prośba o jakieś wskazówki jak to zrobić... szukałem i nie znalazłem "manuala" ani nawet zdjęcia ze strzałką "tym pokręcić"

I pytanie 2. Jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie?
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

ustawianie rozrządu - tu coś wynalazłem:
Obrazek
a tu pompy
Obrazek
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote="nigol_jom"]I pytanie 2. Jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie?[/quote]

Jest taka srubka z boku pompy z kontrą i ja nalezy wkrecic nieco. Jest na forum gdzies a przynajmniej bylo kiedyś.
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

wesol

niestety szukajka nie znalazła...

VAGfan

z tego co czytam w biblii to to się nazywa "ustawianie początku tłoczenia" i trochę z tym roboty...
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote="nigol_jom"]z tego co czytam w biblii to to się nazywa "ustawianie początku tłoczenia" i trochę z tym roboty...
[/quote]


albo kątem wyprzedzenia wtrysku. W tdi vp sie to fajnie robi bo sie na vagu sprawdza i potem tylko przy pompie dlubie. W AEF jest statyczny kat wtrysku i tu w zasadzie wystarczy tylko przy wymianie paska rozrzadu zablokowac w odpowiednim polozeniu kolo pompy i po sprawie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”