APQ na jakim jest wtrysku

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

T
Timon
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:28

APQ na jakim jest wtrysku

Post autor: Timon »

Cześć,
Pisałem już wcześniej odnośnie instalacji gazowej i sie nawinoł problem nurtujący:)
Jestem w posiadaniu poli 6N 1.4 60KM 1999r silnik APQ
Nie znam się na silnikach i też nie mam czasu nacodzień żeby pojechać do mechanika więc proszę o wyjaśnienie:
silnik który mam jest na jednopunktowym wtrysku czy wielopunkcie?? Jest to dla mnie ważna informacja bo jestem świeżo przed wyborem instalacji gazowej.
Jak możecie posłać linka z potwierdzeniem to będę wdzięczny, nigdzie nie mogę tego znaleźć...
Pozdrawiam wszystkich
a
apq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 23 mar 2009, 11:56

Post autor: apq »

apq jest MPI czyli na posiada wielupunkotowy wtrysk paliwa do kolektora dolotowego

Taka praktyczna rada: ściągasz górną obudowę filtra powietrza, uruchamiasz silnik, jak nic nie "sika" na przepustnicę to silnik jest albo wielo- albo z bezpośrednim wtryskiem.


http://abcpolo.fm.interia.pl/vw_polo_iii_6n.htm
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

eTech pisze jak byk że to jest Motronic MP9.0 czyli multipoint injection= wtrysk wielopunktowy.
Raczej trudno będzie znaleźć kogoś kto ci założy 2 generację raczej sekwencja wchodzi w grę,
koszt 2000-2500 zł prawdopodobnie i więcej, u mnie BRC sekwencja za 2500 zł sam się mocno nad tym zastanawiam.
civic r18a2/407 1,6 HDi
T
Timon
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:28

Post autor: Timon »

Hejka,
APQ to wielopunkt. Instalacja założona, oczywiście sekwencja ZENIT, nie stracił nic na mocy,jeździ sie świetnie spalanie 8,5 litra gazu/100km:).
Polecam monterów z AUTODIAG Bielsko-Biała:)
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

A sam sie ostatnio zastanawiałem nad ZENIT-em, ale mało o tym pisze w necie wiec "stary" poczciwy stag zagości w środę :)
Obrazek
T
Timon
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:28

Post autor: Timon »

:oki: stag też wymiata z tego co słyszałem...Instalacja ZENIT ponoć świetnie się z polówkach sprawuje dlatego mnie namówili,ponoć bez awaryjne gwarancja na 2 lata bez limitu kilometrów...
Instalacja ,reduktor oraz komputer wygląda bardzo nowocześnie, jak narazie jestem w 100% zadowolony...Posyłam linka z opisem technicznym ZENITA,troszkę się od STAGA różni...
http://www.lpg.bielsko.pl/index.html#zenit
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

No mnie też namawiali ze lepszy do Polo, ale zdecydowałem ze na Staga-a. Zenita miałem za 1900 a Staga za 2100 z szybszymi wtryskiwaczami.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”