
(autor zdjęcia myśle, że się nie obrazi, że wrzucam jego ABU

)
jeśli wyciek oleju jest z miejsca zaznaczonego na czerwono to uszczelka głowicy do wymiany (tam, na uszczelce jest taki gumowy "owal", który najczęściej jako pierwszy zaczyna przepuszczać). Jeśli nie zauważyłeś, żeby silnik jakoś inaczej pracował, nie ubywa płynu chłodzącego(i dodatkowo jest czysty-bez oleju), a tylko ubywa oleju to właśnie ten kanalik się rozszczelnił. Uszczelke polecam Elringa.
Jeśli leci z miejsca na niebiesko to uszczelka pod pokrywą zaworów. max 25zł. Nr z ETKI 030103483B
I teraz powiem ci tak...Uszczelke pod głowicą można wymienić samemu, ale trzeba się do tego przygotować. Oczywiście komplet narzędzi, żeby nie latać i kombinować(dynamometr podstawa); ogólnie przydaje się jako takie pojecie o mechanice(głównie co do czego się przykręca, jak rozrząd ustawić, jak napiąć pasek, jak wodę spuścić:P itd, itp.); komplet uszczelek: pokrywa zaworów, uszcz. pod głowice, uszcz. kolektora dolotowego, wylotowego, śruby mocujące głowicę;
opcjonalnie oring pompy wody, "rozdzielecza" płynu chłodzącego, uszczelnienie wałka rozrządu od strony koła zębatego, nowy pasek rozrządu i jeszcze by się pare rzeczy znalazło...głowice oczywiście oddajemy do planowania, albo przynajmniej sprawdzania czy jest prosta(szczelność przy okazji też mogą sprawdzić). Za wymiane uszczelki pod głowicą mechanik weźmie 400zł w górę. Nie spotkałem się żeby ktoś wziął mniej niż 500 ale to zależy od regionu.
Osobiście sam zmieniałem uszczelke u siebie. Wszystko zamówiłem tu:
http://e-autoparts.pl/catalog/index.php wyszło mnie jakoś 190zł za uszczelki+oringi+śruby. Większość Elring'a (moim zdaniem stosunek jakość/cena najlepszy). Głowicy nie oddawałem do planowania, bo sprawdzałem na stole traserskim i była prosta. Zrobiłem już 2,5tyś i nic nie cieknie, oleju nie bierze, płynu chłodzącego też. Jeśli chciałbyś to robić sam to w miarę możliwości mogę pomóc na PW. Pozdro