[6n2] Problemy przy odpalaniu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

[6n2] Problemy przy odpalaniu

Post autor: Raving-TM »

Cześć.
Od jakiegoś czasu mam dość poważne problemy z odpalaniem swojego POLO 1.4 TDI
Jak auto troche postoi to są problemy z odpaleniem tzn. jak przekręce kluczyk i chce go odpalić to najpierw objawy są takie jakby się dławił i za chwile gaśnie a po ponownej próbie odpalenia trzeba troche pokręcić zanim załapie. Filtr paliwa i powietrza wymienione. Od jakiegos czasu juz tak się dzieje ale zazwyczaj było tak jak długo stał nieodpalany a teraz wystarczą 2-3 godzinki i juz są problemy. Co to moze być ? Jakies porady co sprawdzic / wymienić ?
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Sprawdzać kostkę stacyjki czy już nie jest wywalona od przekręcania pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

Kostke sprawdziłem i nic to nie pomogło. Czy może byc to wina świec i kabli WN ??
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysiekkrgu
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:59
Lokalizacja: Kielcza, woj Opolskie

Post autor: krzysiekkrgu »

w dieslu nie ma kabli WN a świece są ale żarowe...;/ :banghead:

Sprawdz sobie profilaktycznie te świece zarowe, wystarczy ze jedna jest spalona i juz mozesz mieć problem z odpaleniem.

Poogladaj sobie dokładnie silnik czy nie ma tam gdzieś w okolicach filtra pompy czy gdziekolwiek sladów ropy, bo jeśli tak to znaczy ze do układu dostaje się lewe powietrze którego diesle nienawidzą, i mysle ze w naszych polo jest tak samo.

Bendix nie wyskakuje?? rozrusznik kręci sie prawidłowo??

powodzenia;)
Gaz i do przodu>>>>>>

Obrazek
Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

[quote="krzysiekkrgu"]w dieslu nie ma kabli WN a świece są ale żarowe...;/ [/quote]

Racja poerdało m sie z benzyniakiem bo statnio w jednym wymieniałem kable i swieczki
:piwo:

dzisiaj będe to wszystko sprawdzał. dodatkowy objaw jaaki sie dzisiaj pojawił to przydodawaniu gazu delikatnie szarpie autem ale to znaczznie pow. prędkości 100 km/h

rozrusznik kreci prawidłowo.
a tak z ciekawści zapytam co ille km trzeba wymeniac rozżąd
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysiekkrgu
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:59
Lokalizacja: Kielcza, woj Opolskie

Post autor: krzysiekkrgu »

Co do wymiany rozrządu to sa różne szkoły, nie wiem jak napisane w instrukcji ale ja wymieniam co 70-80 tys;)
Gaz i do przodu>>>>>>

Obrazek
l
luk084
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 12 lip 2009, 18:34

Post autor: luk084 »

ja mam problem z polowka. silnik 1.4 benzyna lpg. jak odpalam to lapie normalnie. silnik chodzi tak 5s i zaczyna go szarpac strzela w kolektor i gasnie. dzis na przyklad az poszedl dym spod maski. co moze byc przyczyna? podtlenek lpg?? :) boje sie ze mi wkoncu kolektor roz.....
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”