Witam, mam taki problem: po przekroczeniu około 2 tysiecy obrotow samochod zaczyna pracowac duzo glosniej. Wydaje mi się, że nie jest to tylko głośniejsza praca, dźwięk jest troche inny niż normalnie, zaczyna przypominać bardziej samochód rajdowy lub samochód typu "wiejski tuning". Do momentu 2 tysiecy wszystko jest ok. Starałem się podczas jazdy zlokalizować, skąd się wydobywa ten dźwięk i wydaje mi się, że wydobywa się z podwozia mniej więcej na wysokości przednich drzwi (ale mogę się mylić). Na biegu jałowym wszystko jest ok nawet jak przekracza 2 tysiące obrotow. Pomoze ktos ?:) Z gory dzieki!
wrzuć może jakiś plik audio. Najprościej będzie zlokalizować na postoju jeżeli nie masz kanału albo nikogo do pomocy - na odpalonym silniku otwarte drzwi, noga na gazie i "zapuszczasz żurawia" pod spód. Podejżewwam że dziura w tłumiku środkowym albo na łączeniu z katalizatorem. W tych miejscach najszybciej koroduje układ wydechowy.