gleba z zbierzność - pytanko

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wojteks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 17 cze 2009, 10:19
Lokalizacja: RKR/KR

gleba z zbierzność - pytanko

Post autor: wojteks »

witam
ostatnio z założyłem na auto sprężyny obniżające -40/-40 i po założeniu zmieniła się pozycja kierownicy tzn. jest obrócona o jakieś 30-40 stopni w prawo przy jeździe na wprost, a gdy ja wyprostuje to auto skręca w lewo,
jaka może być przyczyna tego zjawiska?? czy to przez to ze nie robiłem jeszcze zbieżności?? dodam ze po zmianie zawiasu nie piszczą opony przy skręcie autko dobrze się prowadzi jedna różnica to tylko ta kierownica.
pozdro
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

ustawiaj zbieżność - zaraz opon nie będziesz miał
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Niestety zmiana zawieszenia,puzniej konczy sie wizytą na geometri,po wymianie tylu np juz nie trzeba...
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

ano trzeba ustawiac, ja w ciagu ostatnich 2 miesiecy robilem to 3 razy :D
C
Ciapek01
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 723
Rejestracja: 03 maja 2009, 17:50
Lokalizacja: Krakow_Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Ciapek01 »

potwierdzam :D (juz to Wojtkowi mowilem jak konczylismy obnizac polowki)
obiecuje ze za raczke odprowadze go na zbieznosc :)
z reszta beda do roboty dwie polowki na raz :D
Plawniowice09 / Klucze09 / Rajcza09 / Klucze10 / Kozienice10 / Pławniowice10 / Ślesin11 / Ślesin12 / Ślesin13 / ...

było: Polo 1.7 SDI AKU - http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=16028
jest: Golf IV Variant 1.9 TDI AHF
Awatar użytkownika
wojteks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 17 cze 2009, 10:19
Lokalizacja: RKR/KR

Post autor: wojteks »

ok to będzie trzeba się wybrać na ustawianie, ale jednego nie rozumie bo kierownicy nie ruszałem to dlaczego zmieniła się jej pozycja, była prosto, zmieniliśmy z Ciapkiem i wodzem zawias, zakręciłem koła i jest przekręcona, myślałem że po zmianie zawiasu zmienia się tylko kąt nachylenia koła... ale się nie znam, zobaczymy jak będzie po ustawieniu :)
pewnie Ciapek coś mi źle poskręcał :vinsent: ale bez nich by gleby nie było :piwo:
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

wojteks
nie zmienia sie tylko kąt pochylenia koła, kąt pochylenia koła to jak sama nazwa wskazuje jest to KĄT POCHYLENIA czyli koło np. za bardzo "leży" i ścina Ci opony od wewnątrz albo na odwrót, jesli chodzi o kiere to wlasnie zbieznosc jest przestawiona czyli koła są rozjechane, prawe koło idzie w prawo a lewe w lewo i zeby jechac na wprost musisz kierownicę trzymac w takim polozeniu zeby auto wlasnie prosto jechalo a nie uciekalo w prawo badz lewo...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”