3f przerywa podczas jazdy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

3f przerywa podczas jazdy

Post autor: grandprix »

Jadę sobie autostradą i postanowiłem troszkę przepalić tak z 160 leciałem i później normalnie 100.
Nagle auto nie ciągnie jak by koniec wachy (10 l zalane 20 km temu) zatrzymuje się bo zero reakcji na gaz czy redukcję. Postałem z 2 max 3 minuty kręcę zagadał jadę normalnie i tak z 10 razy aż dojechałem na miejsce (lotnisko Kluczewo) Tam kolega się przejechał i ja po gazowałem go ostro myśląc ze to może jakaś wilgoć itd. auto jechało normalnie zero problemów

ale po dobrych 10 m czekania w kolejce autek znowu podczas ostrzejszej jazdy zdechł...

jak wracałem do domu ok 60 km żadnych problemów nie było... co to może być??

syf w baku, zapchany filtr paliwa, pompa się zawiesza, walnięty przekaźnik pompy ??
Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 23:59 przez grandprix, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

a nie grzał ci się może jakoś bardziej?
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

nie temperatura w normie przynajmniej wg wskazania na liczniku
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

a przypadkiem nie może to być czujnik halla ?? bo nawet jak autko zgasło to słychać było pompę
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

ktoś coś poradzi ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 30 maja 2009, 8:43
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Post autor: jackdaniel1125 »

NA zimnym silniku też tak masz??Czy dopiero jak się rozgrzeje: http://usterki.hobby-elektronika.eu/lexus.html
Ostatnio zmieniony 06 maja 2014, 13:47 przez jackdaniel1125, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam sterownik do polo 1.3AAV cena 50ziko + wysyłka
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""grandprix""]a przypadkiem nie może to być czujnik halla ?? bo nawet jak autko zgasło to słychać było pompę[/quote]
hall z pompą nie ma raczej nic wspólnego. Po zgaśnięciu pompa chodzi, bo elektryka "myśli" że silnik nadal pracuje. Dopiero po wyłączeniu zapłonu pompa zgaśnie.
Profilaktycznie nie zaszkodzi zmienić filtra. I diagnostyke może zrób. Pewnie coś wyskoczy.
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

na zimnym tak nie było
dziś jeździłem zrobiłem 10 km i nic jedzie normalnie

Najgorsze jest to ze nie dzieje sie to regularnie i nawet wymiana poszczególnych elementów nie powie co jest 5

Czujnik halla mam na jakieś druty założony i dlatego moje przypuszczenie (oraz po czytaniu forum)

Mam jeszcze inny problem mianowicie auto stoi sopbie na wolnych czy to ciepłe czy zimne i światła on dodam do tego kierunkowskaz juz obroty strasznie spadają a jak jeszcze dmuchawa działa to katastrofa zupełna... Regulator napięcia szlag trafił ????
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""grandprix""]Regulator napięcia szlag trafił ????[/quote]
sprawdź napięcie ładowania...na jałowym+wszystko wyłączone powinno być 14,3-14,4V...Przy światłałach, dmuchawie i podgrzewaniu tylnej szyby nie powinno spaść poniżej 13,8V...jak jest inaczej to regulator do wymiany (chociaż czasem wymiana samych szczotek pomaga)
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Jak na razie auto zupełnie przestało mieć problemy z gaśnięciem nie raz ju zgo porządnie przeciągnąłem i działa poprawnie
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

grandprix, zmieniłeś ten altek i przestało?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Nie koniecznie regulator może altek już jest zmęczony, ale podstawa to dobre ładowanie:) sprawdź i daj znać jak ładuje
Pozdro.
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

kolunio21, kolega radził się mnie w sprawie wymiany alternatora, bo miał używke z NZ'ta więc jeśli wymienił to wnioskuje, że poprawienie ładowania pomogło
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

ten co mam ładuje ok
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
Mkapec
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2009, 11:42
Lokalizacja: Bielsko-biała

Post autor: Mkapec »

Wydaje mi się powodem gaśnięcia jest czujnik halla, na 95%:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”