[6n2] Przekładka silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Razil
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 04 lut 2010, 0:05
Lokalizacja: łódzkie

[6n2] Przekładka silnika

Post autor: Razil »

Witam, mam pytanie czy można włożyć silnik 1.4TDI do Polo z silnikiem 1.4MPI ? i jaki osprzęt do tego jeszcze byłby potrzebny ??
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

byl montowany seryjnie wiec mozna, ale czy warto?
R
Razil
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 04 lut 2010, 0:05
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Razil »

chodzi o to ze jest oszczędniejszy a zarazem mocniejszy, czy może lepiej silnik od GTI ? albo jakiś inny poradzicie ?
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Razil""]chodzi o to ze jest oszczędniejszy a zarazem mocniejszy, czy może lepiej silnik od GTI ? albo jakiś inny poradzicie ?[/quote]

To ma być oszczędny czy mocny, bo się zgubiłem tu piszesz o dieslu a za chwilę o GTI?
Jakie masz priorytety? Jaką kasę na to chcesz przeznaczyć?
Co do TDI gra nie warta świeczki bo trzeba by zmieniać dosłownie wszystko od wiązki do łap itp..
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
R
Razil
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 04 lut 2010, 0:05
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Razil »

dlatego GTI bo jeżeli nie da rady TDI tak jak napisałeś, ze dużo problemów to GTI wchodzi w zapas,pytasz mnie o kwotę, właśnie chciałem tez się dowiedzieć ile mniej więcej mnie to wyniosło ?
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

z TDI to bóg raczy wiedzieć,z GTI to szacunkowo w używkach:
- silnik goły ok. 2500 zł
- ECU ok. 250 zł
- skrzynia ok. 500 zł
- wiązka silnika ok. 200 zł
- osprzęt silnika (altek, kolektory, rozrusznik, czujniki itp.) ok. 1000 zł
- łapy silnika/skrzyni ok. 300 zł
- układ chłodzenia (nie wiem czy pójdzie na tym co masz) ? zł
- inne pierdółki, które wyjdą napewno w trakcie ? zł)

Z powyższych już masz jakieś 4750 zł w częściach do tego robocizna ok. 2500 zł czyli baaaardzo wstępnie wychodzi ok. 7250 zł. Nie wiem jakie masz hample ale przydałoby się zmienić przód na tarcze i klocki z GTI by to wyhamować po swapie. Podobnie z zawiasem bo GTI będzie cięższe niż twój.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
oleju
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 cze 2009, 20:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: oleju »

[quote=""Skfarek""]- skrzynia ok. 500 zł[/quote]
Jak ktoś mi znajdzie skrzynie do 1.6 16v GTI w stanie dobrym za 500zl to biore z miejsca. Skrzyn jak i wogole gratow do GTI jest malo na rynku a jak sie pojawią to ceny mają kosmiczne - jakiś czas temu szukałem takiej skrzyni i jedyna wtedy obecna na allegro byla za jakies 1500 zl, gdzie standardowa do 1.4 czy 1.0 to koszt jakies 500-700 zl . Najlepiej będzie jak sprzedasz to co masz i kupisz to czego potrzebujesz - wyjdzie taniej i mniej problemów po drodze, mniej rzeźbienia.
Pozdr.
2000 6n2 GTI 1.6 16v AVY RED 5D
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

oleju magiczne słowo na s z mojej wypowiedzi :grin:

[quote=""Skfarek""]szacunkowo[/quote]

No więc po erracie do mojej kalkulacji proszę dopisać jeszcze 1 tys zł czyli mamy jakieś 8250 zł :grin: I pewnie za chwilę po następnych postach wzrośnie :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
oleju
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 cze 2009, 20:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: oleju »

:oki: spoko, wiem że nie była to szczegółowa kalkulacja. A swap silnika to można rozważyć jak się ma garaż i można samemu pogrzebać, jest się przygotowanym na niespodzianki typu nagle odłączony czujnik od czegoś albo nie pasująca wtyczka, dodatkowo trzeba się liczyć z problemami przy odsprzedaży potem samochodu - ludzie podchodzą do takich wynalazków nieufnie i podejrzliwie "ma inny silnik - pewnie miał dzwona przodem". No chyba że samochód ma dożywocie u obecnego właściciela to wtedy można szaleć :-)
Pozdr.
2000 6n2 GTI 1.6 16v AVY RED 5D
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""oleju""]A swap silnika to można rozważyć jak się ma garaż i można samemu pogrzebać, jest się przygotowanym na niespodzianki typu nagle odłączony czujnik od czegoś albo nie pasująca wtyczka, dodatkowo trzeba się liczyć z problemami przy odsprzedaży potem samochodu - ludzie podchodzą do takich wynalazków nieufnie i podejrzliwie [/quote]

Wiem ile to zabawy bo sam swapowałem, co prawda prosty temat tzn. z ADXa na AEA, więc osprzęt ten sam, ale co chwila wychodziły pierdoły np. a to linka sprzęgła, gazu, a to jakieś uszczelki, a to urwały się śruby w kolektorze i co chwile trzeba było bezahlen :blush2: Na szczęście robociznę miałem po znajomości i po symbolicznych kosztach. Mnie problem sprzedaży raczej nie dotknie bo i tak pewnie nikt by mojego w całości nie kupił :lol:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”