6N marianb31 - Grüne - Eine Kurze Geschite :)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

6N marianb31 - Grüne - Eine Kurze Geschite :)

Post autor: marianb31 »

Cześć wszystkim! Mam na imię Mariusz mam niespełna 20 lat i mam jakieś tam polo ;)
Wszystko co zrobiłem, zrobiłem za swoje pieniądze, bo ktoś może pomyśleć że rodzice dali takiemu gówniarzowi :) 3 lata wakacji w Anglii na rozwijanie pasji ;)

Silnik: 1.6 (na razie)
Moc: 75 (na razie)
Kolor: Ciemny zielony dokładnie LC6P

Rok produkcji: Końcówka 95

Wyposażenie:: Szyberdach, Wspomaganie, ABS, Elektryczne szybki, Elektryczne Lampy,
2 Poduszki powietrzne.

W aucie jak dotąd zmieniłem:
:arrow: Pierwszy mój modzik to Grill od jom.de no name
:arrow: zawitała pani gleba -60/-60
:arrow: nowe radyjko sony + wzmacniacz ze skrzynią
:arrow: usunięcie (niefortunne) listew bocznych
:arrow: pomalowanie całego samochodu prócz zderzaków bo będę szerokie :)
:arrow: Przy okazji malowania usunąłem z tyłu znaczki
:arrow: Klamki również poszły w kolor
:arrow: Na dachu pokazała się nowa antenka (rekinek)
:arrow: doszły przyciemnione szyby (x5)
:arrow: lampki FK DEPO z Ringami + boczne kierunki czarne clear :)
:arrow: Sterowanie centralnym z pilota (scyzoryk a'la nowe VW)

Planowane zmiany:

:arrow: Swapik na coś konkretnego - rozważam 3 opcje, 1.8T, Vr6, albo 1.6 16v + założenie suszarki :)
:arrow: Skóra do środka
:arrow: Gwint
:arrow: Jakiś ładny felunek (jestem w trakcie licytacji BBS Rm 012)
:arrow: lampy tylne od 6n2 (trochę oklepane ale ładnie to wygląda)
:arrow: Szerokie zderzaki + zaspawanie bocznych wlotów z przodu.
:arrow: Być może wywalenie wycieraczki z tyłu.
:arrow: Być może zrobienie jednej wycieraczki z przodu :)
:arrow: Zamontowanie elektrycznych zwierciadeł :)
:arrow: Jakaś szersza dokładka (może od vr6)
:arrow: Siłowniki na przednią maskę
:arrow: (czas pokarze)

Więc tak wyglądało jak kupiłem 19.09.08 (w dzień zdania prawo jazdy)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Tak więc Przedni Grill poszedł Raus... :)
Obrazek Obrazek


Troszkę wyglądała jak terenówka więc obowiązkowa musiała troszkę przyklęknąć :)

Obrazek Obrazek

Jak wiadomo jak się zacznie ciężko jest przestać, zamówiłem z Niemiec lampy FK DEPO i kierunki boczne, przed dostawą udałem się na przyciemnienie szyb.
Oderwałem listwy boczne, ale poprzedni właściciel przykleił je na super glue, i odeszły razem z bazą, więc musiało polo być całe pomalowane. Przy okazji, wywaliłem znaczki, klamki poszły w kolor, i drobne wgniotki zostały naprawione :)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek Obrazek


Następne w kolejce są felgi i Gwincik. Później mam nadzieje gdzieś uda się wyhaczyć skórzane wnętrze. Ostatecznym etapem będzie serce, ale tutaj muszę wszystko dokładnie przemyśleć :)

Na dzień dzisiejszy wygląda tak:

Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Pola fajna, działania dotychczasowe i plany też :good:

[quote=""marianb31""] Swapik na coś konkretnego - rozważam 3 opcje, 1.8T, Vr6, albo 1.6 16v + założenie suszarki [/quote]

1.8T koszta sakramenckie, chlastanie podłużnic.
VR6 było takie polo Kefira i z tego co wiem to ono praktycznie nie jeździ (awarie) i nie prowadzi się najlepiej (ciężki silnik z przodu).
1.6 16V + suszarka - silnik za duży, chlastanie podłużnic, koszta uturbienia kosmiczne, a efekt wyjdzie kupiasty. Ile z tego wytargasz zanim się rozpadnie? 160 kucy? Już lepiej wrócić do opcji pierwszej tj. 1.8T.

Proponowałbym coś bardziej realnego i prostszego jak:

PY, AFH, AJV, hybryda AFH z AJV itp.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""Skfarek""]1.6 16V + suszarka - silnik za duży, chlastanie podłużnic, koszta uturbienia kosmiczne, a efekt wyjdzie kupiasty. Ile z tego wytargasz zanim się rozpadnie? 160 kucy? Już lepiej wrócić do opcji pierwszej tj. 1.8T.
[/quote]

bez suszarki to przecież AJV ;->
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""suff""]bez suszarki to przecież AJV ;->[/quote]

Sorki :blush2: Nie napisał jaki więc pomyślałem od razu o 1.6 16v 100 konnym bo większość forumowiczów takiego, virtualnie chce pakować po machę :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

chodziło mi o oryginał z polo GTI :)

A co do 1.8T to nie jest aż tak źle, całe audi a3 walnięte w dupę można za 500 funtów kupić. Czas pokarze.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""marianb31""]A co do 1.8T to nie jest aż tak źle, całe audi a3 walnięte w dupę można za 500 funtów kupić. Czas pokarze.[/quote]

sam silnik to dopiero początek zabawy, koszta się robią w momencie kiedy trzeba wszystko potem do polo dopasować - łapy, wiązkę, skrzynię, chłodzenie itp.. Trzeba zrobić hample i zmienić zawias bo seria będzie za słaba i nieprzystosowana do nowej masy/mocy. Jak się podejmiesz to będę kibicował :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

wstępne plany z elektrykiem już są (bo ponoć to najtrudniejsze).

Zobaczymy może wymyśli się coś bardziej przyziemnego - czas pokarze
Obrazek
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""marianb31""]chodziło mi o oryginał z polo GTI [/quote]

w 1.6 16V GTI pakowany jest AJV, ale suszarki to on nie posiada, a koszt montażu jest nieopłacalny.


[quote=""Skfarek""]sam silnik to dopiero początek zabawy, koszta się robią w momencie kiedy trzeba wszystko potem do polo dopasować - łapy, wiązkę, skrzynię, chłodzenie itp.. Trzeba zrobić hample i zmienić zawias bo seria będzie za słaba i nieprzystosowana do nowej masy/mocy. Jak się podejmiesz to będę kibicował [/quote]

True, sam coś na ten temat wiem. Skończyło się że kupiłem GTI w komplecie i zrezygnowałem z swapu. Jeśli nie jesteś pewien swojej budy, to też na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad zmianą auta. W moim przypadku po kalkulacjach wyszło, że doprowadzenie wszystkiego do porządku, zmiana hebli na większe oraz montaż wszystkiego innego potrzebnego jest znacznie wyższy niż zakup całości na rynku wtórnym i nawet doprowadzenie blacharki do ładu jeśli silnik jest zdrowy i konstrukcja składna.
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Listę z planem masz sporą więc pewnie zbierasz już części i niebawem zaczniesz grzebać w aucie.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”