
Model: 6N
Silnik: 1.4 8V MPi(APQ)
Moc/moment: wg danych 60KM/115Nm, hamownia wykazała 71,8KM/132Nm
Rok produkcji: 1999
Przebieg: 163000km
Wyposażenie: skromne :blush2:
-centralny+alarm na pilota,
-regulacja wysokości kierownicy,
-poduszka powietrzna
-regulacja foteli
i to chyba wszystko :glare:
Dokonane zmiany:
-białe kierunki, boczne dymione,
-tylne lampy clear smoked (z podziękowaniem dla dzienciol'a :oki: ),
-usunięte chlapacze,
-usunięty znaczek "POLO",
-wycieraczki Bosch Aero Twin płaskie,
-Wlepka PKP,
-polerka pokrywy zaworowej,
-żarówki Hella H4 Blue Light,
-plastiki pod maską pomalowane na złoty kolor.
Mechaniczne:
-wymienione klocki hamulcowe, linki od ręcznego, końcówki drążków i inne serwisowe "pierdółki" :-D
Audio: coś tam gra

-radio Blaupunkt London MP48,
-podszybie Blaupunkt 100mm,
-tył Blaupunkt 165mm,
-bagażnik skrzynia Blaupunkt.
Plany:
-alu 14" czeka na malowanie i założenie
Mała historia POLO
Na początku może napiszę, że polo służy niestety jako auto rodzinne i w związku z tym występowało bardzo dużo wariantów modyfikacji, jeśli można tak to nazwać

Niedługo po zakupie polówki założyłem białe kierunki z przodu i po bokach oraz Mugena, który co prawda dźwięk dawał nawet fajny ale nie pasował zbytnio do auta :scratch:


Kolejnym krokiem był zakup car audio i alufelg 15" i opon 195/45, wg mnie alusy wyglądały super, tylko polo trochę za wysoko stało




No i jak to bywa podczas jazdy w 4 osoby nie dało się jeździć z prędkościami przekraczającymi 70km/h po naszych powiatowych drogach , bo opony przycierały o nadkola :angry2: Dlatego też zapadła decyzja o sprzedaży 15" ale w zamian za to przyszła gleba




No ale niestety tył zbyt "siadał" przy pełnym załadunku więc na tył wpadł Supersport i H&R (ok.-35) i tak jeździłem przez jakiś czas.
Następnie zakupione zostały lampy na tył clear smoked i polo prezentowało się tak:

W międzyczasie zrobiliśmy sobie z kumplami mały dyno day dzięki czemu sprawdziłem ile "mocy" ma to 1.4 i bardzo się ucieszyłem z wyniku


No i niestety na wiosnę zapadła decyzja ( przymuszona :commando: ) o powrocie do seryjnego zawieszenia.
A ostatnio trochę mi się nudziło i postanowiłem, coś pogrzebać i efektem było wypolerowanie pokrywy zaworowej i pomalowanie plastików na złoty kolor.

Prawdopodobnie ostatnim modem w Polo będzie założenie alufelg 14" i do tego opony 165/60