[9n] czy to aby tylko cewka 1.2

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
voshack
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 17 gru 2008, 6:06

[9n] czy to aby tylko cewka 1.2

Post autor: voshack »

w moim 1.2 6v w ostatnich dniach mialem falowanie obrotow na jalowych obrotach, a po wyzej 3000 obr. dlawienie silnika, vag wywalil blad przerwy zaplonu na I cylindrze i wygladalo to na cewke, juz mialem kupic nowa ale nagle przestał palic calkowicie i musilem polo zostawic u znajomych. wczesniej tez mialem taka sytuacje ze padla mi cewka, ale palil na 2 gary, a teraz nic. Czy to mozliwe ze z powodu uszk. cewki gubi prad na pozostale cylindry, czy komp odcina? dopiero bede jechal z vag com'em za kilka dni sprawdzic co sie tam moglo spac, ale bardzo mnie nurtuje to co sie stało sie.


dopiero zobaczylem ze zly dział, przepraszam i prosze o przesuniecie do odpowiedniego.
s
sokar
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 23 mar 2009, 17:03

Post autor: sokar »

Nie to żebym straszył ale ja jak miałem taką akcje to mi przeskoczył łańcuszek rozrządu ale w 1,2l 12v. Ogólnie w tych silnikach nie można pod żadnym pozorem jeździć z padniętą cewką z wyżęj wymienionego powodu. Jak będzisz miał błąd czujnika Halla to niestety rozrząd. A jak mi przeskoczył to jak długo kręciłem to próbował zaskoczyć tak na 1s ale czasem nie kręć za dużo bo katalizator zalejesz i będzie do wymiany.
A i napisz z którego roku to polo bo problemy z rozrządem miały polówki z 2002 i 2003 później to troche poprawili.
Awatar użytkownika
voshack
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 17 gru 2008, 6:06

Post autor: voshack »

padła cewka i uszczelka pod głowica- woda w pierwszym cylindrze, jednym słowem muka. dziwnie sie to wszystko stalo probowalem wjechac na kraweznik zabrako mocy zgasł i amba.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”