[86c/86c2f/Derby] Licznik od g40 do 86c2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Romuss
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 13 kwie 2009, 23:02

Post autor: Romuss »

Witam Klubowiczów..W moim 1,4D marzy mi się licznik z dziennymi kilometrami i ewent.zegarkiem.Czy takowy podejdzie bez przeróbek powazniejszych,z G40 albo GT bo takie znalazłem w obiegu?
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

kazdy podejdzie bez przerobek chyba ze chcesz miec kontrolke świec.. generalnie mialem juz 3 licznii u siebie :
ori najprostszy bez niczego + kontrolka swiec
pozniej z zegarkiem analogowym i licznikiem kilometrow bez tej kontrolki
aktualnie mam z gt z obrotomierzem , i z kontrolka ( przerobiony ) .. obrotek jescze nie wskzuje poprawnie ,ale kto wie moze sie za to wezme w tym roku ;p i zegarek sie resetuje bo sa spadki napiec ( emat do ogarniecia .. ja nie mam czasu ;p )
jesli zalezy Ci na kontrolce swiec , to poluj na ori z zegarkiem ( sa one żadkie) ,jesli nie to kazdy inny byle by mial wyskalowanie do 200km/h , bo kontrolke idzie dorobic ( kwestia wywiercenia 4 dziur i wlutowania rezystorka - poprostu w celu unikniecia kosztow fabrycznie ich nie wiercono w innych wersjach )
w razie czego pytaj ;p
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
GrzecH
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GrzecH »

nabyłem sobie takie oto diody:
Obrazek

w kolorze blue :)

.....niestety nie mogę wyjąć licznika :banghead:
włożyłem drut i....nic :(

Jeszcze raz spróbuję....a jak się nie uda to dam do elektryka jakiegoś - jednak mam pytanie co do podświetlenia regulacji nawiewów.
czy tam wchodzą takie same diody?
....i ile ich potrzeba?
Jak się do tego zabrać?
"To co robimy, nigdy nie jest rozumiane, lecz tylko chwalone lub krytykowane"
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

nie dawaj do elektryka ,bo Cie wyśmieje i zgoli z kasy .. wraz druty w dziury i uslyszysz brzedk , to licznik zejdzie, .. wez cienki ,ale dlugi nuz i w boki licznika wsadz i odegnij ,w kierunku srodka licznika i wtedy napewno zeskocza , jak nie to odkrec oslone kolumny kierowniczej ( czarny plastik wokol kierownicy - 2 sruby krzyzak ) , i podwaz od dolu i z jednego boku za pomoca noza i musi juz zeskoczyc z zatrzaskow .. te diody nadaja sie do licznika .. zaleznie od wersji sa to 2-3 diody od gory (podswietlenie glowne) i 1 jako podswietlenie zegarka cyfrowego ( tylko w licznikach z obrotkiem ) .. niestety nawiem zasilany jest 1 zarowka i diody niema co tam wkladac bo swiatlo sie nie rozejdzie .. pozatym tam jest specjalan oprawka ( cala zarowka .. ale idze oprawke odratowac ) .. zeby sie do niej dostac musisz caly nwiew roebrac ( 4 sroby krzyzakowa ..zaraz za ramka .. ,wpychasz regulacje do srobka i wycigasz bokiem .. odpinasz spinki linek i kostki pokretla i podswietlenia .. teraz calosc wyciagasz .. sciagasz pokretla ,przeźroczysty plastik ,oraz kartonowa wkladke i wyciagasz oprawke z zarowka .. zarowke wyciagasz z oprawki i zakladasz nowa .. albo lutujesz pare diodek ,i przyklejasz silikonem do przeźroczystego plastki z nawiewow :p
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Z doświadczenia powiem że takie diody nie zdają egzaminu efektu bo sam małem i swiecie to kalapitnie!! lepiej założyć paski ledowe efekt super, koszty niewielkie ok 1godz.na spokojnie i zrobiony;)
PozdraVWiam
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Ciekawe co z indexem predkosci licznika ?alienek we wszystkich polo jest ten sam ?
Obrazek
Awatar użytkownika
GrzecH
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GrzecH »

[quote=""adam""]Ciekawe co z indexem predkosci licznika ?alienek we wszystkich polo jest ten sam ?[/quote]

dokładnie - czy przekładki można robić dowolnie czy jednak na coś zwrócić uwagę?
Vdo ja mam chyba 980?
Czy mogę założyć inny?
Czy szukać dokładnie tego samego indeksu?
:scratch:
GrzecH
"To co robimy, nigdy nie jest rozumiane, lecz tylko chwalone lub krytykowane"
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

wszystkie liczniki w km/h do 200km maja index 980 , jedynie g40 ma index .. 1000 Obrazek i wyskalowany jest do 240km/h .. do polo nie wychodzily inne liczniki niz VDO , aha jeszcze wyskalowane w milach (120) , maja chyba index 1540 ktore tez sa od VDO .. Obrazek nie wyrazna troche ta fotka ,ale nie mam w lepszej jakosci :/


jedyna zasada to patrzec czy zegary sa do 200km/h i czy maja dziury na licznik dzienny km ;p
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
p
pili84
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 01 lut 2010, 19:17

Post autor: pili84 »

Witam. Ma któryś z Was schemat tej kostki od licznika, dokładnie chodzi mi który kabelek jest od czego, bardzo prosze o odpowiedz :)
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

viewtopic.php?f=25&t=446 :) opcja szukaj nie gryzie ;P
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
R
Real
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 lut 2010, 20:30

Post autor: Real »

Mam pytanie do Was mam polo 1.4 diesel. no i mam w nim licznik, bez obrotomierza i z z zegarem analogowym, i czy bym mogł do niego wstawic ten licznik z zegarm cyfrowym i obrotomierzem??
VW Polo 86C2F (typ 87C) 1.4 diesel:D
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

Real mozesz tylko obrotek nie bedzie pokazywal obrotow .. berdzie szalal .. i zegarek bedzie sie resetowal ,w zwiazku ze spadkie napiec .. pozatym bylo to juz opisane w tym poscie ..
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
R
Real
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 lut 2010, 20:30

Post autor: Real »

Czyli ogółem nie opłaca się bo to na nic się nie zda tak?
VW Polo 86C2F (typ 87C) 1.4 diesel:D
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

wiesz ja mam z obrotkiem i nie narzekam .. :P do zegarka da sie przyzwyczaic , a widok twarzy znajomych jak obrotek wychodzi poza skale -> bezcenne :) , pozatym nie ma on diody od swiec ( ja sobie doinstalowalem ) ,ale dziala tak samo jak ori :P ale uwierz ze te 100zl mozna lepiej wykorzystac :P .. da sie go przeskalowac i i zapobiec resetowaniu sie zegarka .. ale trzeba troche w liczniku pokopa i polutowac :P ja narazie nie mam czasu na to
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
p
pili84
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 01 lut 2010, 19:17

Post autor: pili84 »

mam kolejny problem z ta rozpiska pinów liczniku, bo tam jest napisane ze temperatura to pin 23 a u mnie do 23 nie dochodzi żaden kabelek, i nie bardzo mogę dojść który to kabel, możne ktoś wie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”