Do czego ta wtyczka?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
Boski
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:12

Do czego ta wtyczka?

Post autor: Boski »

Witam!
Szukałem dziś szczęścia w okolicy bezpieczników i natknąłem się na nie podłączoną do niczego czerwoną wtyczkę z 4 pinami. Do czego to/to może być?

Oto zdjęcie owej wtyczki:
Obrazek
Awatar użytkownika
darek86m
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 02 lut 2010, 20:12

Post autor: darek86m »

z tego co mi wiadomo to wejscie do VAG COM (WEJSCIE DO PODPIECIA Z KOMPEM ):p
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

[quote="darek86m"]to wejscie do VAG COM[/quote]
nie wiem od czego to ustrojstwo ale na pewno nie OBD pod kompa
Obrazek
B
Boski
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:12

Post autor: Boski »

[quote="darek86m"]z tego co mi wiadomo to wejscie do VAG COM (WEJSCIE DO PODPIECIA Z KOMPEM ):p[/quote]

Jakoś nie bardzo mi się wydaje,żeby to było podpięcie do kompa, bo po prawej stronie schowka, tuż nad obudową mam złącze do którego pasuje mniej więcej taka wtyczka:
Obrazek

Co prawda po podpięciu się przez VAG do mojego autka odpowiada jedynie pompa paliwa :/ A i to co jakiś czas zrywa transmisję...
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

trzeba zrobić ustawienia w menegerze urządzeń w było już o tym poszukaj!
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Boski jak już zostałeś uświadomiony, Twój samochód to kompilacja silnika SDI na silnik D
viewtopic.php?f=13&t=14622&p=132940#p132940
Tak więc musisz wziąć pod uwagę wiele różnych ''krzaków'' tego typu, jakie znajdziesz w swoim samochodzie. W oryginale silnik był sterowany z ECU a teraz już nie i dlatego VAG ma problemy, zegary masz starego typu i z nimi nie ma komunikacji przez OBD
B
Boski
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:12

Post autor: Boski »

[quote="vjarecki"]Boski jak już zostałeś uświadomiony, Twój samochód to kompilacja silnika SDI na silnik D
viewtopic.php?f=13&t=14622&p=132940#p132940
Tak więc musisz wziąć pod uwagę wiele różnych ''krzaków'' tego typu, jakie znajdziesz w swoim samochodzie. W oryginale silnik był sterowany z ECU a teraz już nie i dlatego VAG ma problemy, zegary masz starego typu i z nimi nie ma komunikacji przez OBD[/quote]

No niby tak.. Ale przynajmniej powinien mi się połączyć immo:/ a tu nie chce.. Jak już wspomniałem jedyne do czego jest 'dostęp' to pompa wtryskowa (popraw mnie, jeśli się mylę - chodzi o pompę lucasa)
Swoją drogą wydaje mi się dziwne, że mam 2 typy złącza diagnostycznego - jedno trapezowe, bodaj 12pin i drugie kwadratowe 4pin..
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Złącze diagnostyczne masz standard ODB a to kwadratowe na foto nie jest diagnostyczne (nie były mocowane w taki sposób)
Jak już pisałem poczytaj a potem zadaj pytanie w odpowiednim dziale - tu kanały, jakie ma 6N diesel:
viewtopic.php?f=20&t=11095&p=89576#p89576
Jeżeli masz coś z wymienionego wyposażenia to powinno się połączyć.
immo mógł ktoś wcześniej usunąć w Lucas-ie od spodu pompy jest sterowanie wykonawcze, trudniej jest już z Bosch-em bo immo steruje ECU.
B
Boski
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:12

Post autor: Boski »

[quote="vjarecki"]Złącze diagnostyczne masz standard ODB a to kwadratowe na foto nie jest diagnostyczne (nie były mocowane w taki sposób)
Jak już pisałem poczytaj a potem zadaj pytanie w odpowiednim dziale - tu kanały, jakie ma 6N diesel:
viewtopic.php?f=20&t=11095&p=89576#p89576
Jeżeli masz coś z wymienionego wyposażenia to powinno się połączyć.
immo mógł ktoś wcześniej usunąć w Lucas-ie od spodu pompy jest sterowanie wykonawcze, trudniej jest już z Bosch-em bo immo steruje ECU.[/quote]

To kwadratowe w ogóle nie jest przymocowane, ale jak dobrałem się bliżej do tej wtyczki ma oznaczenie: 191972732b . Wydaje mi się też, że pojawiał się na jednej ze stron tej wtyczki napis 'KL', ale niestety dokładnie nie pamiętam i nie mam jak się w tej chwili do niej dobrać:/
I zastanawiam się po co to/to tak sobie wisi z tyłu za przekaźnikami

Natomiast z wymienionego wyposażenia mam tylko pompę wtryskową i immo, ale z immo się nie łączy:|

--- EDIT ---
Zapomniałbym - mam jeszcze centralny zamek - z którym też nie idzie się połączyć;/
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Boski"]191972732b[/quote]
ETKA podaje że to wtyczka/oprawka wtyczki do złączki płaskiej :)
B
Boski
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:12

Post autor: Boski »

Szczerze powiedziawszy - tak właśnie to wygląda;p
Pytanie tylko od czego to jest?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”