Tak jak wyzej. Sruby do oryginalnych alu sa takie same jak do stalowych (kulisty leb). Warto jednak zwrocic uwage ile tej sruby wystaje z felgi (ile gwintu bedzie wkrecone). Felga alu ma glebsze gniazdo przez co sruby bedzie wystawac mniej.
"każdy alus ma inne głebokości gniazda samej śruby także trzeba sprawdzić. Najbezpieczniejsza długość śruby to taka która w naszym przypadku (czyli M12x1,5) da się wkręcić na min 6 obrotów co daje 6*1,5=9mm a max to 8 obrotów bo wtedy może chaczyć o rzeczy wew piasty. Pamiętać też trzeba że gwint w piaście z przodu, nie zaczyna się zaraz przy powierzchni tylko po ok 2mm co daje nam już min 11mm potrzebnego gwintu a niewiadomą pozostaje tylko głębokość gniazda śruby w feldze którą w sumie też można sprawdzić i jest to wymiar od powierzchni styku felgi z piastą do do miejsca załamania czyli początku stożka sumując wymiary i dodając 2mm dla bezpieczeństwa mamy potrzebny wymiar czyli długość śruby czyli długość samego gwintu żeby nie było" - wypowiedz kolegi z klubu juz nie pamietam ktorego
Jesli ta dlugosc bedzie odpowiednia to wszystko ok. Jesli sruby bedzie wystawac za malo to trzeba kupic dluzsze. Co do wartosci max to ja do stalowek mam dlugosc 23mm czyli jakies 20mm wkrecam i nic nie chaczy. W 6N2 bedzie podobnie tylko u was sruby sa grubsze M14x1,5 jesli sie nie myle.