[6n] Jak zalozyc oslone silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

[6n] Jak zalozyc oslone silnika

Post autor: Bartosz85 »

Chcialem zalozyc oslone silnika:
Obrazek
Jak juz bede mial oslone to z tego co wiem musze dokupic jeszcze takie wsporniki bo jak wczesniej nie mialem oslony to nie bede mial jej do czego przykrecic (poprawcie mnie jesli sie myle):
Obrazek
Jak juz bede mial te wszystkie elementy to co dalej?? Czy sa fabryczne miejsca/dziury w bloku silnika do ktorych te wsporniki dokrece?? Moze ktos ma jakies fotki albo opisze krok po kroku co i jak dalej?? Z gory wielkie dzieki.
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

podpinam sie pod temat...
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

spojrzysz na silnik to zobaczysz że masz już takie uchwyty, tylko bez mocowania osłony, po prostu odkręcasz stare przykręcasz nowe i już. Wystarczy że spojrzysz.
n
norekuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Bydgoszcz / North Shields(UK)

Post autor: norekuk »

prostra sprawa, wystarczy odkręcić stare uchwyty to wyciągania silnika, i założyć takie z mocowaniami pod posłone - o ile pamiętam potrzebne klucze o 10mm, 13mm i imbus 7 ;)
Jest --> Variat vel Groszek 1.9 sdi Variant

Było -> Poluś 1.4L \'96 Anglik
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

ok. Temat banalny do ogarniecia jednak wolalem sie upewnic zanim kupie i okaze sie ze jednak sie nie da. Jak widac nie tylko ja mialem takie watpliwosci :grin: Dzieki za odpowiedz, zaczynam polowac na jakas tania oslone i wsporniki.
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

tak jak koledzy piszą wszystko jest na zasadzie zamiany, jedynie z starego uchwytu od strony aparatu zapłonowego trzeba odkręcić kabelki z masy a później je przykręcić do nowego uchwytu, będą trochę w innym miejscu przykręcone te kabelki ale wszystko pasuje, sam u mnie dokładałem osłonę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”