polo 1.4 odpala i gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

polo 1.4 odpala i gaśnie

Post autor: gti21 »

Witam!
Dokładnie jest tak, w sobote rano wsiadłem do auta odpaliłem, przejechałem 50 km i zgasiłem auto na parkingu. Po godzince wsiadam odpalam a auto po chwili gaśnie i tak za każdym razem. Zaholowałem auto do mechanika i od soboty udało mu sie go raz odpalić żeby dużej pochodził.
I problem jest taki że nie można go zdiagnozować poprzez podpięcie pod komputer ponieważ się nie połączy :? Czyli nie można odczytać błędów itp. Sprawdzone zostały przekaźniki, czujnik Halla, czujnik temperatury ale pierwszą myślą był immobilaizer ale nie można tego sprawdzić do komp się nie połaczy ( a był już na kilku sprawdzany)

Pojechałem do innego mechanika( elektryka) i on mówi że to immo i dlatego sie nie połączy z komputerem bo złącze diagnostyczne jest spięte z immobilaizerem

Aha, pierwszy mechanik mówi że to może być komputer w aucie skiszony( ale ta opcja mi nie pasuje)

I teraz panowie nie wiem co robić
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

gti21
jesli odpala i gasnie to celowałbym w immo albo pompe paliwa
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

pompa paliwa chodzi, ale mnie bardziej martwi to co jest odpowiedzialne za to że komp się nie łączy, mam nadzieje że nie padł mi komp w aucie
k
ko-ma
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 21 lis 2008, 15:58
Lokalizacja: Końskie

Post autor: ko-ma »

Immobiliser, przyczyna jest wadliwy akumulator, czasami wadliwe złącza w instalacji elektrycznej ( najczęściej głóne złącze tablicy bezpieczników ). Fakt, że rozrusznik kręci, nie oznacza, ze wartości napięć zasilajacych są prawidłowe.
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

akumulator na pewno nie jest wadliwy bo jest nowy i auto pali nawet( tak jak dziś) przy -30 stopniach, tylko gaśnie
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote="gti21"]i on mówi że to immo i dlatego sie nie połączy z komputerem bo złącze diagnostyczne jest spięte z immobilizerem [/quote]
Zmień mechanika, bo bajki opowiada.
Z którym sterownikiem się chciał połączyć? Immo, czy ECU?
Jeśli z ECU, to uwalone Immo nie uniemożliwi połączenia z ECU.
I odwrotnie - uwalone ECU nie uniemożliwi połączenia z Immo :D

Tak, czy siak - znajdź sobie dobrego diagnostę.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”