Siła, jaką należy użyć do dokręcania stopy panewki korbowodu wynosi 20 Nm+90 stopni, czyli w 1 etapie kluczem dynamometrycznym dokręcasz siłą 20 Nm, następnie zwykłym kluczem jeszcze 1/4 obrotu.
[quote="szczupak"]czesc wam wszyskim. I odrazu mam pytanie .Czy ktos wie moment dokrecania panewek korbowych POLO 1.4 16V APE.Za odpowiec z gory wielkie dzieki.w[/quote]
wikie dzieki ja byłem przekonany ze to 62Nm.
[quote="szczupak"][quote="szczupak"]czesc wam wszyskim. I odrazu mam pytanie .Czy ktos wie moment dokrecania panewek korbowych POLO 1.4 16V APE.Za odpowiec z gory wielkie dzieki.w[/quote]
wikie dzieki ja byłem przekonany ze to 62Nm.[/quote]
dokopałem sie w HAYNES opisuje 30 i 90 stopni DOHC 14 16V
[quote="szczupak"]dokopałem sie w HAYNES opisuje 30 i 90 stopni DOHC 14 16V[/quote]Owszem, jest jeden motor, w którym taką siłę dokręcania się stosuje, jest to AFH 1,4 16V o mocy 74 kW (101 KM), w pozostałych modelach 1,4 16V stosuje się siłę jaką podałem wyżej. Również w silniku AQQ i AUB o mocy 74 kW siła dokręcania stopy korbowodu to 20Nm+90 stopni