@marcinnn napisz czy masz stożek bo temperatura zasysanego powietrza jest za duża bo na ciepłym silniku powinna być około 33' a masz 82'.Na zimnym to temperatura otoczenia jaka teraz jest na dworze.Przy takiej temperaturze silnik będzie mułowaty.Popraw styki wtyku czujnika temperatury jeżeli dalej to samo to czujnik do wymiany.
Uchylenie przepustnicy powinno być ok 3-7st. Większy kąt sugeruje, że przepustnica wymaga czyszczenia - chyba, że wpływ na to ma temperatura - za niska.
Blok 1
1. obroty silnika
2. temepratura silnika
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. status operacyjny
Blok 2
1. obroty silnika
2. czas wtrysku
3. napięcie Aumulatora
4. Temperatura zasysanego powietrza
Blok 3
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. otwarcie przepustnicy
4. kąt wyprzedzenia zapłony (wyliczony)
Blok 4
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. prędkość
4. status operacyjny
Blok 5
1. obroty silnika
2. wypełnienie impulsu zaworu EVAP
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. wartość korekcji mieszanki
Tak dla wiedzy.
