Wrzesień 20, 2024, 04:28:33
VWPolo Klub

Autor Wątek: Garbate Derby '82 - kolejna aktualizacja :P  (Przeczytany 8479 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kwiecień 13, 2015, 18:56:23
Przeczytany 8479 razy
Offline

garbatymarcin


Cóż, 7 marca, trochę pod wpływem chwili, stałem się posiadaczem VW Derby, będącego kiedyś własnością Pay'a, a trafił do mnie za pośrednictwem Elwisa.

Silnik: 1.3 3F
Moc: nigdy tak do końca nie sprawdzana, więc trudno powiedzieć.
Kolor: LA3A MarsRot
Data zjazdu z linii montażowej: 11 marca 1982
Przebieg: 254kkm w dniu zakupu

Koła i opony:
Było:
 :arrow: jakiś szrot na stali
 :arrow: BBS G40
 :arrow: Nankang 175/60/13
Jest:
 :arrow: RSL Mohag 13' 7j et26, pseudopolerowany rant, roto w kolorze nadwozia
 :arrow: Nankang 175/60/13
Plan:
 :arrow: felga 14 cali, trwają poszukiwania

Zawieszenie:
Było:
 :arrow: springi -40/-40
Jest:
 :arrow: amortyzatory i sprężyny ST Suspensions -60/-40, tył lekko podniesiony bo opona ocierała o rant
 :arrow: poszerzenie rozstawu tylnych kół o 1 cm na stronę dzięki dystansom pod piastę od Ko Zacka
Plan:
 :arrow: przód: gewinde lub kit z Golfa mk1 na zaadoptowanych zwrotnicach z powyższego
 :arrow: tył: gewinde z Golfa mk1

Układ hamulcowy:
Było:
 :arrow: seria na pompie starego typu z czujnikiem stopu w pompie
Jest:
 :arrow: pompa i serwo ze Szczura, krańcówka przy zespole pedałów (genderów...?)
 :arrow: nowe przewody miedziane
 :arrow: elastyczne przewody w oplocie Black Diamond
 :arrow: korektory siły hamowania
 :arrow: przód: zaciski VWII po regeneracji, pomalowane proszkowo w czerwony, nowe tarcze Mikoda GT Red i klocki Mikoda
 :arrow: tył: zaciski Bora/Golf mk4 po regeneracji, pomalowane proszkowo w czerwony, nowe tarcze Mikoda GT Red i klocki Textar
Plan:
 :arrow: przód: swap na tarczę 259mm

Wnętrze w szczegółach:
Było:
 :arrow: czarna deska, fotele w czarną szachownicę (na linii montażowej)
Jest:
 :arrow: brązowe wnętrze
 :arrow: brązowe fotele, kierowcy z regulacją wysokości
 :arrow: siłowniki maski
 :arrow: prędkościomierz z obrotomierzem
 :arrow: Fisher box na kasety
 :arrow: radio VW Beta
Plan:
 :arrow: ????

Wygląd zewnętrzny w szczegółach
Jest:
 :arrow: front derby w składzie: używana listwa i grill, nowe ori lampy Hella
 :arrow: lakier po zabiegu glinkowania i użycia cleanera, oraz wosk
 :arrow: listwy boczne na wysokości rantu tuż pod klamką
Plan:
 :arrow: ????

Aktualne bolączki wymagające pogłaskania
 :arrow: brak hamulca postojowego, zdjęte już wymiary by zamówić customową, pasującą do układu hamulcowego
 :arrow: rozrusznik do regeneracji
 :arrow: alternator do regeneracji
 :arrow: wymiana rozrządu, pompy wody
 :arrow: generalna blacharka, zaspawanie niepotrzebnych otworów pozostałych po ogarnięciu cleanlooka, lakierowanie całej budy
 :arrow: szyberdach... Tu nie wiem, co wykombinować. Faltdach to wycięcie środkowego wzmocnienia dachu, co osłabia konstrukcję...

Planowane zmiany:
 :arrow: swap na g40 w dalszej perspektywie
 :arrow: czarno-czerwone wnętrze, stołki z Corrado, licznik z obrotomierzem
 :arrow: rozpórka przód, góra, może też na dole, rozpórka na tył
 :arrow: 4x VDO: ładowanie i pobór prądu aku, ciśnienie i temperatura oleju (nie wiem jeszcze gdzie to wcisnę, może w tunel)
 :arrow: przyzwoite Car Audio
 :arrow: clean look pod maską, pokrywa na szerokość na aku, nagrzewnicę i bezpieczniki

Cóż, jak widać, moje plany trochę odbiegają od zamysłów poprzedniego właściciela, niemniej jednak weźcie pod uwagę fakt, że inny właściciel, to inna wizja samochodu. Jeden klasyk mi już wystarczy, vide Garbus ;)

Czas na parę fotek:


19.04.15 - wymiana sprzęgła

Auto odebrane od mechesa, ale co krok to kwiatek:
-wiatrak się nie włącza, i temperatura niebezpiecznie rośnie
-cieknie spod obudowy termostatu
-oleju jest stanowczo za dużo.

Potwierdzone zostało, że silnik to jednak 3f.
Namierzona została też usterka wiatraka, mechanik wyjmując skrzynię prawdopodobnie zawadził o wiatrak i obudowę termostatu, co spowodowało, że kostka się upierdzieliła, a spod termostatu cieknie. Dobrze chociaż że mam parę części ze Szczura i białasa.

8.05.15 - Majówka

Majówka przebiegła całkiem spokojnie, chcąc wypocząć, po prostu jeździliśmy tu i tam. Odwiedziliśmy Kopiec Kościuszki, a także domek letniskowy moich rodziców. Nie obyło się bez strat, ponieważ listwa na maskę, uzupełniająca front, po prostu odpadła...



Wracając do silnika, sprawdziłem rozrząd i jest ustawiony ładnie na znakach, rozebrałem przepływkę, okazało się, że obudowa filtra powietrza miała ponawiercane otwory od spodu(!), niemniej jednak, nie uważam, by to miało wpływ na osiągi silnika. Zalepiłem otwory pałertejpem, i jak na razie spokój. Co do samej przepływki, to nie jestem pewien, ściażki wyglądają okej, ale sami oceńcie, nie bardzo wiem, czego mam się spodziewać.



9.05.15 - Kolejne fanty

Udało się zebrać kilka części w jednym miejscu, to też i wrzucam ;)

Znaczki 8v, nie wiem jeszcze, który założyć, ale raczej ten prostokątny wpadnie. Z ciekawszych fantów: licznik z obrotkiem, poszerzenia pod piastę tylnej osi od Ko Zacka, korektory siły hamowania z Seata chyba, zestawy montażowe zacisków, aluminiowa pokrywa zaworów sprowadzana z DE, no i rarytasik: nowe (!) oryginalne (!) lampy Hella, które komuś przeleżały na półce kilkanaście, kilkadziesiąt lat! I to 20 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania.




11.05.15 - Paczka!

Grill z niemcowni, jeszcze zapakowany



24.05.15 - Spot PKP w Bonarka City Center

Jak co niedzielę, mieliśmy spot w Krakowie, a że było jeszcze nieco chłodnawo, to spotkaliśmy się na parkingu podziemnym w Bonarce. Obecni byli Kubrick, Franz, Darek i Prezes_Kołodziej.



25.05 - 04.06.15 - Przygotowania na Zlot[/b]

Rozbiórka zaczęła się w poniedziałek, wyleciała przepustnica, przepływomierz, pompa z serwem, pedały, zawieszenie, półosie oraz przewody hamulcowe. Udało się w końcu położyć większą część przewodów hamulcowych, razem z korektorem siły hamowania.
Widać także, w jakim stanie były szczęki jednego z hamulców, jeden z klocków na przodzie też praktycznie nie istniał.
Położyłem kolejne przewody, do tyłu, a także zacząłem składać zawieszenie.
Przyszły mi także przewody elastyczne w oplocie, całkiem fajna rzecz, nie obyło się jednak bez zgrzytu, na szybkości potrzebowałem kupić śruby przelotowe do tylnych zacisków, na szczęście Fox poratował. Z pomocą znajomego, który wymienił mi łożysko w jednej z kolumn, oraz pomógł składać auto na godziny przed wyjazdem, udało się pojechać na zlot ;)
Zamontowane zostały: nowe przewody hamulcowe sztywne oraz elastyczne w oplocie, regenerowane zaciski VWII z przodu oraz z bory/golfa mk4 z tyłu, tarcze Mikoda GT Red, klocki Textar i Mikoda, korektory siły hamowania, tłumik układu kierowniczego, zawias ST Suspension -60/-40 zbity na -50, elementy zawieszenia zostały wymienione na nowe bądź wypiaskowane i pomalowane, a także kółka RSL Mohag od Kondzia, z pseudopolerowanym rantem i rotorem w kolor, obute w Nankangi 175/60/13
Auto fajnie usiadło, co można zobaczyć na zdjęciach ;)



4.06-7.06.15 - Zlot w Ślesinie[/b]

Ślesin, Ślesin i po Ślesinie. Zabawa przednia, czekam na następny zlot z Polo Klub Polska ;)
Auto udało się skończyć na godziny przed planowanym wyjazdem, głównie dzięki pomocy Michał Ghany i jego MGHGarage. Na chwilę obecną Derbiak ma nieco wyższy tyłek, jako że tylne zawieszenie okazało się być nieco za miękkie, i opona ocierała o rant nadkola, jest już sposób by to ogarnąć ;)



21.06.15 - Spot PKP pod Kraków Plaza

Kolejny spot, trochę mało polówek, ale parę osób przyjechało dupowozami. Obecni: Franz, Prezes_Kołodziej, Kaśka i Kubrick

Przy okazji, Derbiak w końcu został przerejestrowany ;)



8.07 - 9.07.15 - Działamy z frontem Derby

Jak parę osób wie, na zlocie odebrałem maskę z listą do frontu Derby, mam więc już kompletny ładny przód ;) Czas więc coś podziałać, podjechałem do kumpla, który mi okleił maskę na czarny połysk, następnego dnia założyłem grill i nowe lampy. Przykleiłem też listwę. Maska się odróżnia, ponieważ nie miałem jak zamocować tej listwy do starej maski, a skoro by się owa maska odróżniała, to czemu by nie? Rozwiązanie tymczasowe, i nawet mi siadło.



10.07.15 - Myślenickie Klasyki Nocą

Mała wycieczka do Myślenic na spotkanie z innymi właścicielami klasyków. Po powrocie spotkaliśmy z Frankiem naszego znajomego z Krakowskich Klasyków Nocą, niejakiego Dzidzię od Jetty mk1.



11.07.15 - Wash It Day: KKN i Kuro Detailing

Czas nastąpił na choć lekką poprawę zewnętrznego wizerunku auta, tym razem, pod tytułem lakier. W ruch poszła piana aktywna, szampon, glinka, cleaner, ultimate compound i wosk. Auto teraz prezentuje się nieco lepiej ;)



5.08.15 - Naprawa ramek reflektorów

Zebrałem się w końcu, aby podjechać do MGHgarage. Chciałem pospawać ramki reflektorów w pasie przednim, które kiedyś zostały nacięte, by przeprowadzić parę kabelków. Michał ramki pospawał, oczyścił i prysnął podkładem. W końcu lampy się (tak bardzo) nie trzęsą!
Zostały też założone gumy wydechów, ale niestety nie zrobiłem fotek....



15.08.15 - Wiązka elektryczna pod deską

Wymiana starej wiązki elektrycznej u Bruczyka. Zamontowana była rzeźba z 2f, i to grubo porzeźbiona. Bardzo gruba rzeźba, cieszę się, że mi się to nie zwarło, nie zapaliło... W końcu oryginalne przełączniki działają, pozycja mi się świeci wtedy kiedy powinna, stop też jest, wsteczny zatrybi, jak się wymieni czujnik w skrzyni.

Na dniach wrzucę fotki z poskładanego tymczasowo wnętrza, gdzie jest już oryginalny przełącznik migaczy i wycieraczek, trzeba jeszcze do końca ogarnąć kabelkologię, radio, i założyć kieszenie pod deskę.



16.08.2015 - Spot PKP

Cotygodniowy spot PKP w Krakowie. Zawitał nowy kolega Arek ze swoim Foxem. Podobno od stycznia zrobił nim 50.000 km co jest naprawdę ogromnym przebiegiem, zwłaszcza, że ma podobno cięte sprężyny...



16.10.15 - Wymiana termostatu

Nie byłbym sobą, gdybym nie zrobił małych zakupów, i nie rozgrzebał pół silnika w deszczu. Termostat był do wymiany, razem z obudową, więc kupiłem odpowiednie cześci, i zabrałem się do roboty. Przy okazji wymieniłem przekaźnik od wycieraczek, susząc pozostałe, oraz je przeniosłem. Może już nie będą moknąć. Auto poskładane i odpowietrzone zostało po 4h od rozpoczęcia, i udało się, ogłaszam sukces, nic nie się nie zje*ało. Chyba. Albo jeszcze. Kto wie. Jakby nie patrzeć, udało się potem objechać trasę Kraków - Łódź - Kraków bez zająknięcia, choć i tak się okazało, że auto wciążsię niedogrzewa, a obudowa cieknie. Zapomniałem uszczelnić silikonem...


25.10.15 - Spot PKP

Kolejny spot Polo Klub Polska w Krakowie, razem z dwoma nowymi nabytkami w postaci dwóch dwaefek. Jedna całkiem zwyczajna, druga już trochę mniej.
Co ciekawe, każde auto na zdjęciu ma inny silnik, a więc od lewej idąc mamy: HZ, MH, AAV, PY G40 i 3F


6.1.16 - Spot PKP Małopolska/Śląsk w Olkuszu

Prawie noworoczna wycieczka do Olkusza na trochę spontaniczne spotkanie Polo Klub Polska







12.1.16 - Nowe fanty

Derby ładny ma widok, prawda? A widok będzie nie tylko na barwnie przyozdobioną ścianę nowego domku, ale także na na coś innego.


W nasze ręce wpadła także całkiem przyjemna kierownica CISA, jej średnica to około 32 cm. Jak widać będzie ona wymagała ponownego obszycia, a także adaptera do naby, ponieważ kierownica posiada 7 otworów montażowych, a ogólnodostępne naby tylko 6. Chcąc zrobić jak bozia nakazała, nie będzie żadnego druciarstwa, zostanie zlecone wykonanie adaptera firmie CNC.


Oczy będzie prawdopodobnie cieszyć także konsola FOHA, jakkolwiek jej montaż nie jest jeszcze przesądzony. Mam tutaj asymetryczną konsolę środkową, przeznaczoną specjalnie do modelu 86c.


Mamy więc konsolę środkową, a w niej znajdą swój nowy dom wskaźniki VDO. Voltomierz, a także wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju. W komplecie oczywiście z ramką, choć skoro montaż konsoli nie jest pewny, może jakoś inaczej je zamontuję....?


Miło będzie także czasem za coś chwycić, zwłaszcza wysiadając z auta. Mamy więc do dyspozycji oryginalne klamki VW, pokryte chromem. I jest to oryginalny chrom, a nie zamienniki, czy pochromowane po zakupie. Te klamki są fabryczne, prawdopodobnie z Golfa bądź Passata. Z tych dwóch kompletów wybierzemy najlepszą parę. Druga para została zaklepana przez Ko Zacka, więc niestety... ;)


Skoro już wysiedliśmy, czas spojrzeć pod maskę. Tam zobaczymy jedną z pokryw zaworów Motorsport na 3 śruby druga jest też zaklepana przez Ko Zacka. Jeszcze nie mam pomysłu, jak ją pomalować, może wy macie jakąś propozycję? Ale serio, nie mam pomysłu, pomóżcie...


Koła to jeden z ważniejszych elementów samochodu, często to decydujący czynnik o tym, jak auto będzie odbierane. Niestety, nowych kół jeszcze nie mam, są w planach. W międzyczasie obok nich zawita jeden z kompletów chlapaczy. A co, obniżmy wizualnie auto ;) Komplet po lewej to oryginalne i dedykowane wyroby VOTEX, w tym jedna para do Polo 86c, a druga zdaje się jest do Passata. Drugi komplet, z prawej, to zamienniki dostępne na alledrogo po 20 zł za parę.


18.1.2016 - Wizyta na Śląsku

Mała wizyta u Bruczyka, który trochę pomógł, ale i ja pomogłem. Przy okazji też umyłem auto ;)
Kolejne fanty powoli w drodze, ze względu jednak na kwestie ode mnie niezależne, ich montaż będzie raczej na przyszły sezon.
Polo Classic jest własnością Kamaza, i jest to chyba jedno z pierwszych zdjęć tego auta na forum :D


8.2.2016 - Faltdach

Nowy fant się pojawił, nie wiem jeszcze czy będę go montować. Z jednej strony trochę ingeruje się w konstrukcję auta, z drugiej zaś strony wiele osób mówi, że nic złego się nie dzieje. Cóż, może sam się niedługo przekonam


27.02.16 - Walka z felgami

Czas się zająć felgami przed sezonem.  Plan zakłada zmianę dotychczasowych trzynastek na jakieś sensowne felgi o 14 calach średnicy. Uznałem jednak, że moje Mohagi są niestety troszkę zaniedbane, postanowiłem je odświeżyć, więc felgi umyłem i zabrałem się odświeżenie rantu. Poniżej widać efekty. Jutro kontynuacja walki, ale podejrzewam, że będę musiał jeszcze trochę się pobawić grubszą gradacją, jeszcze widać wżery.

Po kolei: felga brudna, umyta, i po potraktowaniu rantu felgi papierem o gradacji 500.

« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2016, 20:32:24 wysłana przez garbatymarcin »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Kwiecień 13, 2015, 19:33:34
Odpowiedź #1
Offline

tomcho666


Na pierwszy rzut oka derby nie wygląda źle, plany są ogromne jak widzę, ale życzę wytrwałości i powodzenia! :piwo:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego

Kwiecień 14, 2015, 20:48:42
Odpowiedź #2
Offline

garbatymarcin


Fakt, trochę jest do zrobienia.

We środę oddaję auto do mechanika, wymieni mi sprzęgło oraz zregeneruje rozrusznik. Będzie można odznaczy te dwie pozycje.

Po następnej wypłacie będę się uzbrajać w piasty i elementy układu hamulcowego, a także polakieruję i wypoleruję felgi. Wymieniając układ hamulcowy, przy okazji założę zawias -60/-40 ST suspensions, zobaczę jak wtedy auto będzie siedzieć. Zastanowię ię wtedy, czy zamawiać sprężyny -80/-60.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Kwiecień 14, 2015, 23:44:53
Odpowiedź #3
Offline

Gepard

Global Moderator
Garbaty nie nadążam za Tobą :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
POLO CLASSIC - Maluch wsród Limuzyn
2012 Ślesin
2013 Ślesin
2014 Ślesin

Kwiecień 19, 2015, 17:43:58
Odpowiedź #4
Offline

garbatymarcin


Gepard, spoko, ja też momentami mam problem, żeby nadążyć za swoimi impulsami :P

Auto odebrane od mechesa, i przy okazji wyskoczyło parę kolejnych problemów:
-wiatrak się nie włącza, i temperatura niebezpiecznie rośnie
-cieknie spod obudowy termostatu
-oleju jest stanowczo za dużo.

Co krok, to kwiatek.

Edyta:
Potwierdzone zostało, że przynajmniej osprzęt jest z 3f.
Namierzona została też usterka wiatraka, mechanik wyjmując skrzynię prawdopodobnie zawadził o wiatrak i obudowę termostatu, co spowodowało, że kostka się upierdzieliła, a spod termostatu cieknie. Dobrze chociazż że mam parę części ze Szczura i białasa.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Kwiecień 24, 2015, 10:41:23
Odpowiedź #5
Offline

garbatymarcin


Jeszcze nie, będę dłubać w weekend. Tak jak napisałem, sprawdzę przepływomierz, stan świec, rozrząd czy nie jest przestawiony, a także wyprzedzenie kąta zapłonu.

Przy okazji też doleję olej do skrzyni, wymienię filtr i olej silnikowy, chcę zrobić taką pseudo płukankę na jakieś 300-400 km, a do tego może też przepłukam układ chłodzenia. Zastanawiam się też, czy nie wymienić obudowy termostatu przy okazji, a także wiatraka, który ostatecznie jednak działa, tyle tylko, że kostka jest nieco niepewna...

Zacznę też przygotowywać zaciski do montażu, chyba jednak założę tarcze, tylko muszę ogarnąć jakiś korektor na tył.

A i jeszcze jedno, znajomy wczoraj oderbał felgi do malowania, prawdopodobnie rotor będzie w kolo auta, a rant polerowany lub ewentualnie szczotkowany.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Kwiecień 24, 2015, 12:01:16
Odpowiedź #6
Offline

Kuba


nareszcie ktoś zadba o to auto,zrób z niego godne Derby garbaty :good:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 24, 2015, 12:10:23
Odpowiedź #7
Offline

garbatymarcin


Moim celem jest przyjechać nim na Ślesin, co prawda jeszcze nie będziee wtedy takie reprezentatywne, ale myślę, że obróci parę głów, choćby ze względu na unikatowość samego modelu.

Auto wymaga sporego wkładu finansowego, ale powoli do przodu, małymi kroczkami :)

Może na parę tygodni mu założę BBSy z G40, które mi gracą w piwnicy?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Maj 08, 2015, 22:43:12
Odpowiedź #8
Offline

garbatymarcin


Majówka przebiegła całkiem spokojnie, chcąc wypocząć, po prostu jeździliśmy tu i tam. Odwiedziliśmy Kopiec Kościuszki, a także domek letniskowy moich rodziców. Nie obyło się bez strat, ponieważ listwa na maskę, uzupełniająca front, po prostu odpadła...



Wracając do silnika, sprawdziłem rozrząd i jest ustawiony ładnie na znakach, rozebrałem przepływkę, okazało się, że obudowa filtra powietrza miała ponawiercane otwory od spodu(!), niemniej jednak, nie uważam, by to miało wpływ na osiągi silnika. Zalepiłem otwory pałertejpem, i jak na razie spokój. Co do samej przepływki, to nie jestem pewien, ściażki wyglądają okej, ale sami oceńcie, nie bardzo wiem, czego mam się spodziewać.





Jutro kolejny update!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Maj 09, 2015, 18:45:55
Odpowiedź #9
Offline

garbatymarcin


Udało się zebrać kilka części w jednym miejscu, to też i wrzucam ;)

Znaczki 8v, nie wiem jeszcze, który założyć, ale raczej ten prostokątny wpadnie. Z ciekawszych fantów: licznik z obrotkiem, poszerzenia pod piastę tylnej osi od Ko Zacka, korektory siły hamowania z Seata chyba, zestawy montażowe zacisków, aluminiowa pokrywa zaworów sprowadzana z DE, no i rarytasik: nowe (!) oryginalne (!) lampy Hella, które komuś przeleżały na półce kilkanaście, kilkadziesiąt lat! I to 20 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania.


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Maj 09, 2015, 23:30:08
Odpowiedź #10
Offline

Kuba


dobry strzał z lampami miałeś
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 09, 2015, 23:55:16
Odpowiedź #11
Offline

garbatymarcin


Wisiały na olx chyba z miesiąc, z tego co się orientuję, to nawet Elwis chciał je kupić, ale cena dla niego była zaporowa. Dla mnie, jak widać nie była ;)

Aktualnie czekam na kolejną przesyłkę z Niemiec...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Maj 11, 2015, 20:21:25
Odpowiedź #12
Offline

garbatymarcin


I kolejny update.
Wróciłem dzisiaj z pracy, i taki widok mnie zastał. Pytanie z grupy łatwej: co jest w pudełku? ;)

« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00

Maj 19, 2015, 07:54:32
Odpowiedź #13
Offline

ko zack


grill :D prosta sprawa. sam bym zamówił go po tym jak obejrzałem stary :D

powodzenia z modami :D rosną 2 dobre derbiaki ! :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 19, 2015, 10:31:17
Odpowiedź #14
Offline

garbatymarcin


Ano grill, mówiłem, że proste pytanie ;)
Fakt, rosną, dział może się coś rozrusza, przynajmniej w dwóch wątkach. Wygląda jednak na to, że moje Derby nieco wolniej odzyska swą świetność :P

W weekend rozebrałem dawcę, wytargałem zawieszenie, które niepotrzebnie montowałem w Szczurze. Jest to ST Suspension, zamiennik Weiteca, teoretyczne obniżenie -60/-40, ale zobaczymy, jak faktycznie siądzie.
W przyszły weekend planuję Derbiaka postawić na kobyłkach, zdemontować stare zawieszenie oraz układ hamulcowy. Zakładam zregenerowane zaciski VWII na przód oraz z Bory na tył, do tego nowe tarcze Mikoda Red GT z klockami, położę nowe przewody hamulcowe, zamówiłem też elastyczne w oplocie stalowym. Ze Szczura wpadnie też serwo oraz pompa hamulcowa. Innymi słowy, będzie dobrze hamować ;)

Odezwałem się do kilku przedsiębiorstw, które zajmują się regeneracją chromów, niestety wg nich, moja listwa nie nadaje się do niczego, jakkolwiek spróbuję sił we własnym zakresie ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/u][/url], CG9 \'00