Styczeń 20, 2020, 01:33:58 pm
VWPolo Klub

Autor Wątek: TOFIK_6n2 Projekt wóz strażacki :D  (Przeczytany 80661 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Listopad 24, 2008, 04:58:02 pm
Przeczytany 80661 razy
Offline

TOFIK_6n2


Siema

Moj pojazd to VW Polo 6n2 rocznik 2001 marzec. Wersja bardzo bogata  :lol: BASIS czyli poducha i wspoma :P Zakupiłem auto od kumpla z osiedla, tak wiec auto znam od nowosci i jestem jego drugim właścicielem od 2005 roku i ciągnę po nim serie modyfikacji jakimi jest poddawane te auto.

Stylistyka:
-listwy w kolorze
-kratki w zderzaku GTI+halogen oraz grill GTI
-dokładka pod zderzak GTI oraz lotka na klapie GTI
-lampy przód od modelu GTI xenonowe (przerobione na Bi Xenon)
-spryskiwacze reflektorów
-lampy tył dedykowana kultowa hella led home made
-felgi Keskin KT1 7,5J ET 35 z tyłu dystans 15mm
-opony Nankang NS2 165/45/16

Wnętrze to:
- pedały z audi TT
- zegary z Polo GTI
- słupek z zegarami AutoMeter Cobalt w jednostkach USa temperatura oraz ciśnienie oleju
- Kubełki komplet z Polo 6n2 Highline Blue grzane
-Kierownica z Polo 6r GTI DSG
-Gałka zmiany biegów Golf V GTI
-Przełącznik swiateł Polo 6r
-Dołożona elektryka szyb
-Kluczyk scyzoryk ori VW



Zawieszenie :
-Gwint MTS
-Stabilizator przod 22mm GTI
-Belka tył GTI ze stabilizatorem

Hamulce przód:
Zmodyfikowane tarcze przód z 238 mm na 256mm(zimowe:P) obecnie juz 280 mm
-zwrotnice z polo 6n2 GTI
-jarzma od VR6
-zaciski golf III VR6 Lucas 54 Gn4
-tarcze ATE 280 mm
-klocki ATE

Hamulce tył:
Przekładka z bębnów 200mm na tarcze 232mm
-tarcze ATE
-klocki ATE
-zaciski Lucas z Polo 1.4 TDI alu
-jarzma i czopy z Polo 1.4 TDI

Układ napędowy:
-skrzynia polo 1.4 16V AUB krótka
-zmodyfikowany dyfer
-Olej Motul 75W90 estrydowy

Silnik:
1.4 16V AUA wyjściowo 75 KM i 126 Nm Wink Wink (hamownia 81KM 124 Nm [stożek])
Modyfikacje:

STAGE 1
-kolektor dolotowy od polo 6n2 101
-przepustnica z polo 6n2 101 elektroniczna 60mm (bylo 48mm)
-wtryski z Polo 6n2 101
-zmodyfikowana puszka seryjnego filtra pod stożkowy K&N do 150 KM nawiew z 2 stron (w trakcie budowy)
(hamownia 99KM i 128 Nm)
-ECU program UNITRONIC z przesunięta odcinka pod 7000 rpm
(hamownia 104 KM 135 Nm)

STAGE 2
-Kolektor ssący Polo 6n2 GTI
-Kolektor 4-2-1 SuperSprint
-środkowy wydech GTI
-Koncowy wydech GTI
-wszystko 2 cale
-Nowy dolot BMC DIA
Osiągnieta moc 107 KM i 128 Nm


STAGE 3
-środkowy wydech TDI
-końcowy wydech TDI
-kolektor owinięty termoizolacyjnym bandażem
-regulator paliwa GTI
-remap mapy paliwa i zapłonu w programie UNITRONIC
-przyspieszenie pracy przepustnicy UNITRONIC
Obecna moc 112 KM i 146 Nm


Auto osiąga 16,3 na 1/4 mili i około 9 s do 100 Vmax zamyka skrzynie na 213 km/h :)

Osiągnięcia:
-Zlot VwLifeStyle 1 miejsce za modyfikacje silnika
-Zlot PFM Płock 1 miejsce za najniższe auto
-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-Night Power GP 1/8 mili 2 runda Płock 3 miejsce klasa mini
-1 Zlot Miłośników VW Mława 1 miejsce Auto Zlotu

Aktualnie 3 wcielenie :) >>>>






Kiedyś 2: >>>





Kiedyś 1: >>>








:)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2014, 02:52:50 pm wysłana przez TOFIK_6n2 »
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn

Listopad 24, 2008, 06:17:54 pm
Odpowiedź #1
Offline

Lobuz


czyżbym był pierwszy? skoro tak to pozwole sobie zacząć od złej strony, tzn jest troszke kontrowersyjnie chodzi mi o grill i te srebrne siatki w zderzaku aczykolwiek miłe dla oka bo wszystko w jednym kolorze;p
Te dwie rurki z tyłu troche za duzo ich tam o jedna;p
reszta uważam jak najbardziej na plus, nawet przyciemnane szybki mi pasuja tutaj:)
A za podkręcenie silniczka to brawa sie należą:)
Powodzenia w modach, bo pewnie jakieś pomysły na autko masz:)

Wrzuć fotki wnętrza jak masz:)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Listopad 24, 2008, 06:38:36 pm
Odpowiedź #2
Offline

TOFIK_6n2


Co do rurek niebawem robia wylot bo bedzie robiony wydech od podstaw od samego kolektora po końcówkę która będzie dość podobna jak w Polo GTI . 2 końcówki to pozostałość po poprzednim właścicielu gdzie montował je jak jeszcze DTM byl cool :P

Jeśli chodzi o kratki miało być inaczej niz wszystkie polowki, oraz jak zauważyłeś miało być milo dla oka.

Fotki wnętrza pstryknę jutro, bo nie mam ani jednej.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn

Listopad 25, 2008, 12:12:08 pm
Odpowiedź #3
Offline

limpek

phpBB el "Limek"
mogłbyś szczegółowo opisac modyfikacje silnika??? Bardzo ci się zwiekszyło spalanie???

Jakies zdjęcia z modyfikacji:> Spis potrzebnych części  :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

[size=150]II Polo Zlotu - Więcbork 2008[/size]

[size=200]!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz

Listopad 25, 2008, 02:01:16 pm
Odpowiedź #4
Offline

TOFIK_6n2


toc opisalem   :D  wymienilem kolektor dolotowy od polo 6n GTI i wtryski wiekrze od AUB czyli 1.4 16V 101 KM oraz przepustnice wiekrza wszystko wystarczylo odkrecic i przykrecic PLUG&PLAY (EGR nie da sie podłączyć bez wymiany na ten od 101 KM ja wyjolem wtyczke). Potem to mi EX Unitronic wystroil i tyle wyszlo ;] a no i mam stozek w obudowie mniej wiecej seryjnej i nie mam kata . Spalanie przy jeździe typowo ekonomicznej bym powiedział ze spadlo po strojeniu lecz jak mu sie wgniecie to pali max do 1 litra więcej niz przed.

Mam zamiar wydusic z tego 1.4 :D ok 130-140 KM :P Niektorzy powiedza nie mozliwe ale bede probowal :P SWAP nie wchodzi w gre robie to co jest pod maska po to by w przyszłości np objechac jakieś 325 i z uśmiechem powiedzieć przegrałeś z 1.4 :P

W planach jesli chodzi o osiagi to jeszcze jest wydech glowica walki oraz krotsza skrzynia. Jesli bedzie malo to to bede odchudzal zamch itp.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn

Listopad 25, 2008, 02:04:18 pm
Odpowiedź #5
Offline

BaTuS

phpBB 2fast...
TOFIK_6n2 zmien zdjecia na miniatury
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Listopad 25, 2008, 03:22:58 pm
Odpowiedź #6
Offline

Lobuz


TOFIK_6n2

no to szykuje sie dobra kosiarka  :banana:
jeśli wydech ustąpi miejsca czemuś ładniejszemu to już będzie elegancko :jupi:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Listopad 25, 2008, 05:31:52 pm
Odpowiedź #7
Offline

limpek

phpBB el "Limek"
TOFIK_6n2 a powiedz mi jak z kontrolką ,,Check engine" ?? po odpięciu kostki z EGR i wycieciu kata przy dwuch sondach nic sie nie dzieje??? Komputer nie wchodzi w tryb awaryjny  :roll:  :?: Mam możliwość kupienia kilku gratów od silnika GTi z 6n2, Kolektor ssący, przepustnice i wtryski z listwą za 570zł...Wiec się zastanawiam nad podobnym modem... Z tym że narazie bez strojenia bo to pewnie kosztuje z tysiaka  :P  Będzie to jeździło???
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

[size=150]II Polo Zlotu - Więcbork 2008[/size]

[size=200]!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz

Listopad 25, 2008, 06:15:49 pm
Odpowiedź #8
Offline

TOFIK_6n2


u mnie jezdzi :P No przed programem błąd sondy miałem ale po juz nie, zostal tylko blad EGR no bo jednak jest to nie podłączone i nie podłączam bo mi lepiej samochód jeździ (jak przerobisz rurke i podłączysz EGR to błąd zniknie). Kontrolkę Checka zaślepiłem by nierazila :P Trybu awaryjnego nie ma.

Co do tych gratów z 6n2 GTI kolektor jak najbardziej tak jest bardziej wydajny niz ten z 6n. Przepustnica nie wiem czy z magnetimarelli z 1.4 będzie dobrze zgrywać sie. Wtryski hmm jesli będziesz mieć listwę z kostkami to będą pasować jeśli nie to będzie trzeba ori kostki przerabiać.

Moj wykres przed strojeniem :]


Po strojeniu gdzies mi sie zagubil :?

-- Pon Gru 01, 2008 6:31 pm --

Miałem zrobić foty srodka, ale narazie mam tylko te 2 przedstawiające to co najważniejsze ;]

« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn

Grudzień 02, 2008, 02:41:46 pm
Odpowiedź #9
Offline

Goozik


dobre budziki na słupku  :mrgreen:
dobrze idziesz z engine   :spoko:
moze zaturbisz sobie pole i nie bedziesz sie juz martwic 325 wtedy  :shock:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 02, 2008, 02:53:29 pm
Odpowiedź #10
Offline

TOFIK_6n2


Może kiedyś hehe, ale jeśli już turbo to tylko 1.8 T :D Ale to daleka przyszłość narazie grzebie 1.4 :D :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn

Grudzień 02, 2008, 04:50:13 pm
Odpowiedź #11
Offline

BaTuS

phpBB 2fast...
Cytat: "TOFIK_6n2"
Wnętrze to kilka platiczkow konsoli maźniętych w srebrny
wyglada zacnie :)
mozesz zdradzic czy konkretnym to maznales?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 02, 2008, 05:26:16 pm
Odpowiedź #12
Offline

TOFIK_6n2


Oddawałem je do mojego znajomego
był podkład, srebrna baza (super mi wybrał kolor, inny niz na aucie, bardzie zbliżony do alu) i na koniec bezbarwnym z daleka pryskał, dzięki czemu wyszedł półmat taki :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn

Grudzień 02, 2008, 05:59:47 pm
Odpowiedź #13
Offline

limpek

phpBB el "Limek"
no budziki fajne... ale ja bym dał 3szt. pod radio...  Co do plastików to wole czarne, albo czarne wylakierowane  :P

Przeciwmgłowe sobie załóż
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

[size=150]II Polo Zlotu - Więcbork 2008[/size]

[size=200]!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz

Grudzień 02, 2008, 08:29:23 pm
Odpowiedź #14
Offline

Anioł


:krolik:
:uklon: Ale wypasik :gitara:
 :jupi: świetna fura odjechana na maxa  8-)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Życie, to ostry miecz na którym Bóg napisał]"walcz, kochaj, cierp"