Na początek troszkę historii!Jestem szczęśliwym posiadaczem tej polóweczki od ponad roku. W roku 2000 zakupiliśmy owe (tzn rodzice) autko od starszego pana, który śmigał nim tylko do kościoła. Mama pojeździła nim może rok, może dwa i sprawiła sobie Opla Combo. Niestety Polci pozostało czekać w garażu na moment kiedy Opel zawiedzie lub kiedy ja zdam na prawo jazdy (a do tego czasu trochę było jeszcze - stąd taki mały przebieg). Od 4 lat niestety mój skarb musi stać pod chmurką, jednak od czasu kiedy przejąłem autko cały czas coś w nim zmieniam, naprawiam, czy po prostu konserwuję aby autko wróciło do lat świetności.
Marka i model:Volkswagen Polo III (6N)
silnik: 1.4 APQ
Rocznik: 1998
Przebieg aktualny: 115000Km
Kolor lakieru: LB7Z
Ilość drzwi: 5
Wyposażenie:Najuboższa Polska seria, czyli brak wszystkiego (prócz głośników w podszybiu) - ale z duszą
!
Zmiany:Radio Clatronic AR687
Tylne lampy wymienione na dymione, a następnie na 6N2 (była seria)
Kierunki boczne FER dymione (była seria)
Kierunki przednie białe DEPO (była seria)
Wyleciał napis POLO oraz nalepka PL z szyby
Głośniki w tylną półkę - Pioneer TS-G1711I - szał młodocianej głupoty ale CA zajmiemy się później
Zrobiony rozrząd, pompa oraz pasek klinowy - wrzesień 2012 - 88tys km!
Zimóweczki 165/70 Barum Polaris 3 na stali 13'
Letniaczki 165/45/15 Nankang
Wewnętrzne oświetlenie - na diodach
Zapalanie się lampki wewnętrznej po otwarciu drzwi tylnych
Kierownica z 6N CC skóra - bez podłączonego jaśka
Licznik z Golfa MK4 - z przebiegiem takim jak ma auto
Podświetlenie panelu nawiewów na niebiesko
Recaro Colour Concept Yellow inside + CC Black door trims!
Obniżenie auta - kit sportowy 60/60
Odświeżony lakier
Szerokie zderzaki :bb:
Gałka zmiany biegów ze Skody Octavii II