Lipiec 23, 2024, 02:13:35
VWPolo Klub

Autor Wątek: Polo 86c2f G40 by FiliPeK88 Mały aktual :P  (Przeczytany 16152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maj 16, 2012, 13:33:35
Odpowiedź #15
Offline

grzesznik55


ładne polo  :grin:
ps. widzę że z Rydów  :oki: ja z Pszowa  :aniolek:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Lipiec 31, 2012, 19:47:06
Odpowiedź #16
Offline

lukas2305


Cytat: "FiliPeK88"
1.3 G40 o mocy około 130KM
co było robione w celu podniesienia mocy?

i niech mi ktoś powie po co tak duży IC tam siedzi? Przecież tam jest kompresor a nie turbo więc i temperatura powietrza sporo niższa...czyżby od samego ciśnienia i tarcia w G był aż taki potrzebny?  :niewiem:
po fotach zdaje się że to coś podobnego do:
http://fmic.pl/product.php?id_product=11
"wystarczający do mocy 450KM, testowany do 5 barów." :blink:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Sierpień 02, 2012, 19:48:41
Odpowiedź #17
Offline

FiliPeK88


Cytat: "lukas2305"
Cytat: "FiliPeK88"
1.3 G40 o mocy około 130KM
co było robione w celu podniesienia mocy?

i niech mi ktoś powie po co tak duży IC tam siedzi? Przecież tam jest kompresor a nie turbo więc i temperatura powietrza sporo niższa...czyżby od samego ciśnienia i tarcia w G był aż taki potrzebny?  :niewiem:
po fotach zdaje się że to coś podobnego do:
http://fmic.pl/product.php?id_product=11
"wystarczający do mocy 450KM, testowany do 5 barów." :blink:

Poprzedni właściciel zapewniał mnie, że tyle jest mocy po regeneracji G-Ladera i po remoncie silnika ale czy tyle mocy jest tego nie wiem :) A po co taki duży Ic-ek hmmm może chciał żeby Polo wyglądało agresywnie :) a co do temp. powietrza to sie mylisz bo ostatnio jak mu troche podeptałem to były gorące rury z Ic-ka podobnie do TDI-ka :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Sierpień 03, 2012, 19:47:10
Odpowiedź #18
Offline

slawek910613


Fajne te twoje polo :) widzialem cie dzisiaj na ul raciborskiej tak ok 15.30 z groszami wracajac z pracy swoja seryjna Montana Green :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Sierpień 04, 2012, 07:52:01
Odpowiedź #19
Offline

FiliPeK88


Cytat: "slawek910613"
Fajne te twoje polo :) widzialem cie dzisiaj na ul raciborskiej tak ok 15.30 z groszami wracajac z pracy swoja seryjna Montana Green :D

A wiem którym Polo jechałeś ;P troche za Galerią my się mijali dobrze pamiętam? :) Następnym razem machaj ;P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Sierpień 05, 2012, 11:40:23
Odpowiedź #20
Offline

slawek910613


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 15, 2012, 10:39:00
Odpowiedź #21
Offline

FiliPeK88


Siemka. Po długiej przerwie i momencie w którym chciałem pozbyć się Polo wracam i zaczynam je robić ale potrzebuje Waszej pomocy :)
W planach mam malowanie całego auta ale jeszcze nie zdecydowałem na jaki kolor. Myślę nad pomarańczowym (z Fiesty), jasnym zielonym (z Lupo), jasnym niebieskim.
Ic-ek będzie schowany także wymieniony zostanie zderzak i tu mam pytanie. Różniły się czymś zderzaki ze zwykłej wersji tym z G40?
Podsufitka wleci czarna ori G40 wraz z daszkami.
Zostanie założony gwint i poprawione zawieszenie nie wiem jeszcze jak ale myślę, że z Waszą pomocą dam rade :)
Jeszcze coś napewno się znajdzie do roboty z Poli ale to wyjdzie przy rozbiórce auta na części pierwsze :) Mam nadzieję, że moje plany wypalą :)
Pzdr
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 15, 2012, 11:04:06
Odpowiedź #22
Offline

kerst


zderzaki wszystkie takie same sa ;) a co do gwintu jest kilka opcji albo kupic dedykowany badz zrobic samemu z tuleji gwintowanych albo od golfa mkI ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 15, 2012, 13:10:37
Odpowiedź #23
Offline

FiliPeK88


Cytat: "kerst"
zderzaki wszystkie takie same sa ;) a co do gwintu jest kilka opcji albo kupic dedykowany badz zrobic samemu z tuleji gwintowanych albo od golfa mkI ;)

A ile wyjdzie mnie gwint od golfa lub samoroba?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 16, 2012, 23:41:18
Odpowiedź #24
Offline

kerst


z golfa mk1 to musisz miec amory gorne poduszki te lozyska zwrotnice przeguby i dospawac do tego ucho na drazek kierowniczy a tuleje nie wiem ile kosztuja ale wychodzi taniej lecz gorszy taki zawias takie moje zdanie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 17, 2012, 21:12:35
Odpowiedź #25
Offline

Grzesiek2507


zostan przy zieleni, bo dobra jest..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 18, 2012, 08:18:28
Odpowiedź #26
Offline

tomazzz


samorobe jak dobrze rozkminisz to zrobisz w 600-800pln. Jedziesz na integracje na KFC? Poszukaj tam mnie i ruperta, a udzielimy pare wskazowek.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Październik 18, 2012, 11:19:39
Odpowiedź #27
Offline

FiliPeK88


No będę jechal ale nie swoim bo mam mala awarie :D to widzimy sie na zlocie ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »