Autor Wątek: Polo 6N by FlashBolt (2.6.2015 - powrot do serii i sprzedaz)  (Przeczytany 18062 razy)

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Polo 6N by FlashBolt (2.6.2015 - powrot do serii i sprzedaz)
« dnia: Styczeń 15, 2012, 11:49:57 pm »
Witam

Mam Polo 6N, wiele pracy z nim jeszcze jest ale tak po krotko jego historia:

VW POLO by FlashBolt (Flash)

Volkswagen Polo 1.6 [6N]
Rok Produkcji:  1995r.
Pojemność skokowa:  1598 ccm
Moc:  75 KM
Moment obr.:  135 Nm
Spalanie w mieście: 7-8l
Spalanie w trasie: 6-7 (choć zdarzało się poniżej 6 przy prędkości do 120km/h)

Przy masie własnej 915 kg jak dla mnie w sam raz  :)
V-Maks (na niemieckiej autostradzie)  187km/h –odczyt z GPS (licznik wiadomo zawyża prędkość)
Polówka kupiona w 2006 roku, seryjna bez żadnych modyfikacji
Na dzień kupna miała prawdziwy przebieg  83300km. (20.09.2006)

Tak się prezentowali gdy ja kupiłem:


I tak w sumie trzy lata jazdy bez żadnych zmian

Wiosna 2010:

Zmiana atrapy grila na gril bez znaczka, wymiana kierunków na białe:




Vmaks (oczywiście na autobahnie w DE)


Latem 2010 przyszedł  czas na malowanie felg zimowych

Czarny mat:


Pozna jesień 2010

a zimowych felgach:





Grudzień 2010:

wymiana filtrów:

(tak wygląda moje "wnętrze" czyli potwor spod maski ;P hehe



nie robiłem "foto - story" krok po kroku  :D
P.s. Wiadomo filtry i inny były kiedy trzeba wymieniane, lecz z jednej wymiany mam fotki ;P

22.1.2011

HDR spod "Basenu" w ZG



24.1.2011
178.000 km


no i wspominane juz tylne lampy:
Przed:


Po:


i dla porównania


12.2.2011

tak wyglądają lampy:




a tutaj kilka nowych HDRow:




14.2.2011

powrót do grila ze znaczkiem, ale w czarnym macie

i cały gril już z czarnym znaczkiem


6.2011

Polo dziś nad Odra :)


1.06.2011

VW Polo ma na liczniku  182tys km

2.06.2011

Polówka na opuszczonej stacji paliw niedaleko ZG


5.7.2011

184.000km





8.7. 2011

Dowody na dobre jak dla mnie spalanie:
przejechałem 534km


a spalil mi 31,73 litra
31,73 / 534 = 5,94litra/100km
czyli mniej niz 6litrow :)
420km po autostradzie w DE a reszta to Landstrass (międzymiastowa)
Vmax ok 160 km/h

P.s. Nie narzekajmy na ceny benzyny w Polsce :)

16.7.2011:

Polówka w Berlinie :


20.7.2011

Lipcowe trasy Polo:

Zary - Celle - Zary - Szklarka - Zary - Berlin - Celle - Zary  


czas odpocząć :)

Polo dobrze się spisało, Promocja na orlenie tez mi się podobała :)

12.8.2011

umyty, odkurzony i wypucowany w środku :)

i taka fotka wnętrza :


14.8.2011

bagażnik rozmaitości do Polo


p.s. Tak pod spodem gril z Biedronki :)

27.8.2011

Takie ze strefy przemysłowej z "Vagowcami"





2.9.2011
Felgi zmienione (od tego zaczely sie "wieksze" zmiany)



4.9.2011

Polo odpoczywało gdy bawiłem się na grillu :)


6.9.2011

Kilka nowych zdjęć:





13.9.2011

190.000km


[]13.9.2011[/i]
dziś pojawił się gwint TA Technix


16.9.2011
Fotka z dziś: (ostatnia na seryjnym zawieszeniu)


20.9.2011
Gwint TA Technix




21.9.2011
Fotka z jednostki wojskowej


25.9.2011
Sesja z Reezlerem:






14.10.2011
Dzis wypucowane felgi:





15.10.2011

Czas zmienić opony:
15'' zapakowane i przelezą sobie zimę


zimowe 13'' plus kołpaki (brakuje jedynie emblematów VW)
przód:

tył:


19.10.2011
Chamstwo nie zna granic... taki efekt z rana:


20.10.2011






27.10.2011
wymiana kierunków z białych na clear black: (lepsze foty innym razem)
przed:

po:


30.10.2011

Porównanie serii z lekko obniżoną moja polówka:


8.11.2011

nisko, niżej... POLO :)


21.11.2011-29.11.2011

"Remont silnika"

jaka ładna galaretka:


czysto to tam nie było:


Jak już wszystko rozebraliśmy to przyszedł czas na czyszczenie, czyszczenie i jeszcze raz czyszczenie....
Głowica, blok, tłoki, miska olejowa,  silnik od dołu, układ chłodniczy, zbiorniczek wyrównawczy

Blok po częściowym wyczyszczeniu:


no i tak to na koniec wygląda:


No i głowica wróciła z planowania (plus wymiana uszczelniaczy)


Fotki mało mówią ale na przestrzeni tygodnia wymieniono:
- filtr powietrza
- filtr oleju
- filtr kabinowy
- pasek rozrządu
- uszczelka pokrywy
- uszczelka kolektora wydechowego
- uszczelka pod głowica
- inne mniejsze uszczelki
- olej
- płyn chłodniczy (koncentrat)
- głowica oddana do planowania
- rura dochodząca do pompy wody
Dodatkowo wszystko czyszcząc i poprawiając.

2.12.2011

Nowa ciekawa miejscówka w ZG:






8.12.2011
Kolejna część fotek z ZG:









9.12.2011
Blacha pod tylny zderzak w podkładzie ( w sumie juz czeka pomalowana na założenie)


14.12.2011

No i tak można zakończyć 2011 rok:

Blacha z tylu wymieniona i pomalowana


16.12.2011
dziś z felg letnich powykręcałem śrubki :)


Uploaded with ImageShack.us

i aż chce by już wiosna była :)
jednak coś jeszcze w 2011 zacząłem robić :)

20.12.2011

A tak musi Polo wyglądać do marca, czyli:
-progi w kolor auta
-usuniecie listw


29-30.12.2011
Zaleta gwintu jest ze wystarczy tylko dwa razy auto podnieść by 4 koła zmienić;P
dziś tylko dokładkę poprawiałem:


30.12.2011
Dzisiejsze zabawy światłem na spocie u Wronka


podziękowania dla Stars11 za tak piękna czcionkę i pisownie :)

4.1.2012
Jednak przekonałem się do ori Hella dymionych, maja być wszystkie lampy Hella :)
tak to wygląda:



14.1.2012
Nocne zdjęcie:


Co udało się zrobić od czasu przemiany seryjnego Polo w Polo bliżej ziemi

- zakup felg 15 "Autostrada Modena"- plus opony 195/45 R15 (2.9.2011)
- wymiana blachy pod tylnym zderzakiem oraz malowanie jej w kolor auta (13.12.2011)
- przegląd (13.9.2011)
- OC (22.8.2011)
- poprawa ręcznego + wymiana szczek (13.9.2011)
- naprawa panelu nawiewu (19.9.2011)
- gwint (19.9.2011)
- uszczelniacz w skrzyni biegów + dolanie oleju do skrzyni (19.9.2011)
- wymiana poduszki pod skrzynia biegów (20.10.2011)
- kilka popraw elektryki (radio w końcu nie gubi pamięci) (19.9.2011)
- "mały remont" silnika (21-29.11.2011)
- wymiana oleju (13.12.2011)

PLANY NA 2012

- Regeneracja progów w kolor auta
- Usuniecie listw
- Elektryka szyb
- Wymiana tarcz i klocków z przodu - zrobione (18.1.2012)
- Rożnego rodzaju poprawki blacharsko-lakiernicze
- Halogeny
- Wymiana wnętrza na ciekawsze
- Car Audio (coś co by ładnie z tylu grało i niewiele miejsca zajmowało)
- "kultowa jednostka" hehehe ;P

18.1.2012

tarcze i klocki wymienione :)

stara(po lewe) kontra nowa (po prawej)


no i złożone w całość:


potem tylko kolo i jazda :)

Podsumowanie:
Wiele pracy jeszcze mnie czeka, ale wszystko powoli ogarnę, chce na wiosnę 2012 już mieć blacharsko zdrowe auto, wrzesień był "pełen" wrażeń.
Ma być niżej, bez wielkich fajerwerków ale wydaje mi się z gustem.
Choć o gustach to ciężko rozmawiać
Czekam na opinie i uzasadniona krytykę :)

i dalsze "Story"

28.1.2012
Kilka zimowych fotek brudnego Polo:





5.2.2012
Mozna by to nazwac regeneracja zamka w klapie. Wszystko na części pierwsze rozebrane, poczyszczone, nasmarowane, złożone i działa
Problemy z zamkiem w tylnej klapie nie powinny już się powtarzać. Naprawione w końcu tak jak powinno być za pierwszym razem.
Oczywiście wszystko dzięki Adamowi :) Dzieki Mistrzu

10.2.2012
Wczoraj zakupiłem w końcu ori mechanizmy podnoszenia szyb :) oczywiście te długo poszukiwane elektryczne
Podziękowania dla S11 za to ze pamiętam o mnie :)

11.2.2012
Wczoraj wieczorem trasa do DE.
Tak dziś rano wyglądało Polo:



Troszkę danych o spalaniu:
do DE -> 8,7 /100km (zwyczajne 95oktany) - V maks tak do 160km/h
do PL -> 8,1 /100km (niemieckie 102oktany) - V maks tak do 180km/h

18.2.2012
Kolejna trasa do DE
Wczoraj wypad do Niemiec i spalanie (przy prędkościach do 140km/h)- większość trasy po autostradzie
6,55l/100km
Dzis powrót i spalanie : (przy prędkościach do 130km/h) - większość trasy po autostradzie
5,69l/100km

21.2.2012
Mistrz znowu dopadł Polo i dmuchawa naprawiona ;P

Czekam na odszkodowanie za szkodę z 11 Lutego,a prace i tak stoją w miejscu bo zimno

a taka szkodę mi zrobiono:



2.3.2012

Przygotowałem śruby do felg, efekt przed i po
mi się podoba:


i grupowo:


3.3.2012
z cyklu " najlepiej jest dobrać dobry kamuflaż  :) "



Polo to ładnie jedynie na zdjęciach wychodzi ;P
poczyściłem progi i nie mogę na to patrzeć, dobrze ze idzie wiosna, najwyższy czas ogarnąć to o czym tylko tyle pisze :)
bo 10 stron tematu a jakoś małe postępy ostatnio ;P
z nowości: błotnik zakupiony z Adama pomocą :)

7.3.2012

tak się prezentuje lepsza strona:



11.3.2012

Kilka fotek z Passatem Shu:







13.3.2012
Dzis wymieniona nagrzewnica no i położona instalacja pod elektrykę szyb
Deska ściągnięta:

Wnętrze:

Standardowo jest tutaj kierownica i licznik:

Podsumowanie poniedziałku:
6h pracy, no ale w aucie ciepło, instalacja sobie leży, pozytywny poniedziałek :)

17.3.2012

Podświetlenie włącznika świateł, przycisku podgrzewania tylnej szyby, panelu nawiewu, panelu elektrycznych szyb zmieniło się w czerwone (jak w Audi ;P bądź seacie)
Została jeszcze zabawa z podświetleniem licznika.
Słowa podziękowania dla Adama :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2015, 02:23:50 pm wysłana przez FlashBolt »

Offline pawellini

  • phpBB Przyjaciel Forum
  • *****
  • Wiadomości: 2 836
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
  • Model auta: POLO 6N 1,4 AEX
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2012, 12:17:03 am »
Czytałem krok po kroku i przyznam że naprawdę ciekawy projekt na wąskim zderzaku. Bardzo mi się podoba :) Auto zrobione ze smakiem,z dbaniem o najmniejsze detale,to lubię. Moje Polo teraz czeka na zawiechę,jak dobrze pójdzie to może na wiosnę wskoczy :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2012, 12:22:29 am »
Cytat: "pawellini"
Czytałem krok po kroku i przyznam że naprawdę ciekawy projekt na wąskim zderzaku. Bardzo mi się podoba :) Auto zrobione ze smakiem,z dbaniem o najmniejsze detale,to lubię. Moje Polo teraz czeka na zawiechę,jak dobrze pójdzie to może na wiosnę wskoczy :)

dzięki za mile słowa :)

do pełni szczęścia jeżeli chodzi o oświetlenie brakuje mi smokeda przednich reflektorów a potem może halogeny.
Właśnie chce by został na wąskim bo większość leci w szerokie zderzaki, a to u mnie ma zostać fabryczne.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline pawellini

  • phpBB Przyjaciel Forum
  • *****
  • Wiadomości: 2 836
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
  • Model auta: POLO 6N 1,4 AEX
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2012, 12:25:26 am »
To nie jesteś sam jeżeli chodzi o wąski zderzak  :grin:
co do smokedu to zapraszam do siebie,obadaj jak wyszedł :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2012, 10:05:20 am »
Cytat: "pawellini"
To nie jesteś sam jeżeli chodzi o wąski zderzak  :grin:
co do smokedu to zapraszam do siebie,obadaj jak wyszedł :)

jako ze nie mogę w Twoim temacie komentować to muszę przyznać ze smoked pierwsza klasa :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline Borek

  • phpBB Fanatyk
  • *****
  • Wiadomości: 2 228
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2012, 10:42:01 am »
Wyjściowo prawie takie samo jak moje, a i w dalszej historyji też wiele wspólnego  ;)
Ja nie wiem jak Ty palisz 6L  :niewiem: ja żeby do 7 w trasie zejść musze się już nieźle pilnować
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2012, 10:59:27 am »
Cytat: "Borek"
Wyjściowo prawie takie samo jak moje, a i w dalszej historyji też wiele wspólnego  ;)
Ja nie wiem jak Ty palisz 6L  :niewiem: ja żeby do 7 w trasie zejść musze się już nieźle pilnować

tankuje zawsze do pełna i zawsze spisuje stan licznika, i tak mi na serio wychodzi (nawet specjalnie tabele w Excelu mam :) )
teraz zimna więcej, ale jadać równo bez większych przyspieszeń spali tak 6,5 - 7,2 litra w trasie
w mieście to do 8,3
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline Borek

  • phpBB Fanatyk
  • *****
  • Wiadomości: 2 228
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2012, 11:08:05 am »
Cytat: "FlashBolt"
jadać równo bez większych przyspieszeń spali tak 6,5 - 7,2 litra w trasie
akurat przy trasach zima nie ma znaczenia bo jak się auto już rozgrzeje to jest rozgrzane, a ta wartość już wygląda realnie, ale poniżej 6L no way jak dla mnie. Chociaż ostatnie spalanie mnie miło zaskoczyło bo z dystansu 300km trasa + 250km miasto mi wyszło średnie 7.5  :grin:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline pawellini

  • phpBB Przyjaciel Forum
  • *****
  • Wiadomości: 2 836
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
  • Model auta: POLO 6N 1,4 AEX
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 16, 2012, 11:28:52 am »
Fakt faktem że u mnie jest 1.4 ale ostatnio po mieście gdy był piłowany spalił mi 6,8 l a w trasie można zejść tak 5,3-5,6 l. :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 16, 2012, 11:31:54 am »
Cytat: "Borek"
akurat przy trasach zima nie ma znaczenia bo jak się auto już rozgrzeje to jest rozgrzane, a ta wartość już wygląda realnie, ale poniżej 6L no way jak dla mnie.   :grin:

poniżej 6 udało mi się w historii jedynie dwa razy zejść, wiec można :) (lecz nie wiem czy wiele przyjemności wtedy jest z jazdy :) )
przecież nie napisałem ze cały czas mam poniżej 6l :)  peace :)

teraz jedynie po mieście śmigam i krótkie trasy (wiec spalanie wychodzi i 7,8-8,1)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline Osa

  • phpBB Mały interesant
  • *****
  • Wiadomości: 318
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 16, 2012, 05:56:38 pm »
Bardo fajnie to zaczyna wyglądać ;)



jak bardzo masz tu gwint skręcony? wyjęte pomocnicze?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 17, 2012, 08:04:52 pm »
pomocnicze wyciągnięte, oraz prawie maks w dol, ale to nie na moje drogi ;P

dziś zakupiony komplet tarcz na przód, jak się rozbierze to dokupie klocki bo dziś w InterCars zgłupiałem ;P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline pawellini

  • phpBB Przyjaciel Forum
  • *****
  • Wiadomości: 2 836
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
  • Model auta: POLO 6N 1,4 AEX
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 17, 2012, 08:21:07 pm »
W intercarsie jest bardzo drogo uważam,jak porównywałem z konkurencją
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline FlashBolt

  • phpBB Zainteresowany
  • *****
  • Wiadomości: 431
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
    • http://tomaszczech.pl
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 17, 2012, 08:23:06 pm »
Cytat: "pawellini"
W intercarsie jest bardzo drogo uważam,jak porównywałem z konkurencją

chyba ze się ma zniżki :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Offline Skfarek

  • phpBB Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 4 985
  • Pomógł: +0/-0
    • Zobacz profil
Re: Polo 6N by FlashBolt
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 18, 2012, 02:10:48 pm »
FlashBolt gratki polo i super opisu, pierwszy post książkowy można pokazywać jako wzór  :good:

Co do intercarsu to dokładnie, od zniżek wszystko zależy  :grin:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au