Grudzień 06, 2023, 21:47:57
VWPolo Klub

Autor Wątek: problem z silnikiem 1.6 75KM  (Przeczytany 4153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Grudzień 14, 2010, 08:19:00
Przeczytany 4153 razy
Offline

derbik


kupiłem 6N 1998r. 1.6 75km
problem w tym że samochód pali olej, nie ma mocy ja mu w gaz a on ja by na 2 cylindry tylko palił, szarpie. na wolnych obrotach nie gaśnie.
Pojechałem do mechanika sprawdził ciśnienie, i jest wszystko ok. Powiedział że pierścienice są do wymiany.
Dodam tylko że podczas weekendowego wypadu przejechałem nim 500km i polowe tej trasy silnik się poprawił nie szarpał, nie kaszlał.
 Jestem ciekaw czy sama wymiana pierścieni i uszczelniaczy wyleczy polo ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 14, 2010, 08:32:58
Odpowiedź #1
Offline

kolunio21


Sprawdź układ WN no i zapłon.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Moja Taczka http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=19154
Zajrzyj;) [url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/

Grudzień 14, 2010, 11:04:05
Odpowiedź #2
Offline

adam


Najpierw robotę zacznij od wymiany uszczelniaczy, jest to dużo tańszy zabieg, niż wymiana pierścieni. Kopci ci auto zaraz po uruchomieniu zimnego silnika ? Silnik nie był przegrzany czasem ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 14, 2010, 12:29:53
Odpowiedź #3
Offline

JarekF


Cytat: "derbik"
kupiłem 6N 1998r ...
byłeś świadom tego co kupowałeś? Może da się podpiąć pod wady ukryte  :roll:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 14, 2010, 23:58:51
Odpowiedź #4
Offline

derbik


Cytat: "kolunio21"
Sprawdź układ WN
a co to jest WN?
kopci po odpaleniu potem przestaje...
wiedzialem ze jestcos z silnikiem, grosze za niego dalem.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 15, 2010, 00:13:26
Odpowiedź #5
Offline

przem_polo


Cytat: "derbik"
kolunio21 napisał(a):Sprawdź układ WNa co to jest WN?kopci po odpaleniu potem przestaje...wiedzialem ze jestcos z silnikiem, grosze za niego dalem.
WN to pewnie wysokie napiecie.Mniemam,ze chodzi o kable zaplonowe i swiece,ale moge sie mylic.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)

Grudzień 15, 2010, 00:24:33
Odpowiedź #6
Offline

adam


wygląda na uszczelniacze na zaworach
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 16, 2010, 19:28:48
Odpowiedź #7
Offline

derbik


zacznę od ustawienia zapłonu...i nowych kabli.
nigdy tego nie robiłem... czego będę potrzebował i jak to się robi?
z góry dzięki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 17, 2010, 00:08:42
Odpowiedź #8
Offline

adam


przede wszystkim do ustawienia zapłonu będziesz potrzebował lampę stroboskopowa z regulacja kąta wyprzedzania zapłonu. z reszta nie będzie problemu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 17, 2010, 19:42:21
Odpowiedź #9
Offline

derbik


Cytat: "adam"
przede wszystkim do ustawienia zapłonu będziesz potrzebował lampę stroboskopowa

tego już szukam .. ale jak to się technicznie robi?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Grudzień 18, 2010, 00:20:02
Odpowiedź #10
Offline

adam


tegoż sam nie wiem dokładnie, trzeba było by zasięgnąć informacji z mądrej książki typu sam naprawiam, jutro może ci poszukam, ale dopiero na wieczór bo pracuje no chyba że ktoś będzie szybszy
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »