Jako, że jestem związany już jakiś czas z klubem przedstawiam moje Polo 6N. Zakupione 23.11.2006r w Niemczech od Dr. Helmuta S. i własnoręcznie sprowadzone. Jestem drugim właścicielem i pierwszym w Polsce. Na początku do wymiany poszły płyny i części eksploatacyjne a auto miało pozostać seryjne. "Niestety"

po zarejestrowaniu się na forum zamysł się zmienił i od tamtego czasu zmiany zachodzą w dość ślimaczym tempie z powodu braku wolnego czasu ale w miarę możliwości staram się coś działać.
Podstawowe dane:Silnik: 1,4 8V – symbol AKV
Moc: 60KM
Kolor: czerwony flash LP3G
Rok produkcji: 1997
Przebieg aktualny: 165 100 km
Auto standardowo wyposażone w:

wspomaganie kierownicy

dwie poduszki powietrzne

ABS
W aucie jak dotąd zmieniłem:

seryjny grill na „ohne emblem”

tylne lampy na dymione Hella

boczne kierunkowskazy na dymione FER

przednie kierunkowskazy na białe Hella

wąskie zderzaki na szerokie

seryjne zawieszenie na kit amortyzatory MTS Technik oraz sprężyny Weitec -60/-60

oryginalną gałkę zmiany biegów na pochodzącą z Octavii II

oryginalne szare wnętrze na kompletne Samtschwarz

zaciski hamulców pomalowane na czerwono

bębny pomalowane na czarno

oryginalne felgi z Polo GTI - BBS RS772 15x6" z oponami Bridgestone Potenza 165/50

stalaki zimowe na alu Platin 13x5,5"

zamontowałem wygłuszenie maski

zamontowałem osłonę dolną silnika

zamontowałem ori wiązkę oraz przełącznik świateł z opcją halogenów
Audio:

radio VW Alpha na Alpine CDE 9846RM

ori głośniki z podszybia wymienione na ori tweeter VW

Phonocar Yellow 165mm w drzwiach

wytłumienie drzwi matą Soudal

montaż ori mocowań i kieszeni z miejscem na głośnik
Najbliższe plany:

zdjęcie listew bocznych (done)

znaczek POLO out (done)

zamontowanie dokładki z 6N2 GTI (done)

doposażenie auta w centralny zamek (done)

klamki bez zamków + w kolor auta (done)

oklejenie słupków

podłączenie halogenów w szerokim zderzaku (done)
W dalszych planach:

elektryczne szyby, lusterka

wydech z nierdzewki

modyfikacja i rozbudowa audio

swap na coś z większą ilością kucyków

Po drodze z pewnością jeszcze coś wpadnie do głowy i temat będzie uzupełniany.
ZdjęciaPo zakupie auto wyglądało tak:

po rejestracji i pierwszym myciu


Pierwszy zlot - Ślesin 2007 (gdyby była nagroda za najbardziej seryjne auto, na pewno była by moja :crazy: )

Po wymianie lamp i grilla autko zmieniło trochę swój emerycki charakter


W następnej kolejności zagościły 15" BBS z oponkami Continental

Kółka z racji dużego ET i szerokości jedynie 6 cali zostały sprzedane :bye:
Zimą 2008/2009 zagościł szeroki tylny zderzak

Pewnego "sądnego" dnia w sierpniu 2009 do auta trafił kit MTS Technik -40/-35, który poprawił wygląd auta i sprawił wiele frajdy podczas szybkiej jazdy po zakrętach :oki:

Gałeczka ze Skody Octavii II

W międzyczasie, zapomniany lecz niezwykle ważny element - klubowa wlepa!

Zima 2009/2010. Przytrafia się przedni szeroki zderzak z halogenami i po ustąpieniu mrozów ląduje na aucie :cool2:

c.d.n. :acute: