Marzec 23, 2025, 11:02:04
VWPolo Klub

Autor Wątek: madmax - "Czortopchajka" - 28.06.2012 The End  (Przeczytany 51062 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maj 03, 2010, 21:08:07
Przeczytany 51062 razy
Offline

madmax


Jako, że jestem związany już jakiś czas z klubem przedstawiam moje Polo 6N. Zakupione 23.11.2006r w Niemczech od Dr. Helmuta S. i własnoręcznie sprowadzone. Jestem drugim właścicielem i pierwszym w Polsce. Na początku do wymiany poszły płyny i części eksploatacyjne a auto miało pozostać seryjne. "Niestety"  :D  po zarejestrowaniu się na forum zamysł się zmienił i od tamtego czasu zmiany zachodzą w dość ślimaczym tempie z powodu braku wolnego czasu ale w miarę możliwości staram się coś działać.

Podstawowe dane:
Silnik: 1,4 8V – symbol AKV
Moc: 60KM
Kolor: czerwony flash LP3G
Rok produkcji: 1997
Przebieg aktualny: 165 100 km

Auto standardowo wyposażone w:
 :arrow: wspomaganie kierownicy
 :arrow: dwie poduszki powietrzne
 :arrow: ABS

W aucie jak dotąd zmieniłem:
 :arrow:  seryjny grill na „ohne emblem”
 :arrow:  tylne lampy na dymione Hella
 :arrow:  boczne kierunkowskazy na dymione FER
 :arrow:  przednie kierunkowskazy na białe Hella
 :arrow:  wąskie zderzaki na szerokie
 :arrow:  seryjne zawieszenie na kit amortyzatory MTS Technik oraz sprężyny Weitec -60/-60
 :arrow:  oryginalną gałkę zmiany biegów na pochodzącą z Octavii II
 :arrow:  oryginalne szare wnętrze na kompletne Samtschwarz
 :arrow:  zaciski hamulców pomalowane na czerwono
 :arrow:  bębny pomalowane na czarno
 :arrow:  oryginalne felgi z Polo GTI - BBS RS772 15x6" z oponami Bridgestone Potenza 165/50
 :arrow:  stalaki zimowe na alu Platin 13x5,5"
 :arrow:  zamontowałem wygłuszenie maski
 :arrow:  zamontowałem osłonę dolną silnika
 :arrow:  zamontowałem ori wiązkę oraz przełącznik świateł z opcją halogenów

Audio:
 :arrow:  radio VW Alpha na Alpine CDE 9846RM
 :arrow:  ori głośniki z podszybia wymienione na ori tweeter VW
 :arrow:  Phonocar Yellow 165mm w drzwiach
 :arrow:  wytłumienie drzwi matą Soudal
 :arrow:  montaż ori mocowań i kieszeni z miejscem na głośnik

Najbliższe plany:
 :arrow:  zdjęcie listew bocznych (done)
 :arrow:  znaczek POLO out (done)
 :arrow:  zamontowanie dokładki z 6N2 GTI (done)
 :arrow:  doposażenie auta w centralny zamek (done)
 :arrow:  klamki bez zamków + w kolor auta (done)
 :arrow:  oklejenie słupków
 :arrow:  podłączenie halogenów w szerokim zderzaku (done)


W dalszych planach:
 :arrow:  elektryczne szyby, lusterka
 :arrow:  wydech z nierdzewki
 :arrow:  modyfikacja i rozbudowa audio
 :arrow:  swap na coś z większą ilością kucyków ;)

Po drodze z pewnością jeszcze coś wpadnie do głowy i temat będzie uzupełniany.

Zdjęcia
Po zakupie auto wyglądało tak:

po rejestracji i pierwszym myciu ;)


Pierwszy zlot - Ślesin 2007 (gdyby była nagroda za najbardziej seryjne auto, na pewno była by moja  :crazy:  )


Po wymianie lamp i grilla autko zmieniło trochę swój emerycki charakter :)


W następnej kolejności zagościły 15" BBS z oponkami Continental

Kółka z racji dużego ET i szerokości jedynie 6 cali zostały sprzedane  :bye:

Zimą 2008/2009 zagościł szeroki tylny zderzak


Pewnego "sądnego" dnia w sierpniu 2009 do auta trafił kit MTS Technik -40/-35, który poprawił wygląd auta i sprawił wiele frajdy podczas szybkiej jazdy po zakrętach  :oki:


Gałeczka ze Skody Octavii II


W międzyczasie, zapomniany lecz niezwykle ważny element - klubowa wlepa!


Zima 2009/2010. Przytrafia się przedni szeroki zderzak z halogenami i po ustąpieniu mrozów ląduje na aucie  :cool2:


c.d.n.  :acute:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2012, 17:46:40 wysłana przez madmax »
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013

Maj 03, 2010, 21:18:10
Odpowiedź #1
Offline

Łojek


No w końcu postanowiłeś pokazać swoje cacko!!
Zapomniałeś dodać, że auto w środku wygląda jakby wczoraj wyjechało z fabryki  :grin:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 04, 2010, 10:23:56
Odpowiedź #2
Offline

Skfarek


Cytat: "Łojek"
Zapomniałeś dodać, że auto w środku wygląda jakby wczoraj wyjechało z fabryki  

A to bym bardzo chciał zobaczyć, madmax dawaj porządne fotki wnętrza  :grin:

madmax polóweczka zacna i kierunek modów też  :good:

Cytat: "madmax"
wydech z nierdzewki

W pełni popieram i oboma łapami się podpisuję  :)  

Cytat: "madmax"
swap na coś z większą ilością kucyków

Najprościej i najtaniej 1.6 8V 75 koniomocy  :)

Cytat: "madmax"
bębny pomalowane na czarno

No i za to Ci chwała  :bow:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Maj 04, 2010, 10:27:31
Odpowiedź #3
Offline

Larson


Cytat: "Skfarek"
Najprościej i najtaniej 1.6 8V 75 koniomocy :)
hmm z 60 na 75? :crazy:  jak juz robic swapa to porzadnego

plany calkie calkiem, mam nadzieje ze beda zrealizowane :)

pozdro
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 04, 2010, 10:51:05
Odpowiedź #4
Offline

d4ri0


Larson Skfarek napisał jak zrobić to najprościej i najtaniej.
A co do Polóweczki to rzeczywiście super stan i kierunek modów też słuszny. Brakuje czarnych słupków:)
P.S. Madmax zajrzyj do tematu z mojego podpisu. Czas na zamówienie folii do 7 maja:)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
http]

viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]

Maj 04, 2010, 10:57:55
Odpowiedź #5
Offline

paffcio

Global Moderator
Cytat: "Larson"
hmm z 60 na 75? :crazy: jak juz robic swapa to porzadnego
miedzy 1.4 60km a 1.6 75km jest przepaść, od wczoraj mam kolejne polo z motorem 1.6 i nie spodziewałem sie tak odczuwalnej mocy, szczegolnie jesli chodzi o przyspieszneie..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 04, 2010, 11:01:53
Odpowiedź #6
Offline

Larson


d4ri0
wiem ze najprosciej i najtaniej

no ale ludzie wedlug mnie to sie mija z celem robienie takiego swapa
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 04, 2010, 11:14:53
Odpowiedź #7
Offline

madmax


Cytat: "Łojek"
Zapomniałeś dodać, że auto w środku wygląda jakby wczoraj wyjechało z fabryki  :grin:

hehe :) aż tak to bym nie przesadzał ale staram się wnętrze utrzymywać w czystości :)

Cytat: "Skfarek"
madmax dawaj porządne fotki wnętrza :grin:
na pewno będą! dziwne ale przez tyle czasu posiadania auta nie zrobiłem jakiejś sensownej foty wnętrza.

Cytat: "Skfarek"
Najprościej i najtaniej 1.6 8V 75 koniomocy :)
Myślałem nad tym już ale zajechał na szrocik ostatnio Variant z 1.6 100KM i zastanawiam się nad takim rozbójnikiem  :grin: Muszę zgłębić temat co i jak ale tak jak pisałem - jest to trochę późniejszy termin realizacji.

Cytat: "Larson"
plany calkie calkiem, mam nadzieje ze beda zrealizowane :)
Będę walczył :)

Cytat: "d4ri0"
Brakuje czarnych słupków:)
hehe :) ten mod właściwie uważam już za "zrobiony" - fotki będą po zlocie :D

Dzięki Panowie za dobre słowa  :piwo:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013

Maj 04, 2010, 11:18:59
Odpowiedź #8
Offline

d4ri0


a według mnie nie. Ja sam chętnie przeszczepiłbym do siebie 1.4 TDi, ale też jeżeli byłyby fundusze to wszedłbym w 1.9 Tdi 130KM.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
http]

viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]

Maj 04, 2010, 12:57:55
Odpowiedź #9
Offline

madmax


Cytat: "Paffcio"
Cytat: "Larson"
hmm z 60 na 75? :crazy: jak juz robic swapa to porzadnego
miedzy 1.4 60km a 1.6 75km jest przepaść, od wczoraj mam kolejne polo z motorem 1.6 i nie spodziewałem sie tak odczuwalnej mocy, szczegolnie jesli chodzi o przyspieszneie..

Tu się zgodzę. Jadąc pod górkę, 1.4 60KM ma sporą zadyszkę, 1.6 dalej przyspiesza elegancko ale i wciągnąć potrafi :D także jeśli auto ma dużo pić to i mocy musi być znacznie więcej niż 60KM - przynajmniej 100KM :)

PS. Paffcio z klimą te Polo? :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013

Maj 04, 2010, 13:06:40
Odpowiedź #10
Offline

Skfarek


Cytat: "madmax"
Myślałem nad tym już ale zajechał na szrocik ostatnio Variant z 1.6 100KM i zastanawiam się nad takim rozbójnikiem   Muszę zgłębić temat co i jak ale tak jak pisałem - jest to trochę późniejszy termin realizacji.
Cytat: "madmax"
Tu się zgodzę. Jadąc pod górkę, 1.4 60KM ma sporą zadyszkę, 1.6 dalej przyspiesza elegancko ale i wciągnąć potrafi  także jeśli auto ma dużo pić to i mocy musi być znacznie więcej niż 60KM - przynajmniej 100KM

Niestety tak dobrze nie ma, że ci ten silnik z Varianta bezproblemowo wejdzie. Jak ma mieć koło 100 km to 1.4 16v np. AFH szukaj.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Maj 04, 2010, 13:14:00
Odpowiedź #11
Offline

madmax


Cytat: "Skfarek"
Niestety tak dobrze nie ma, że ci ten silnik z Varianta bezproblemowo wejdzie. Jak ma mieć koło 100 km to 1.4 16v np. AFH szukaj
Z AFH jest jasna sprawa a co do tego 1.6 z Varianta, to szukam właśnie info na ten temat. Z tego co znalazłem silnik ten był również montowany w Cordobie i Ibizie...a jeśli był montowany w Ibizie to nie powinno być problemacji :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013

Maj 04, 2010, 13:15:39
Odpowiedź #12
Offline

Skfarek


Był montowany ale problemacja jest bo Variant i Ibiza mają więcej miejsca pod maską niż 6n i 6n2  :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Maj 04, 2010, 13:43:13
Odpowiedź #13
Offline

madmax


Cytat: "Skfarek"
Był montowany ale problemacja jest bo Variant i Ibiza mają więcej miejsca pod maską niż 6n i 6n2 :)

To już nie tak kolorowo ale temat jest otwarty :) Na razie będę działał z budą, a później... może zdarzy się cud i przypadkiem AJV się trafi...  :grin: byłoby miodnie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013

Maj 22, 2010, 13:23:12
Odpowiedź #14
Offline

madmax


W dniu dzisiejszym ukończyłem odświeżanie felg. Oto efekt:


W poniedziałek wskakują na nie letnie oponki :)
Znaczek Polo już poleciał z klapy a dziś kończę usuwanie parapetów.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013