Kwiecień 18, 2024, 06:07:44
VWPolo Klub

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Manuale - instrukcje krok po kroku / [9n] Montaż lusterek elektrycznych/podgrzewanych (schemat)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafles dnia Kwiecień 15, 2024, 01:23:27 »
Witam.

Poniżej załączam mój schemat montażu lusterek elektrycznych/podgrzewanych - wraz z kolorystyką kabli, pinologią, pomiarami, itp...
Może się komuś przyda  :)

https://drive.google.com/file/d/1z9eU--827ClLCC9URqR8xcB7yRc-d410/view?usp=sharing
2
6R / Odp: [6R] Rozrząd - kiedy wymienić?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez irdeto dnia Kwiecień 14, 2024, 21:23:49 »
Ło cieniu, no to nie źle, 9 lat już minęło..
Tutaj też można znaleźć wpisy/wypowiedzi , że jeśli nie ma
kilometrów , to tak co 5 lat.
Kolega garażowy też mi to tłumaczył jak jeszcze miałem polo 6n,
że tak co 5 , i sugerował że pompę wody co druga wymiana..
Jest trochę rozbierania i myślę, że jednak pompę też można wymienić co 5.

Mimo to , otwórz jak najszybciej tą obudowę z pasków ( dwie blaszki na zatrzask )
Sprawdź czy nie są poszarpane, ale jeśli nawet by nie były , to bym już nie ryzykował.

Powiem jeszcze taki przykład co mi ten kolega opowiadał, jak taki uparty dziadek jeździł starą 6n,
i też nie chciał zmienić przy czasie, bo mało przejechał , no i po jakimś tam czasie ściągali go,
bo pasek poszedł i były dużo wyższe koszty naprawy.

__

Byłem też w kontakcie z takim z roboty, co miał również silnik CGGB , ale w Fabi II
to on też szedł na rekord czasowy , i po 11-tu latach od nowości powiedział,
że tym częścią nic nie było..  Może o rok, dwa mnie okłamał, nie wiem..
Ja po 5 latach stwierdziłem w sumie to samo, że żałuję wcześniejszej wymiany, ale max może na 6 bym przeciągnął.

Możesz zajrzeć w ten temat, tam dałem foty :
1,4 85 KM CGG Wymiana rozrządu][6R] 1,4 85 KM CGG Wymiana rozrządu
 
3
100 technicznych pytań do... / Czy trzeba wymienić rozrząd jeśli przebieg jest niski ale czasowo 9 lat ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez YATES dnia Kwiecień 13, 2024, 22:29:00 »
  Mam pytanie do was . VW Polo 6R z 2010 roku silnik benzynowy 1,4 86KM przebieg 80 tys km na 100% pewny , bo auto od nowości w rodzinie. Rozrząd był wymieniony w 2015 roku przy przebiegu 40 tys km. Czytałem , że rozrząd wymienia się nie tylko ze względu na przebieg ale także na to ile lat funkcjonuje . Czy według was należy wymienić rozrząd jeśli przebieg na nim jest 40 tys km ale zrobiony w ciągu 9 lat ?
4
6R / Odp: [6R] Rozrząd - kiedy wymienić?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez YATES dnia Kwiecień 13, 2024, 22:26:28 »
  Mam pytanie do was . VW Polo 6R z 2010 roku silnik benzynowy 1,4 86KM przebieg 80 tys km na 100% pewny , bo auto od nowości w rodzinie. Rozrząd był wymieniony w 2015 roku przy przebiegu 40 tys km. Czytałem , że rozrząd wymienia się nie tylko ze względu na przebieg ale także na to ile lat funkcjonuje . Czy według was należy wymienić rozrząd jeśli przebieg na nim jest 40 tys km ale zrobiony w ciągu 9 lat ?
5
elektryka + centralny zamek / Odp: Problem z immobilizerem Polo 9n 1.2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mackowy33 dnia Kwiecień 12, 2024, 18:01:49 »
Spróbuj wyczyścić błędy vcds. Jak nie pomoże to to adaptacja licznika i ewentualne programowanie kluczyka.
Co do radia musisz znać również pin który jest zapisany w pamięci radia. 
6
elektryka + centralny zamek / Odp: Problem z gasnacymi zegarami , zegary nie trzmaja pamieci.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mackowy33 dnia Kwiecień 12, 2024, 17:34:23 »
Problem rozwiązany,  bezpiecznik nr 27 a dokładnie jego gniazgo naszło korozja  i nie było przejscia.
Nieby banalny problem ale trochę czasu pochłonie na diagnozę.
Pozdrawiam.
7
elektryka + centralny zamek / Problem z gasnacymi zegarami , zegary nie trzmaja pamieci.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mackowy33 dnia Kwiecień 11, 2024, 14:44:37 »
Witam, drodzy koledzy  spotkała mnie taka usterka.
Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki na zegarach gaśnie godzina oraz kilometry jak gdyby licznik nie dostawał napięcia, kasuje się pamięć godziny i przebiegu. Po przekręceniu kluczyka pali się kontrolka ESP, samochód pali normalnie.
W celu wykrycia usterki zostały podmieniony inny licznik, nowa kostka stacyjki zostały sprawdzone bezpieczniki, przekaźnik  nr 109, 53.

Gdzie może być przyczyna zaniku napięcia na zegarach? 
 
 Wynik po podłączeniu  komputera
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 06 April 2024, 11:35:22:0


Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,45,46,56,76
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: 045-906-019-AMF.LBL
   Controller: 045 906 019 BP
   Component: 1,4l R3 EDC 0000SG  8395
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 31414
   VCID: 64BB2F93E743
   WVWZZZ9NZ7D002255     VWZ7Z0F3890762
No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 6Q0-907-37x-ABS.LBL
   Controller: 6Q0 907 379 AQ
   Component: ESP 8.0 front   H04 0002
   Coding: 0002365
   Shop #: WSC 31414
   VCID: 8C6BA733AF53
2 Faults Found:
00778 -  Steering Angle Sensor (G85)
            004 -  No Signal/Communication - Intermittent
01314 -  Engine Control Module
            004 -  No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC       Labels: 6Q0-820-045.LBL
   Controller: 6Q0 820 045
   Component: Klimaanlage        X0840
   VCID: EAA7C1AB8567
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.       Labels: 6Qx-937-049-B.LBL
   Controller: 6Q1 937 049 D
   Component: 00BP BN-SG.         1S34
   Coding: 09646
   Shop #: WSC 31414
   VCID: 3C0BB7F33F73
2 Faults Found:
01314 -  Engine Control Module
            49-10 -  No Communications - Intermittent
00778 -  Steering Angle Sensor (G85)
            49-10 -  No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags       Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
   Controller: 1C0 909 605 K
   Component: 17 AIRBAG VW51 0N   0009
   Coding: 12599
   Shop #: WSC 31414
   VCID: 2C2B87B3CF13
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments       Labels: 6Q0-920-xxx-17.LBL
   Controller: 6Q0 920 822 K
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02
   Coding: 01132
   Shop #: WSC 00222
   VCID: 3905AEE73041
   WVWZZZ9NZ6D030519
1 Fault Found:
01314 -  Engine Control Module
            49-10 -  No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway       Labels: 6N0-909-901-19.LBL
   Controller: 6N0 909 901
   Component: 01K1 GATEWAY CAN    1S34
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 31414
   VCID: F093D3C3A3BB
2 Faults Found:
01314 -  Engine Control Module
            49-10 -  No Communications - Intermittent
00778 -  Steering Angle Sensor (G85)
            49-10 -  No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer       Labels: None
   Controller: Bit teA dre ss
   Component: e 17 eingeben         
   VCID: 5AC7116BD507
No Faults Found
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist       Labels: None[/color]
   Controller: 6Q0 423 156 AF
   Component: LenkhilfeKYO        V957
   Coding: 00110
   Shop #: WSC 31414
   VCID: 73995CCF52AD
1 Fault Found:
01314 -  Engine Control Module
            49-10 -  No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.       Labels: 6Q0-959-433.LBL
   Controller: 6Q0 959 433 E
   Component:    Komfortgerát     0002
   Coding: 00017
   Shop #: WSC 06402
   VCID: 3D0DBAF72469
No fault code found.

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------


8
silnik / Odp: [6R] 1,4 85 KM CGG Wymiana rozrządu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JUREK76P dnia Kwiecień 07, 2024, 23:08:54 »
Dzień dobry jakiej firmy polecacie rozrząd do auta VW Polo 5
 6R1 2013 rok 1.4 85koni
CCG
Pasek rolki napinacz pompkę wody
9
nadwozie + wnętrze / Odp: [9n3] Lusterko boczne przedlift vs polift
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kaki® dnia Kwiecień 01, 2024, 20:04:23 »
Muszę sprawdzić, ale skoro to poilift to wiązka powinna być fabrycznie. Nie wierzę, że ktoś usuwał przewody, tylko po prostu założył lusterka z przedlifta.

Drzwi są te same w przedlifcie jak i polifcie, możliwe, że ktoś wymienił wcześniej całe drzwi (wszystko) bo dorwał w kolorze itp., najłatwiej wyjmij szkło lustra, odkręć obudowe i zobaczysz czy w lusterku masz przewody (szanse moim zdaniem są raczej zerowe), albo w drzwiach odkręć boczek i porównaj ilośc przewodów pomiędzy wtyczką lusterka a jej gniazdem, jak sie różni, to jest szansa, ze tylko lusterka do zmiany (przekablowania) jeżeli ta sama ilość, to znaczy, że nie masz w kablach drzwi przewodu do kierunkowskazu.

Pytanie jak bardzo chcesz/potrafisz się w takie rzeczy bawić.
10
nadwozie + wnętrze / Odp: [9n3] Lusterko boczne przedlift vs polift
« Ostatnia wiadomość wysłana przez linchpin dnia Kwiecień 01, 2024, 07:36:07 »
Muszę sprawdzić, ale skoro to poilift to wiązka powinna być fabrycznie. Nie wierzę, że ktoś usuwał przewody, tylko po prostu założył lusterka z przedlifta.
Strony: [1] 2 3 ... 10