Luty 10, 2025, 06:52:03
VWPolo Klub

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - FriStyL

Strony: [1] 2
1
Smietnik / testowe / [6N2] Sprzedam moją miłość GTI
« dnia: Styczeń 08, 2018, 00:45:54 »
Witam. Sprzedam moje rewelacyjne polo 6n2 Gti. W auto włożyłem wiele serca oraz pracy, jedyne takie auto w Polsce. Projekt auta robiłem przez dwa lata i o auto dbałem z dnia na dzień. W auto włożyłem dużo modyfikacji takie jak :
-Przelot wraz z ostatnim tłumikiem basowym
-Całe wnętrze zmienione na czarny pikowany materiał zrobiony przeze mnie
-Kierownica z golfa 7 ręcznie obszyta naturalną skórą z czerwonymi nićmi
-Glosniki w drzwiach oraz w boczkach pasażera ( oryginalne stelaże)
-Pełna skóra z grzaniem z polo
-Unikatowa zabudowa car audio, jedyna taka w Polsce
-Otwieranie klapy z guzika na konsoli
-Lampy smoked front ORI xenonowe z polo
-Kierunkowskazy USA Blinker mod
-Obrysy pomarańczowe zapożyczone z golfa 4 wpasowane pod listwe zderzaka
-Auto na zawieszeniu air ride firmy mapet tuning (bądź też na gwincie wtedy inna cena)
-Felgi japan Racing jr15 8cali szerokie, rozmiar 15 et 20 (bądz na alufelgach z vw)
-Gładka klapa bez znaczka
-Elementy deski oklejone folia karbonowa.
-Devil eyes w soczewce lampy
-Podłokietnik kamei
-Roll bar pomalowany pod kolor felg
-Rolowane nadkola
-Do auta dorzucam troche gratów które mi zostaną po niej

Auto sprzedaje tak jak stoi oprócz głosnika dd który jest wmontowany w zabudowę. Druga opcja sprzedaży auta to na zawieszeniu gwintowanym, wtedy inna cena . . Zainteresowanych proszę o kontakt tel, SMS bądź maila. Tel 534845739
Pozdrawiam

Miałem problem z uploadem zdjęc więc wrzucę link do zdjęć google:
https://photos.app.goo.gl/S8hTda58vuT0zkRX2

2
silnik / [6n2 GTI] Brak 'odciny' Dlaczego ??? ;(
« dnia: Czerwiec 12, 2017, 20:12:00 »
Witam. Zauważyłem że w moim polo nie mma odciny jak w innych autach benzynowych. Już mnie zaczyna to irytować dlatego też chciał bym sie dowiedzieć co może być tego przyczyna i co trzeba wymienić ew.
Do tej pory dowiedziałem się zemoże to być 'przepływka' (ale czego?) albo czynikij hella g40 który nie mam pojęcia gdzie się znajduje xD

Fajnie było by gdyby ktoś poradził co w tej sytuacji robić.
Pozdrawiam

3
FriStyL +1. Proszę domek dwuosobowy, jeśli już nie będzie takowego to gdzieś tam nas wcisnąć heh

4
elektryka + centralny zamek / [6n2] Oszukać airbaga kierowcy
« dnia: Grudzień 09, 2016, 10:53:28 »
Witam. Potrzebuje porady jaki rezystor wsadzić do wtyku poduszki powietrznej airbaga kierowcy. Zmieniłem kiere i nie ma już airbaga tak więc kontrolka sie świeci cały czas, trochę zaczyna juz irytować tak więc czytałem iż można to oszukać rezystorkiem, wsadzałem 2.2ohm i dalej nic. Nie wiem jaka dokładnie jest rezystacja poduchy w GTI i też nie wiem jak to sprawdzić. Jeśli ktoś już to przerabiał to był bym wdzięczny za info.

Pozdrawiam

5
Witam.
 Jakiś czas temu pojawił się lekki problem w poli a mianowicie nie chce mi się włączyć wiatrak mimo iż temp sięgała już 106 stopni.
Już przekopałem bez mała cały dział o układzie chłodzenia na forum ale nic konkretnego na mój problem nie znalazłem dlatego też dodaje 'kolejny' post o wentylatorze.
Jak już napisałem, sprawdzałem bezpieczniki, czujniki ( wstawiłem nowy czujnik cieczy oraz włącznik wentylatora), po części wiązkę, podłączanie wentylatora na krótko.
Ostatnią rzeczą jaką znalazłem był moduł sterujący wiatrakiem, w którym po ściągnięciu okazało się że są zaśniedziałe styki. Wszystkie wyczyściłem jak i w module tak i na wiązce którą sie wpina w moduł.
Gdy próbowałem zrobić zware na włączniku wentylatora okazuje się że nie działa mi pierwszy bieg z tego co widzę, 2 śmiga no ale 1 zero reakcji na zware (zamieszczę obraz jak zrobiłem zware, może coś źle zrobiłem. I oczywiście nie robiłem zwary na włączniku tylko na wtyczce która jest na wiązce).

Witam. Jakiś czas temu pojawił się lekki problem w poli a mianowicie nie chce mi się włączyć wiatrak mimo iż temp sięgała już 106 stopni.
Już przekopałem bez mała cały dział o układzie chłodzenia na forum ale nic konkretnego na mój problem nie znalazłem dlatego też dodaje 'kolejny' post o wentylatorze.
Jak już napisałem, sprawdzałem bezpieczniki, czujniki ( wstawiłem nowy czujnik cieczy oraz włącznik wentylatora), po części wiązkę, podłączanie wentylatora na krótko.
Ostatnią rzeczą jaką znalazłem był moduł sterujący wiatrakiem, w którym po ściągnięciu okazało się że są zaśniedziałe styki. Wszystkie wyczyściłem jak i w module tak i na wiązce którą sie wpina w moduł.
Gdy próbowałem zrobić zware na włączniku wentylatora okazuje się że nie działa mi pierwszy bieg z tego co widzę, 2 śmiga no ale 1 zero reakcji na zware (zamieszczę obraz jak zrobiłem zware, może coś źle zrobiłem. I oczywiście nie robiłem zwary na włączniku tylko na wtyczce która jest na wiązce).

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/7a4NZ4WqSZizhe46AbN~j0NcYdvZ5d

Jeśli ktokolwiek wie co i jak to proszę o info jakieś, wszystko się przyda.

Pozdrawiam

6
Kupię / [6n2] kupię polo 6n2 gti
« dnia: Listopad 05, 2016, 04:22:56 »
Witam. Kupię jak w temacie polo 6n2 gti stan blacharski nie gra roli, ważne aby się nie rozpadło na pierwszym zakręcie. Ważne aby silnik był ok. Autko mniej więcej do 10 tysięcy, jeśli trochę więcej to piszcie na pewno się dogadamy.

Pozdrawiam

7
Siema. ostatnimi czasy silnik zaczął mi dziwnie chodzić.... chyba silnik bo odgłos dochodzi z pod maski. Patrzyłem sie gdzie mniej więcej no i wychodzi na to że z okolic alternatora.
Zaczęło sie od dzwięku jak by tarcie metalu o metal ? Ale takiego bardzo słabego, po czym dzwięk coraz bardziej narastał. Dziś wymieniałem aku bo mój już spuchnął... i mechanik powiedział mi że mam przy okazji ruzrusznik do wymiany ( podobno bo angielscy mechanicy nie są zbyt ogarnięci). Po tym pojechał w miasto, znów zapaliłem auto ( nie udało sie, ale za drugim razem sie udało) po czym wyskoczył check engine.... Nie wiem o co chodzi, będę oddawał do mechanika ale musze sam wiedzieć co jest nie tak, nie dla mechanika lecz dla mnie abym był świadomy.
Dodam link do filmiku jak chodzi silnik z przed kilku godzin...

http://sendvid.com/ndvnh984

Prosił bym o szybką pomoc :/

8
Kupię / [6n2] kupię boczki drzwi w skórze 3D
« dnia: Sierpień 15, 2016, 17:18:11 »
Siema. Jak w temacie kupię boczki w skórze, kolor czarny. Cena oczywiście do uzgodnienia.

9
nadwozie + wnętrze / Jedno ramie wycieraczki
« dnia: Czerwiec 05, 2016, 19:10:24 »
Siema. Orientuje sie ktoś jak zrobić jedno ramie wycieraczki z przodu auta ? Widziałem ostatnio zdjęcie z takim projektem i dość ciekawie to wygląda.
Dlatego też myślałem że ktoś z was będzie w stanie mi pomóć.

Pozdrawiam

10
układ kierowniczy / [6N2] Zamiana kierownicy z polo na golfa 7
« dnia: Kwiecień 20, 2016, 17:04:17 »
Witam. Mam pytanie czy istnieje możliwość zainstalowania airbaga od golfa 7 do polo? Wiem że ktoś na UK forum tak zrobił lecz nie opisał jak, więc pomysalem że ktoś u nas już tak zrobił i podzieli się radami co i jak. Pozdrawiam

11
Czynność :
 Kierunkowskazy USA z żarówki dwuwłókowej

Model :
 Polo 6n2 GTI

Materiały :
-żarówki 27/8 W (różnica w cenie miedzy 21/5W wynosi jakieś 13 zł na sztuce tak więc wybrałem takie)
    link do allegro jak by ktoś chciał http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6053956624&reco_id=e4c79206-f1ef-11e5-a0a8-fa163e1b0a15&ars_rule_id=201
-przewody około metra nawet więcej (lepiej aby zostało niż sztukować)
-Lutownica
-konektorki
-opaska termokurczliwa
-klej na ciepło
-obcinaczki do skórowania kabli
-izolka
-trochę chęci

Koszt : Zakładając że posiadasz klej na ciepło i lutownice to okolice 30 zł

Czas : 1h, dla złotych rączek 30 min niecałe

Sposób wykonania :

1. Zdejmujemy kierunki oraz ściągamy gniazda żarówek

2. Szukamy konektora który prowadzi w środku gniazda z oznaczeniami + i za pomocą długich szczypców wyciągamy go na siłe z gniazda
 

3. Następnie drążymy dziurę w gniazdku przez którą będą szły kable z żarówki
 

3.1. Bardzo ważna sprawa, żarówki te nie mają standardowych bolców lecz są na wprost przez co musimy sobie wydrążyć rowek na tą prowadnice (ja to robiłem lutownicą)
 

4. Teraz lutujemy kable do żarówki dwuwłóknowej, należy sprawdzić z którego idzie postój a z którego kierunek (opisywać chyba nie musze jak to robić...)
 

5. Uszczelniamy klejem na ciepło gniazdo które wcześniej wydrążyliśmy. Szukamy na kablu od kierunku który to jest plus i podłączamy się pod niego i analogowo łączymy z kablem odpowiedzialnym za kierunek w żarówce (łączymy konektorami, w razie wymiany żarówki bądź kontroli) później znajdujemy kabel odpowiedzialny za postój (chyba szarawy) i łączymy go z kablem od postoju w żarówce. Wszystko izolujemy i zgrzewamy opaską.
 

6. Powtarzamy to samo z drugiej strony po czym składamy i cieszymy się fajnym efektem
 

Pozdrawiam

12
Witam. Z racji że muszę wymienić moja ruda klapę w Poli pomyślałem że zrobię gładka klapę z otwieraniem z pilota oraz aby klapa odskakiwala. Wiem że jest to możliwe ponieważ widziałem filmiki z gulfa. Lecz nie do tego pije czy można a raczej jak, czy idzie połączyć siłownik slave elektryczny z juz istniejąca centralna i zrobić to wszystko na jednym pilocie z funkcją otwierania bagażnika. Co do odskakiwania klapy jedyne co wyczytałem to zamontować mocniejsze siłowniki oraz coś typu sprężyna aby klapa odskakiwala. Jeśli ktoś ma już takie coś niech podzieli się swoją opinią doznaniami i jakimiś radami co do zrobienia.
Pozdrawiam

13
zawieszenie + hamulce / [6N2] Zakleszczony hamulec przód w Gti
« dnia: Luty 04, 2016, 23:07:26 »
Witam.
Wczoraj podczas drogi do pracy zacząłem czuć jak by przepalone kable, myślałem że to coś z zabudową do bagażnika którą robiłem ale wszystko wyglądało ok.
Podczas powrotu z pracy kierownica zaczęła wchodzić w drgania i byłem zmuszony się zatrzymać. Co się okazało to lewy przedni hamulec się na tyle zakleszczył iż tarcza stała się cała czerwona.
Nie wiem czym to było spowodowane i jak temu zaradzić. Kolega mi podpowiedział że mogą być to prowadnice szczęki. Ale wole się najpierw dopytać posiadaczy auta zanim podejme jakieś kroki.

Pozdrawiam

14
zawieszenie + hamulce / [6n2] Air Ride home made.
« dnia: Styczeń 01, 2016, 20:31:24 »
Siemka.
Jakiś czas temu troche napaliłem się na zawias typu air ride.
Zastanawiałem się długo nad nim i postanowiłem że takowy zrobię własnoręcznie, napotkałem się na wiele artykułów, pozbierałem dużo informacji na temat co będzie potrzebne co trzeba będzie zrobić. No ale wujek google nie zawsze może nam podpowiedzieć tak więc mam do was kolegów którzy mają aira (robili, kupowali nie ma znaczenia) pare pytań.
Po pierwsze to jakie gwinty macie w swoich airach, bo z tego co się dowiedziałem najlepiej jest robić na gwincie.
Dalej to jakiej średnicy macie okowy wraz z gumami, chodzi mi o to abym nie przesadził z wielkością bo na tył no cóż może nie wejść.
Oraz jakich butli używacie oraz kompresorów, Ja zastanawiam się nad butla 20l i dwoma kompresorami

Tylko od razu bez hejtów dlaczego chcę robić aira a nie kupić i zamontować bez problemu. Mam taki kaprys i tyle.
Wszystkie informacie mogą mi pomóc i przyśpieszyć budowe :)  :oki:

15
Nazwa czynności : Rozklejenie lamp oraz kierunków przód

Model samochodu : Polo 6N2 GTI 1.6 16v

Potrzebne materiały :
-Torxy
-Płaski śrubokręt
-Piekarnik (jedna z metod)
-Nożyk do tapet
-Silikon bezbarwny

Przewidywany koszt : Do 20zł, chyba że planujecie zmianić kolor w lampie tak jak ja to zrobiłem, to doliczcie sobię puszkę lakieru. (20 zł)

Czas wykonania : 1-2 godziny. ja miałem przerwe na piwo to zeszło mi dłużej.

Sposób wykonania :
Odłączamy kierunki, plastikowy cycek obkręcamy i pociągamy do góry. Kierunek wychodzi luzem.
Zdejmujemy zderzak przedni, kilka torxów i klapki spryskiwaczy lamp(jeżeli są).
Sama lampa przednia jest zamontowana na 3 torxy, 2 od dołu jeden od góry.
Wyciągamy lampe pod skosem, od wewnętrznej strony do zewnętrznej ponieważ przy jednym z uchwytów jest cycek który wchodzi do pasa przedniego.
Odłączamy kabel od lampy, ja odłączyłem jak już wyciągałem lampe ponieważ miałem lepszy dostęp.

Gdy mamy wszystko na stole, to wyciągamy wszystkie żarówki jakie w lampie są.
Zdejmujemy metalowe klipsy które się znajdują na łączeniu obudowy lampy z kloszem. Powinno być ich 4.
Jest wiele metod rozklejania lamp, ja użyłem piekarnika. Tak więc rozgrzewamy piekarnik do 60-70 stopni z włączonym termoobiegiem, usprawni to podgrzanie lampy.


Wsadzamy ją do piekarnika, 10-15 minut i wyciągamy.
Rozszczelniamy za pomocą płaskiego śrubokręta, gdy lekko klosz odejdzie zdejmujemy cały klosz.


Gdy ją rozbierzemy możemy sobię wypolerować klosz od środka czy też pomalować lampe od środka.



Taka sama procedura jeśli chodzi o kierunki, tyle że ja trzymałem je 5 minut dłużej w piekarniku niż lampy ze względu na mocniejszy klej.

Po zakończeniu działań w lampie, nakładamy nowy silikon w rowki gdzie klosz lampy ma się schować (nie zapominajcie aby owe rowki wyczyścić ze starego kleju), zakładamy klosz i zabezpieczamy spinkami metalowymi które wcześniej zdjęliśmy

Lampe poskładać i dać jakiś czas silikonowi zaschnąć


Mam nadzieje że manual się komuś przydał.
 Pozdrawiam

Strony: [1] 2