4
« dnia: Lipiec 09, 2019, 19:04:22 »
Witam forumowiczów ✋
W POLO 3
Wymieniłem stare ori amory 4szt.
na nowe BILSTEIN B-4 GAS olej/gaz wystąpiły głuche metaliczna stuki i całe zawieszenie stuka na nierównościach ,póżniej ok.120km podjechałem stacje diagnostyczną w celu ich sprawdzenia sprawności dla zasady.
Zamontowano wraz z amorami przednimi nowe sprężyny KYB RC 3354
Wynik badania:
Przód amory zaledwie 60%
Tył amory zaledwie
tylne lewe koło 38% ,
tylne prawe koło 58%
różnica na tylnej osi wykazała 21% różnicy przy dopuszczalnej 20% .
BILSTEIN B-4 GAS zwróciłem ramach reklamacji ,zwrócili kasę w jednej chwili. W zamian zaproponowali do zakupu 4szt. nowe ori amory SACHS
przód olejowe 2szt. ,
tył amory olej/Gas
Na przodzie Sprężyny nowe KYB zostały z BILSTEIN B-4 Gas
Na tył zostały stare sprężyny bo są całe.
Teraz na nowych amorach SACHS autem przejechałem ok. 300km to auto jest bardziej pochylona lewa strona auta , strona kierowcy, poprostu auto nie trzyma poziomu , żadnych nie ma objawów stukania i lepszy komfort jazdy auta.
Czy nowa sprężyna KYB przednia LEWA już się zwaliła po 300km przebiegu ?
Czy nowy amor SACHS
przedni LEWY nie trzyma ?
O co tu chodzi na przodzie
z tymi amortyzatorami ?
Z góry dziękuje za Pomoc.