Grudzień 09, 2024, 17:32:36
VWPolo Klub

Autor Wątek: ASO Sieńko i Syn Białystok  (Przeczytany 12316 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Listopad 17, 2012, 15:26:08
Przeczytany 12316 razy
Offline

6Rpolo


Proszę unikać!! Wczoraj 16.11.2012r. byłem na przeglądzie okresowym i zapłaciłem za wymianę filtra kabinowego 109,05 zł (85,15 filtr + 23,90 robocizna (0,1 roboczogodziny)) Dzisiaj patrzę, a tam filtr ten sam oryginalny fabryczny,tylko wytrzepany z pyłków. I to nie odkurzone te pyłki, które się wysypały po wyjęciu filtra. Skąd wiem, że filtr nie został wymieniony? Bo to jest filtr fabryczny,który wyjąłem po 8kkm i włożyłem z powrotem tydzień temu, bo wiedziałem, że na przeglądzie będą go wymieniać. Przez jeden dzień też nie zrobił się czarny. Summa Summarum zapłaciłem 109,05 zł za wytrzepanie filtra na dywanik. To się nazywa wytrzepać klienta z kasy!! Jak myślicie? jaką świadomość powinien mieć klient, który wymienia tam olej lub cokolwiek.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
\'99 Citroen Xsara 1.4B 75KM  2002-2006
\'02 Nissan Almera 1.5B 98KM  2006-2008
\'99 Seat Arosa 1.7SDI  60KM 2008-
\'09 VW Polo 6R 1.6TDI CR 75KM 2009-2010
\'10 VW Polo 6R 1.2 TSI 105KM[/colo

Listopad 17, 2012, 15:38:55
Odpowiedź #1
Offline

kolo


zgłosiłeś to do ASO ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition

Listopad 17, 2012, 16:29:18
Odpowiedź #2
Offline

6Rpolo


nie, godzinę temu go wyjąłem. mam filtr mam fakturę. najgorsze jest to, że to pewnie pracownik ASO(pewnie praktykant, bo komu powierza się wymianę filtra kabinowego)   sobie filtr "przyoszczędził", żeby zarobić na sprzedaży 30zł(tyle kosztuje ten filtr w sklepie motoryzacyjnym), bo mu przecież w ASO nie płacą. Nie zmienia to faktu, że w tym ASO mają zdrowy burdel i są generalnie nastawieni na trzepanie naiwnych co się tam napotoczą, bo muszą mieć pieczątkę z przeglądu do zachowania gwarancji. Cena mają zaporowe, jak to w każdym ASO, ale jak tak wymieniają np.olej to ja dziekuję, nie pojadę tam więcej. Problem generalnie jest taki, że poziom obsługi klienta ASO w Polsce jest koszmarny w porównaniu do np. Niemiec, a za auto płaci się tyle samo co w całej Europie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
\'99 Citroen Xsara 1.4B 75KM  2002-2006
\'02 Nissan Almera 1.5B 98KM  2006-2008
\'99 Seat Arosa 1.7SDI  60KM 2008-
\'09 VW Polo 6R 1.6TDI CR 75KM 2009-2010
\'10 VW Polo 6R 1.2 TSI 105KM[/colo

Listopad 17, 2012, 18:23:36
Odpowiedź #3
Offline

siwusek


ja wiem jak robia w skodzie w aso  spuszczają polowe oleju a reszte leja nowego ...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Listopad 18, 2012, 13:49:20
Odpowiedź #4
Offline

jhosef


Jesteś pewny, że to ten sam?
Filtry węglowe z definicji są czarne
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Listopad 18, 2012, 19:41:39
Odpowiedź #5
Offline

6Rpolo


to nie był i nie jest filtr węglowy, na 100%
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
\'99 Citroen Xsara 1.4B 75KM  2002-2006
\'02 Nissan Almera 1.5B 98KM  2006-2008
\'99 Seat Arosa 1.7SDI  60KM 2008-
\'09 VW Polo 6R 1.6TDI CR 75KM 2009-2010
\'10 VW Polo 6R 1.2 TSI 105KM[/colo

Listopad 26, 2012, 19:33:42
Odpowiedź #6
Offline

Toto


no to jak masz taką pewność to jedź do tego ASO i zgłoś to od razu kierownikowi...100zł drogą nie chodzi  :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.



[size=150]Toto -

Listopad 26, 2012, 19:35:16
Odpowiedź #7
Offline

kolo


Nie rozumiem takiego narzekania na forum a do osoby do której powinieneś nie odezwałeś się...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition