Luty 21, 2024, 06:03:58
VWPolo Klub

Autor Wątek: Schemat tematu w tym dziale - obowiazuje od 10.06!!!! WAZNE  (Przeczytany 6518 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maj 30, 2009, 11:50:00
Przeczytany 6518 razy
Offline

Wojciechu

Członek honorowy
Witam Was!
Od 10 czerwca w dziale Projekty wprowadzamy nowy podział.

Będziemy mieli 3 działy:

"Projekty zaawansowane" - tu nie będzie można zakładać tematów, moderatorzy zadecydują o przeniesieniu tu, będzie to wyróżnienie dla najlepszych, najmocniej zmodyfikowanych aut Klubu
"Garaż" - samochody seryjne Klubowiczów, lub lekko zmodyfikowane
"Inne niż Polo" - passaty, fordy, dodge :P, i inne wynalazki niepolowe.

Klubowicze mogą zakładać tematy w dziale "Garaż" lub "Inne niż polo" - myślę że tu raczej nie będzie problemów a przeniesienie do Projektów zostanie dokonane przez moderatorów. Nie robimy głosowań itd.

Dodatkowo KAŻDY temat będzie musiał zawierać 2 rzeczy aby funkcjonować w dziale:

:arrow: Po pierwsze - Tytuł tematu wg schematu:

Wojciechu - Dodge Neon SRT-4 czy Misiopysio - Polo 6N2 Comfortline 1.4 MPI

:arrow: Po drugie - Układ tematu:

W pierwszym poście edytując go, zapisujemy wszystkie modyfikacje. Możecie dopisywać w miarę rozrastania się tematu, ale apelujemy o edytowanie pierwszego posta. Potem się bezsensownie szuka na 12 stronach jednego zdjęcia, pierwszy post MUSI być napisany zgodnie z tym szablonem:

Na niebiesko- pola wymagane
Na błękitno - opisy pisane przez Was

Cześć, mam na imię Wojtek, moje auto to Dodge Neon w wersji SRT-4

Silnik: 2,4 turbo DOHC
Moc: ok 240KM
Kolor: czarny

W aucie jak dotąd zmieniłem:

:arrow: Felgi seryjne 17" teraz są czarne z czerwonym lipem,
:arrow: Zawias: gwint nex coilover, obniżony 5cm przodem 8 tyłem.
:arrow: Przyciemnione szyby 15% przód, 30% tył,
:arrow: customowe vinyle na aucie,
:arrow: 3" dolot K&N,
:arrow: kable MSD wires,
:arrow: zawór sterowania turbina AGP Stage3,
:arrow: 3" downpipe,
:arrow: blow off,
:arrow: likwidacja zwężek w dolocie,
:arrow: rura dolotowa do przepustnica wymieniona na większa nierdzewkę.

Planowane zmiany:
:arrow: program Ecumaster [okolo 280-290KM]
:arrow: Nagłośnienie - tweetery morel MT22 w słupkach, kable Jamo, zasilanie 30mm^2, 2 wzmacniacze: Steg QMS 2.150 zasilający 2 subwoofery Intertechnik MDS08 w skrzyniach BR20l, midwoofery Intertechnik MDS06 w wygłuszonych dynamatem drzwiach pędzone Audisonem VR209 [składany ręcznie] - odcięcie przez zwrotnice DLS reference.
:arrow: zmiana oświetlenia na soczewkowe całkowicie czarne lampy z przodu,
:arrow: przyciemnienie tylnych lamp,
:arrow: likwidacja syfnych pomarańczek ze zderzaka
:arrow: customowe rozpórki przód tył

Oto zdjęcia z początku


oraz kolejne zmiany:
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...


Wszystkie tematy, które nie będą spełniały wymagań zostaną zamknięte, bez możliwości dodawania odpowiedzi. Tematy które mimo to nie zostaną zaktualizowane przez kolejnych 14 dni [wyślemy PW] zostaną przeniesione do archiwum jako nieaktualne.
Dziękujemy za zrozumienie

//Mała korekta posta, oraz dorzucenie strzałek przy zmianach - faktycznie, słuszna uwaga Suff. G.//
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl

Maj 30, 2009, 12:33:19
Odpowiedź #1
Offline

suff


ja bym jeszcze dodal zeby zmiany (te zrobione oraz te planowane) byly wypisane od myslnikow. lepiej bedzie sie to czytac.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 30, 2009, 14:11:46
Odpowiedź #2
Offline

blade13


Uklad dokladnie jak na vw-passat.pl. Bardzo czytelny!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
[size=90]Member since 2006...[/size]

Maj 30, 2009, 15:50:42
Odpowiedź #3
Offline

ThundeR


i na vwzone.

do zaawansowanych projektów będą mogły też iść  auta inne niż polo?
Czy do garażu będę trafiać polówki z tego działu i działu styling?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 31, 2009, 09:56:07
Odpowiedź #4
Offline

rangerek

Administrator
Cytat: "ThundeR"
do zaawansowanych projektów będą mogły też iść auta inne niż polo?
Czy do garażu będę trafiać polówki z tego działu i działu styling?
TAK
NIE (tylko z tego działu - zasada pozostaje że tutaj tylko klubowicze :) )
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Bronisławów 2006 | Turawa 2006 | Pławniowice 2006 | Muszynka 2006/2007 | Ślesin 2007 | Kłodzko 2007/2008 | Więcbork 2008

prywatne www | firma

Maj 31, 2009, 10:37:40
Odpowiedź #5
Offline

Wojciechu

Członek honorowy
Cytat: "ThundeR"
do zaawansowanych projektów będą mogły też iść auta inne niż polo?
w sumie to klub polo... sie pomysli
Cytat: "ThundeR"
Czy do garażu będę trafiać polówki z tego działu i działu styling?
Cytat: "rangerek"
NIE (tylko z tego działu - zasada pozostaje że tutaj tylko klubowicze  )
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl

Maj 31, 2009, 12:47:36
Odpowiedź #6
Offline

suff


a jak w ogole zapatrujecie sie na pokazanie ogolowi naszych autek. Wiem ze istnieje dzial styling gdzie duzo klubowiczow trzyma informacje o swoich autkach tylko po to aby mozna bylo pokazac wszystkim swoja zabawke :-) IMO nie widze sensu rozdzielania tego dzialu na dwa osobne fora (rowniez poprzez blokowanie dostepu do informacji). Mozna byloby sie pokusic o zrobienie jednego ktory by zawieral np. taki uklad:

Nasze projekty:

- Klubowicze
-- Projekty zaawansowane
-- Garaz
-- Inne auta
- Pozostale autka (nazwa robocza wymyslona na kolanie)
-- 86c
-- 6N
-- 6N2
-- 9N
-- 9N3


o tak jesli chodzi o podforum "Klubowicze" dal bym mozliwosc komentowania go tylko dla klubowiczow, pozostawiajac mozliwosc ogladania naszych autek wszystkim, a "pozostale autka" tak jak do tej pory dostepne dla zarejestrowanych uzytkownikow forum.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 31, 2009, 15:50:06
Odpowiedź #7
Offline

Grzechu

Fotomaniak
suff
Sprawa dostępu do działu projektów, zarówno pod względem możliwości pisania jak i samego oglądania była już poruszana jakiś czas temu, ustalono co ustalono - i tak jest do teraz... a że było to niedawno w sumie dyskutowane, nie sądzę żeby coś zostało zmienione.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »


Ślesin 09 ]I Miejsce[/color]-Naj bodykit 6n2 -> Ibiza look
 III Miejsce-Rzut felgą  (10 kija długości)[/colo

Maj 31, 2009, 22:32:11
Odpowiedź #8
Offline

suff


Grzechu: spoko. Napisalem to co mysle i co wydawalo mi sie ze jest lepszym rozwiazaniem anizeli aktualne.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Czerwiec 01, 2009, 11:20:40
Odpowiedź #9
Offline

Wojciechu

Członek honorowy
Jest w pewnym sensie motywacja do zostania Klubowiczem - to raptem pare zlotych a frajda i duma z wozenia naklejki ogromna.
Poza tym nie jest to klub ktorego mozna sie wstydzic

Podfora w forach sa fajne ale utrudniaja nawigacje.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl

Czerwiec 01, 2009, 12:22:08
Odpowiedź #10
Offline

suff


Cytat: "Wojciechu"
Jest w pewnym sensie motywacja do zostania Klubowiczem - to raptem pare zlotych a frajda i duma z wozenia naklejki ogromna.
Poza tym nie jest to klub ktorego mozna sie wstydzic

Dobrze, ze o tym wspomniales :-) Jesli to nie jest klub ktorego mozna sie wstydzic to dlaczego samochody klubowiczow nie sa widoczne dla ogolu? Nigdy nie moglem tego zrozumiec, stad padlo moje pytanie. Jesli chodzi o moje zdanie, to brak dostepu do projektow klubowych w ogole mnie nie motywowal. Zanim zdecydowalem sie na bycie klubowiczem, spotkalem sie kilka razy z ludzmi ktorzy ten klub reprezentowali i na tej podstawie podejmowalem decyzje czy warto, kwestia pieniedzy i wlepy tez jest pomijalna to tylko dodatek ktory jawnie Cie identyfikuje z klubem. W mojej opinii najpierw ludzie powinni sie identyfikowac z klubem aby klub istnial i sie rozwijal, a dopiero pozniej powinno zwracac sie uwage na to co sie ma na samochodzie. Ostatnio niestety mam wrazenie, ze jest odwrotnie...

Chyba nikogo nie urazilem ta wypowiedzia. To tylko jedno z moich spostrzezen dotyczacych dzialania klubu po przejsciu na nowa wersje.

Cytat: "Wojciechu"
Podfora w forach sa fajne ale utrudniaja nawigacje.
IMO kwestia przyzwyczajenia, szczegolnie ze u gory sa linki ktore pozwalaja szybko wrocic do nadrzednego forum. A moge isc w zaklad o to ze ponad polowa ludzi korzysta ze skrotow klawiaturowych klikajacych Back w przegladarce, albo klika myszka w ten przycisk.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Czerwiec 01, 2009, 15:35:24
Odpowiedź #11
Offline

Wojciechu

Członek honorowy
Cytat: "suff"
Dobrze, ze o tym wspomniales  Jesli to nie jest klub ktorego mozna sie wstydzic to dlaczego samochody klubowiczow nie sa widoczne dla ogolu? Nigdy nie moglem tego zrozumiec, stad padlo moje pytanie. Jesli chodzi o moje zdanie, to brak dostepu do projektow klubowych w ogole mnie nie motywowal. Zanim zdecydowalem sie na bycie klubowiczem, spotkalem sie kilka razy z ludzmi ktorzy ten klub reprezentowali i na tej podstawie podejmowalem decyzje czy warto, kwestia pieniedzy i wlepy tez jest pomijalna to tylko dodatek ktory jawnie Cie identyfikuje z klubem. W mojej opinii najpierw ludzie powinni sie identyfikowac z klubem aby klub istnial i sie rozwijal, a dopiero pozniej powinno zwracac sie uwage na to co sie ma na samochodzie. Ostatnio niestety mam wrazenie, ze jest odwrotnie...

Chyba nikogo nie urazilem ta wypowiedzia. To tylko jedno z moich spostrzezen dotyczacych dzialania klubu po przejsciu na nowa wersje.
nie slyszalem zeby mozna kogos obrazic wypowiadajac swoje zdanie... mamy demokracje

troche jest racji w tym co mowisz, argumentem za blokada bylo bezpieczenstwo - ale to chyba w sumie bzdura bo auta w stylingu tez sa widoczne... pomyslimy... :)

ja prosze juz powoli zmieniac tematy a nie prowadzic tu dywagacji, suff wezme pod uwage to co napisales
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl

Czerwiec 10, 2009, 15:46:52
Odpowiedź #12
Offline

tolek102


z chęcią dostosował bym swój temat do szablonu tylko że "Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów."
więc chyba niepotrzebnie poblokowałeś Wojciechu tematy które trzeba edytować skoro nie można tego zrobić.
chyba że u mnie jest coś nie tak albo robie coś źle ;]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Ortografia to moja bardzo słaba strona, więc wybaczcie mi wszystkie błędy :D

Czerwiec 10, 2009, 16:01:11
Odpowiedź #13
Offline

maziunia


PaYowego tematu też ruszyć się nie da, tak więc czekam na odblokowanie - wtedy zmienimy...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Czerwiec 10, 2009, 17:48:08
Odpowiedź #14
Offline

japuk


u mnie tez zablokowane... nic nie zmienie :glare:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »